Suggestie van interne pagina's door Google ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Gebruikt u de suggestie voor interne pagina's?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Suggestie van interne pagina's door Google ...




par Christophe » 03/03/16, 16:18

Een systeem met suggesties voor interne pagina's van Econologie.com, zichtbaar onderaan de forums is net opgezet.
Het wordt beheerd door Google (alweer zij...ik weet het...niet typen alstublieft!) bistro/adverteren-op-het-internet-het-is-vrij-van-inhoud-dat-is-duidelijk-t14548.html )

Hier zijn 2 voorbeelden van wat ik thuis zie:

suggesties2.jpg

suggesties.jpg


nadelen:
- als u advertenties blokkeert, ziet u deze suggesties niet (omdat het hetzelfde type script gebruikt als advertenties)...
- de afbeelding is niet noodzakelijkerwijs altijd goed gericht (bij gebrek aan een afbeelding is het blijkbaar de avatar van een van de deelnemers zonder al te veel selectieregels?)
- neemt wat ruimte in beslag (maar de grootte varieert afhankelijk van de resolutie van uw scherm)

Het meest:
- stelt u in staat om interne pagina's voor te stellen op basis van uw interesse (targeting op basis van uw zoek- en browsegeschiedenis op de forums)
- maakt het mogelijk om bepaalde oude onderwerpen opnieuw te lanceren die verloren zijn gegaan in de afgrond van de forum
- voorbeeldafbeelding


Hier stel ik voor dat u de targeting samen test om te zien of deze consistent is: u heeft al 2 van mijn voorbeeldsuggesties hierboven.

Alle andere opmerkingen zijn welkom.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Suggestie van interne pagina's door Google...




par Christophe » 04/03/16, 14:15

Up!
0 x
Avatar de l'utilisateur
simplino
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 143
Inschrijving: 22/11/15, 18:28

Re: Suggestie van interne pagina's door Google...




par simplino » 05/03/16, 00:26

Ook voor niet-commerciële sites heeft google een veel efficiëntere zoekmachine dan de interne zoekmachine, omdat we bijvoorbeeld op openbare sites, zoals universiteiten, zoeken naar specifieke artikelen, de zoekopdracht op de site levert niets op en google vindt hem voor jou, ook al wint hij deze keer niets, zoals vaak op Google Scholar!!
Deze kracht van Google om heel vaak over alles correct te informeren, zorgt voor zijn dominantie !!

De moeilijkheid is dat veel interessante pagina's met hun suggestietitel niet veel bruikbaars opleveren in hun discussie, !!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Suggestie van interne pagina's door Google...




par Christophe » 05/03/16, 12:32

Daarom zijn er 2 zoekmachines op deze pagina: search.php

Wat betreft de suggestie-engine, die moet in de loop van de tijd worden getest... als dat je meer stoort dan wat dan ook, zou ik het verwijderen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
simplino
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 143
Inschrijving: 22/11/15, 18:28

Re: Suggestie van interne pagina's door Google...




par simplino » 06/03/16, 20:38

Nee, suggesties met foto's zijn handig om te motiveren over vergelijkbare onderwerpen. Toch is het misschien goed om het aantal antwoorden aan te geven.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

Re: Suggestie van interne pagina's door Google...




par Christophe » 07/03/16, 17:02

Ik heb geen controle over deze instelling...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 216-gasten