Google Web Elements: Nieuws op forums? (jouw meningen)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 01/03/11, 18:08

Christophe schreef:ps: wat is een overbodig net?


Dat is wat is "saai" voor ogen...

Het is alles wat dient om te "kaderen" wat niet nodig is, omdat het jouw oog is "wie doet het werk", of de noodzakelijke speling die verloren gaat door een net => wat onnodige visuele verwarring creëert voor het oog dat graag naar eigen goeddunken aanpast wat het ziet.

We moeten niet geloven dat onze ogen inactief zijn als we ze een "kant-en-klare" lay-out geven.

Een net is prima, twee hallo vermoeide ogen.

Laten we als voorbeeld wat tekst nemen: ter herinnering aan de basisregels van typografie, aangezien typografische verrijking het mogelijk heeft gemaakt om de lettertypen en de lettergroottes te variëren met de toegevoegde bonus van vetgedrukte, medium, lichte karakters, in cursieve versies of niet, enz., zou de regel zijn datwe gebruiken geen underscore meer (met zeldzame uitzonderingen) omdat het voorkomt dat de letters worden gelezen die onder de natuurlijke leeslijn komen, gevolgd door het oog, zoals g, j, p, q, letters die met onderstreping moeilijk leesbaar worden:

gjpq terwijl vetgedrukt: gjpq

Een andere rechtvaardiging voor het verwijderen van overbodige regels is de links/rechts-tekstuitlijning. Wie "kalibreert" de pagina, zonder regels toe te voegen, want wederom is het het oog dat "op zijn eigen manier" balanceert ... een regel stellen is "leg hem strengheid op" die hij niet nodig heeft...

Voor de ogen: ik geef de voorkeur aan baarsfilets, : Mrgreen:
Dernière édition par Obamot de 01 / 03 / 11, 18: 23, 2 keer bewerkt.
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 01/03/11, 18:12

Christophe schreef:Uh, een datasheet is een technisch document in de vorm van .pdf in 99% van de gevallen ... vrij toegankelijk op de site van de fabrikant.


: Oops: : Oops: : Oops:
hmm... ik schaam me
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 01/03/11, 18:36

Ja je bent goed bezig...

Zou je niet een beetje publiparano zijn? : Cheesy:

Obamot, je maakt je echt te veel zorgen, denk ik... neem je nooit op? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 01/03/11, 19:58

... Ja ik vind het leuk forum: om een ​​beetje los te komen :D en ik verander niet meer van gedachten sinds altijd "diepgaand" ^^

... merk op dat er hier soms ook makreelfilets zijn : Mrgreen:

Probeer zonder te lachen te doen zoals het voorbeeld hierboven, je zult zien dat het zo is! Beeld als je dat zag door om te keren “het zag er beter uit”, het is niet alleen vanwege het feit van het omkeren van de 'adsense' vanaf de bovenkant met het menu, het is een geheel... het is aan jou
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 02/03/11, 17:36

1) Ik heb de google news banner onderaan gezet, je kunt hem zien door in het bovenste menu op het icoontje te klikken:

Beeld

2) Ik heb het omkeren van het top/adsense-menu getest.

Het is eerlijk gezegd verontrustend, het is veel minder "schoon" dan voorheen... Ik vind...

Nou, ik ben bereid om een ​​paar dagen weg te gaan om wat reacties te krijgen... maar voor mij is het blabla...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 02/03/11, 17:48

Normaal:
- een lijn van "Google-advertenties" kwam vast te zitten tussen de banner en het menu "Index";
- nu heb je het verwijderd en zit het "vast";
— plotseling is het lelijk, omdat het niet "ademt";
- en aangezien de overtollige netten niet zijn verwijderd, is het erger dan voorheen;
— vertrouw nooit op meningen voor een ontwerp, behalve om 'goede pro's' te vragen: het is een heel zware klus waar artistieke kwaliteiten niet worden erkend, omdat ze in conflict komen met de 'persoonlijke smaak' van de 'beslissers'...

Ik stel nog steeds voor dat je alle onnodige en overbodige threads verwijdert, zoals de sjabloon die ik hierboven heb gepost. met inachtneming van de waarde van de "witte" ruimtes tussen de blokken, anders is het beter om niets amha aan te raken.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 02/03/11, 17:56

Obamot schreef:— plotseling is het lelijk, omdat het niet "ademt";
- en aangezien de overtollige netten niet zijn verwijderd, is het erger dan voorheen;
- vertrouw nooit op meningen voor een ontwerp, behalve om het aan de profs te vragen: het is een heel zware klus waar artistieke kwaliteiten niet worden erkend, omdat ze in conflict komen met de "persoonlijke smaak" van de "beslissers"...


Pfff dat is slim...

Sorry maar de netten zou ik niet verwijderen. Het maakt deel uit van de algehele lay-out.

Ik heb een extra spatie geplaatst, maar voor de rest, maakt niet uit, ik laat het tot morgen, als er "klachten" zijn, zou ik zeggen dat JIJ ALLEEN VERANTWOORDELIJK BENT :) hehehe!

ps: de google-regel "vergeten" is met opzet gedaan, maar het was nog erger dan zonder...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 02/03/11, 19:02

...ha, ha, ha, wil je dat ik commentaar geef? : Mrgreen: Nou, dat doe ik niet.^^
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 09/03/11, 23:21

Nou, je kunt er om lachen, maar uiteindelijk raakte ik eraan gewend, en gezien de statistieken en het ontbreken van beoordelingen, lijkt het de andere...bezoekers of stamgasten niet te deren...
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 22/03/11, 00:21

Nou, ik voeg mijn laag toe : Mrgreen:

Le forum is het waar zeer leesbaar.

Aan de andere kant heb ik de keuze om ofwel mijn grote toren van enkele honderden Watt aan te zetten met het TFT-scherm, ofwel om ecologische redenen mijn laptop te gebruiken met zijn 1024x768 scherm.

En hier is het drama :schok:
Het venster aan de rechterkant vreet de rechterkant van het scherm op en ik kan mijn werk als moderator en vooral als corrector van onderwerptitels (inclusief spelling omdat een verkeerd gespelde titel het slecht maakt) niet meer doen omdat ik dat niet doe Ik heb niet eens toegang tot de knop Bewerken. :| :|
Wanneer te verwijderen of ip het staat niet eens in een droom. : Cry:
In het kort voor mij is het de cata. Ik kauw al een paar dagen op het bit, maar nu... :onheil: :onheil: :onheil:

Nou, eigenlijk kan ik op het kleine uiteinde van de knop Bewerken klikken en voor het verwijderkruisje tab ik ongeveer twintig keer totdat ik vermoed dat de selectie op verwijderen staat 8) 8) 8)

Hier is een kus voor iedereen : Mrgreen:
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx en 133 gasten