Covid-vaccins: hoe effectief? Varianten, duur van de immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Hoe effectief is het vaccin? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen?




par ABC2019 » 06/08/21, 10:15

Janic schreef:izenracontedesconneries »06/08/21, 09:08

GuyGadeboisLeRetour schreef:
Voor één keer heeft Izy geen ongelijk. De effectiviteit van deze vaccins is opmerkelijk:
Helemaal, veel minder ernstige gevallen ... bij gevaccineerde mensen:
en de grappenmaker die zijn gebruikelijke reclame maakte over de betrouwbaarheid van vaccins, herkent enfin dat dit niet het geval is, omdat ze ERNSTIGE GEVALLEN geven. Hier dan! :schok:


er zijn ook ernstige gevallen bij mensen die geen diabetes hebben, geen obesitas, die homeopathie, HCQ, ivermectine gebruiken ...
niets is gewoon 100% effectief; efficiëntie kan worden geteld.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Hoe effectief is het vaccin? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen?




par Christophe » 06/08/21, 11:17

En nu, de 3e dosis voor iedereen, omdat hun vaccin dat niet is!



Het wordt leuk als de 4e dosis die het overleefd heeft naar het restaurant mag en niet de 2e en 3e dosis. : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Hoe effectief is het vaccin? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen?




par Christophe » 06/08/21, 11:19

GuyGadeboisLeRetour schreef:Voor één keer heeft Izy geen ongelijk. De effectiviteit van deze vaccins is opmerkelijk. We zien het overal. Wat een grote overwinning voor de wetenschap op tegenspoed! : Lol: : Lol: : Lol: : Roll:


In de toekomst moeten we ons onthouden van dergelijke opmerkingen met jongens die niet eens genaaid zijn om de fundamentele ironie te begrijpen ... bewijs zijn antwoord ...

Ik denk dat het RNA zeker zijn neuronen en zijn beoordelingsvermogen heeft beschadigd...
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Hoe effectief is het vaccin? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen?




par Janic » 06/08/21, 11:44

abcon
er zijn ook ernstige gevallen bij mensen die geen diabetes hebben, geen obesitas, die homeopathie, HCQ, ivermectine gebruiken ...
en ken je er veel persoonlijk?
niets is gewoon 100% effectief; efficiëntie kan worden geteld.
ja: nul! geloof niet alle marketingadvertenties van de laboratoria die er zijn om onzin te verkopen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Hoe effectief is het vaccin? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen?




par ABC2019 » 06/08/21, 11:46

Janic schreef:abcon
er zijn ook ernstige gevallen bij mensen die geen diabetes hebben, geen obesitas, die homeopathie, HCQ, ivermectine gebruiken ...
en ken je er veel persoonlijk?

en weet je hoeveel doden er vallen na een vaccin?

Ik ken geen directe covid-sterfgevallen, maar ik heb naaste mensen die al lang covid hebben zonder eerdere comorbiditeiten.

niets is gewoon 100% effectief; efficiëntie kan worden geteld.
ja: nul! geloof niet alle marketingadvertenties van de laboratoria die er zijn om onzin te verkopen.


autistische uitdrukking "Ik wil niets weten, ik geloof het toch niet"
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Hoe effectief is het vaccin? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen?




par Janic » 06/08/21, 12:48

abcon
er zijn ook ernstige gevallen bij mensen die geen diabetes hebben, geen obesitas, die homeopathie, HCQ, ivermectine gebruiken ...
en ken je er veel persoonlijk?
en weet je hoeveel doden er vallen na een vaccin?
en de bozo die weer vlucht nadat hij iets heeft gezegd!
Ik ken geen directe covid-sterfgevallen, maar ik heb naaste mensen die al lang covid hebben zonder eerdere comorbiditeiten.
Net als bij seizoensgriep is dit niets nieuws en vaccins veranderen niet zo veel. Ik ken mensen in hun omgeving die veel erger waren na een vaccin. Wat bewijst dat? dat elk individu uniek is en dat niemand op dezelfde manier reageert.
niets is gewoon 100% effectief; efficiëntie kan worden geteld.
dat je voorzichtig bent om niet te versleutelen volgens alle provaxx-documenten of niet, maar net zo wetenschappelijk voor dat alles.

Janic
ja: nul! geloof niet alle marketingadvertenties van de laboratoria die er zijn om onzin te verkopen.
autistische uitdrukking "Ik wil niets weten, ik geloof het toch niet"
spiegeleffect, dat perfect past bij je eigen gedrag wat betreft de H, omdat je niets wilt weten (behalve vuilnissites zoals AFIS) omdat je bevestigt "Ik geloof het toch niet"Dus stop met het geven van de stok om in elkaar geslagen te worden.
Ga naar het hondenhok!
!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Hoe effectief is het vaccin? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen?




par Obamot » 06/08/21, 12:59

ABC2019 schreef:niets is gewoon 100% effectief; efficiëntie kan worden geteld.
Ga je gang, want we vragen je!
Bijna categorische belofte van 95% werkzaamheid om de overdracht van covid te voorkomen (en dus ziek te worden) dankzij het “Pfizer-vaccin”, wat blijft er over? Herinneren:

18 november 2020
Pfizer kondigt 95% werkzaamheid aan voor zijn Covid-vaccin


Het door de alliantie Pfizer/BioNTech ontwikkelde vaccin is voor 95% effectief in het voorkomen van Covid-19. Dit percentage, zelfs beter dan dat van de eerste resultaten (90%), is gebaseerd op de volledige resultaten van de klinische proef die woensdag openbaar zijn gemaakt.
Dit betekent dat 162 leden van de placebogroep van de proef Covid-19 hebben opgelopen, vergeleken met slechts acht in de gevaccineerde groep. binnen zeven dagen na de tweede dosis van het vaccin
https://www.rts.ch/info/sciences-tech/1 ... covid.html
Totale leugen...
Geen strafrechtelijke klacht! En niets kan zo'n verschil tussen de fase II-testen en de realiteit van het totale falen van de fase III verklaren... Zo'n verschil had een einde moeten maken aan de (zogenaamde) vaccinaties! Dus een misleiding in de tests die aanleiding gaven tot een zwendel op planetaire schaal!
En bedrog door de persorganen (hier de RTS) die geen gebruik maakten van de voorwaardelijke...!

Hoeveel mensen zijn er in de wereld besmet met covid en hoeveel infecties zijn sindsdien vermeden dankzij het genvaccin-gedoe? Oom, waarom een ​​derde dosis... Oom, waarom hoest je?
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Hoe effectief is het vaccin? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen?




par izentrop » 06/08/21, 13:24

Christophe schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Voor één keer heeft Izy geen ongelijk. De effectiviteit van deze vaccins is opmerkelijk. We zien het overal. Wat een grote overwinning voor de wetenschap op tegenspoed! : Lol: : Lol: : Lol: : Roll:


In de toekomst moeten we ons onthouden van dergelijke opmerkingen met jongens die niet eens genaaid zijn om de fundamentele ironie te begrijpen ... bewijs zijn antwoord ...

Ik denk dat het RNA zeker zijn neuronen en zijn beoordelingsvermogen heeft beschadigd...
Mijn antwoord is gebaseerd op bewezen feiten, in tegenstelling tot alle antivaxx-propaganda, die we hier steeds meer zien ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Hoe effectief is het vaccin? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen?




par Obamot » 06/08/21, 13:27

Hoeveel bewezen? Hoe bewezen? Door wie ?

Anders => prullenbak.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Hoe effectief is het vaccin? Varianten, duur van immuniteit, werkzaamheid bij besmetting en bij ernstige gevallen?




par Christophe » 06/08/21, 13:29

izentrop schreef:Mijn antwoord is gebaseerd op bewezen feiten, in tegenstelling tot alle antivaxx-propaganda, die we hier steeds meer zien ...


Wat bewezen? Dat je neuronen in PLS zitten? Ah ja dat bewijs je aan bijna al je berichten!! : Mrgreen:

Hey sukkel, hier is "anti-vax propaganda": het vaccin doodt tieners net zoveel als het virus zichzelf!

Het zijn de bastaardpropagandisten en samenzweerders van de Amerikaanse CDC die dit bevestigen met een studie onder een cohort van 130 tieners!

De echte klootzakken zijn degenen die aandringen op hun vaccinatie !! Ze zijn gek en zullen ervoor worden beoordeeld en sneller dan ze denken!
3 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Robob en 217 gasten