Hervorming van de pensioenen: sterker olie vakbonden?

filosofische debatten en bedrijven.
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 20/10/10, 14:47

5Km op een fiets met pure pedalen aan 15Km/h je hoeft niet te zweten, zoals ik, als je traint door het elke dag te doen!!!
Als je zweet tijdens het douchen, we missen beweging en het is heel erg goed voor je gezondheid om het elke dag te doen!!!

Gisteren deed ik wat yoga voor wedstrijden en ik was verrast om een ​​jonge man te zien die langzamer fietste dan ik terwijl hij op een pad rende!!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Napo dwerg
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 180
Inschrijving: 04/03/10, 10:43
Plaats: Somewhere over the rainbow




par Napo dwerg » 20/10/10, 15:31

dedeleco schreef:5Km op een fiets met pure pedalen aan 15Km/h je hoeft niet te zweten, zoals ik, als je traint door het elke dag te doen!!!
Als je zweet tijdens het douchen, we missen beweging en het is heel erg goed voor je gezondheid om het elke dag te doen!!!

Gisteren deed ik wat yoga voor wedstrijden en ik was verrast om een ​​jonge man te zien die langzamer fietste dan ik terwijl hij op een pad rende!!!!


het was een kwestie van ze te voet doen :)

ja op een fiets is het speelbaar

wat het tweede genoemde punt betreft, zou ik zeggen dat iedereen in zijn eigen tempo
Ik ren ook een beetje, maar het is duidelijk dat er een verschil is tussen individuen (die het toch regelmatig doen) sommige klassen 2 tot 2.5 keer sneller dan andere

iedereen heeft zijn eigen tempo, ontmoedig deze jonge mensen die hun fietsen afstoffen niet, je had zelfs moeten vertragen om hem aan te moedigen (of te duwen, zoals je wilt) :P
0 x
Van al diegenen die niets te zeggen hebben, de mooiste zijn degenen die zwijgen
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 20/10/10, 15:34

Stop met lachen:

woensdag 20 oktober - 10:22

Sarkozy beval de deblokkering van alle brandstofdepots (Elysée)
Sarkozy herhaalt in de ministerraad dat de pensioenhervorming "tot een einde zal komen" (Elysée)
Sarkozy waarschuwt voor effecten van stakingen op banen en economie (verklaring)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Napo dwerg
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 180
Inschrijving: 04/03/10, 10:43
Plaats: Somewhere over the rainbow




par Napo dwerg » 20/10/10, 16:42

De CRS zal eindelijk hun wapenstokken kunnen strekken :)
0 x
Van al diegenen die niets te zeggen hebben, de mooiste zijn degenen die zwijgen
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 20/10/10, 16:48

Ja en na de afzettingen (opwarming) zijn het de raffinaderijen...

In beide gevallen is het in jouw belang om recht te mikken met hun traangas of flitsbom, anders wordt het een ramp... : Cheesy:
0 x
moby25
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 396
Inschrijving: 10/01/10, 18:05
Plaats: Picardie, Somme (80)




par moby25 » 21/10/10, 11:32

Ik heb alle 7 pagina's doorgenomen en ben het eens met het diplomaverhaal. Vandaag is een bac +5 waard in niveau denk ik, een BTS / DUT uit de jaren 80 zoals hierboven vermeld. Jongeren zijn stom van facebook, weten niet meer hoe ze moeten schrijven zonder minimaal 5 fouten per regel te maken. Kortom, het is hopeloos.

Wat brandstoftekorten betreft, is het zonder grote discussies te voeren duidelijk dat het rijden van 75% van de voertuigen op dezelfde brandstof voor veel problemen zorgt. Meer GB, maar nog steeds SP of GPL.

We zijn hier gekomen dankzij de overheid. Het is noodzakelijk om de energieën te diversifiëren, anders is het de cata. Het is een beetje zoals met alles, leg nooit de eieren in één mand...
0 x
PATRICE71
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 14/09/10, 16:58
Plaats: Bourgogne

Meer brandstof?....




par PATRICE71 » 21/10/10, 12:40

Mee eens met het debat... De trend op middellange termijn is elektrische voertuigen, zoals blijkt uit het grote aantal bestellingen dat is geplaatst tijdens de Autosalon van Parijs 2010. Het risico bestaat echter dat het probleem verschuift naar de productie van batterijen en de recycling ervan. Maar we moeten vooruit!

Qu'en pensez-vous?
0 x
http://www.annuairegreen.com
Directory voor biologische en duurzame ontwikkeling - 60 adressen
moby25
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 396
Inschrijving: 10/01/10, 18:05
Plaats: Picardie, Somme (80)




par moby25 » 21/10/10, 12:49

Voor mij is de elektrische auto met thuis opladen of in een pomp niet de oplossing. Je moet elektriciteit produceren. In dit geval, in Frankrijk, is het nucleair, dus blah voor het ecologische evenwicht van de auto...

Een meer haalbare oplossing op lange termijn is het opwekken van energie op het voertuig via bijvoorbeeld zonnepanelen. Maar vandaag is dit niet mogelijk.
0 x
PATRICE71
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 14/09/10, 16:58
Plaats: Bourgogne




par PATRICE71 » 21/10/10, 15:45

Goed idee. Er is altijd een zorg, het is de productie van de panelen zelf en hun recycling. Dat gezegd hebbende, ik denk nog steeds dat het minder vervuilend is dan olie, toch?
0 x
http://www.annuairegreen.com

Directory voor biologische en duurzame ontwikkeling - 60 adressen
moby25
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 396
Inschrijving: 10/01/10, 18:05
Plaats: Picardie, Somme (80)




par moby25 » 21/10/10, 15:50

De term vervuiling zou al precies gedefinieerd moeten worden.

Olie, wanneer er een olielekkage is, is het waar dat het catastrofaal is, maar dat is te zien. Het is voelbaar, zichtbaar.

Een nucleaire ramp is veel geniepiger. Bij een nucleair incident kan men niet palperen, aanraken, de radioactiviteit niet zien. De bodem is al honderdduizenden jaren vervuild. Er is ook het probleem van het recyclen van afval.

Olie wordt gebruikt, we recyclen het niet (ik heb het over brandstof)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten