Google Web Elements: Nieuws op forums? (jouw meningen)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Google Web Elements: Nieuws op forums? (jouw meningen)




par Christophe » 25/02/11, 17:55

Ik bestudeer momenteel de mogelijkheid en interesse voor jou en bezoekers om nieuws uit google nieuws direct te integreren http://news.google.fr/ op forums.

Er zijn verschillende dingen om te definiëren:

a) de locatie van het nieuwsframe namelijk dat er momenteel maar 2 mogelijke formaten zijn, wat de keuzes sterk beperkt:

- een grote banner van 728 px breed die kan worden geïntegreerd in het bovenste gedeelte van de site (onder de titel van de onderwerpen?)
- een vierkant van 300x250 px integreerbaar in de onderwerpen

Banner versie:

Beeld

b) Helaas staan ​​de trefwoorden vast en moeten ze VOORDAT worden gedefinieerd (google scant de pagina niet automatisch om het nieuws aan de context aan te passen, zoals bij Adsense).

Dus we moeten de trefwoorden relevant.

Ik heb zojuist een integratietest gemaakt met het vierkant en de trefwoorden "Ecologie-energie", deze is alleen zichtbaar voor bezoekers (of niet-gehuisveste leden) en geeft dit:

Beeld

Als u het als lid wilt zien, log dan uit en het zal verschijnen na het eerste bericht over elk onderwerp.

Er is een rotatie van 8 nieuwsberichten die elke X minuten worden vernieuwd (X nog niet gevonden, ik denk dat het afhangt van het vernieuwen van Google-nieuws) ...

De banner onder de titel van het voor iedereen zichtbare onderwerp zou mijn voorkeur hebben (maar het kan de zichtbaarheid van de onderwerpen vergroten ... moet worden getest) ...

Anders zijn er andere Google-tools die op de sites kunnen worden geïntegreerd: http://www.google.com/webelements als je er een paar ziet die je leuk vindt, zeg dat dan en we bespreken ze hier ...

En als je andere functies wilt, vertel het me dan en we kijken wat er mogelijk is.

Hier wacht ik op uw mening om te zien of deze relevant is! Dankjewel !
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 25/02/11, 18:22

De grote banner lijkt me minder opdringerig, vooral als deze boven de titel van het onderwerp wordt geplaatst.
Bij 16: 9-schermen zou een advertentiekolom aan de rechterkant de leesbaarheid van berichten niet verstoren
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 25/02/11, 18:28

Oké voor de banner, ik denk hetzelfde.

Aan de andere kant is het niet mogelijk om de een of de ander rechts of links te plaatsen omdat dat de zichtbaarheid van de berichten voor te veel bezoekers zou aantasten.

Al met het raamwerk "Nieuwe bestanden:" veroorzaakte het een kleine controverse bij sommige stamgasten. Het zou mogelijk zijn als Google een smal formaat had van honderd px breed, maar dat is op dit moment niet mogelijk.

Bedankt voor de feedback.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 25/02/11, 18:45

Hallo! Ik sta in de schijnwerpers! : Mrgreen:


Geen probleem voor mij, het is sowieso de realiteit van het net vandaag!

Voor de banner aan de zijkant zie ik geen probleem in Firefox waarmee je het formaat kunt wijzigen door simpelweg op de "Control" -toets te drukken en het muiswiel te gebruiken!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 25/02/11, 23:02

Uh, het is geen commerciële reclame in de juiste zin, maar slechts een extra informatiedienst voor bezoekers forums.

Goed van wat ik zag, is het vernieuwen vrij traag, althans met de 2 sleutelwoorden van de test ... :? Er was maar één toevoeging sinds het inbrengen ... :|
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 25/02/11, 23:07

Het is niet langzamer voor mij met mijn nieuwste kleine pc-bom, maar ik vermoed dat degenen met oudere pc's een vertraging zullen zien!


Bovendien is uw site zelfs hier in Canada erg snel!
Dernière édition par Alain G de 25 / 02 / 11, 23: 30, 1 keer bewerkt.
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 25/02/11, 23:15

Nee Alain, ik had het over verfrissend Google-nieuws dat geen pagina's laadde van forum.

Dat wil zeggen het plaatsen van nieuw nieuws.

Voor de snelheid van de site is het omdat we de middelen inzetten 8)
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 25/02/11, 23:34

OK!


Ik had eerder de gelegenheid om te experimenteren met de toevoeging en ik zag ook geen vertraging bij het klikken op het scrollen van de pagina's! 8)

Zorg ervoor dat het nieuws door Noord-Amerika gaat! : Cheesy:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 28/02/11, 14:22

Een kleine maandag!

Ik heb de banner voor iedereen geplaatst?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 28/02/11, 17:14

Voila als geen mening, ik heb voor jou besloten en ik heb de banner van Google News geplaatst tussen de laatste nieuwe berichten en de inhoud van forums.

Zichtbaar voor iedereen: leden en niet-leden.

Ik vertrek zo 48 uur ... of langer in afwachting van je reacties ...(Ik voel dat het zal schreeuwen onder sommige stamgasten ...)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot], Google [Bot] en 265 gasten