Duitse samenleving, een beetje nazisme...

filosofische debatten en bedrijven.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Duitse samenleving, een beetje nazisme...




par Janic » 21/09/23, 14:36

over het verleden van Duitsland (maar niet zo veel) een documentaire over arté op de 19e, over "Hitlers tribunalen" beangstigend, maar we keren er langzaam naar terug.

https://www.arte.tv/fr/videos/104775-00 ... -d-hitler/
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9841
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Tussen dromen en realiteiten in Duitsland




par sicetaitsimple » 21/09/23, 18:44

Janic schreef:21/09/23, 16:03
Het is waar Janic, grote HS Godwin... : Roll:
inderdaad, maar ik zag niet waar ik het elders moest aangeven. Maar als je het weet, verplaats het dan!


niets houdt je tegen om een ​​onderwerp te creëren dat je ‘maatschappelijke ontwikkelingen in Duitsland’ of iets dergelijks zou noemen, het is aan jou, in plaats van te komen en je drol ergens neer te leggen. Het is gewoon een kwestie van opvoeding.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Duitse samenleving, een beetje nazisme...




par Remundo » 22/09/23, 00:21

Onderwerp gemaakt voor Janic : Roll:
1 x
Beeld
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Duitse samenleving, een beetje nazisme...




par Janic » 22/09/23, 07:24

niets houdt je tegen om een ​​onderwerp te creëren dat je ‘maatschappelijke ontwikkelingen in Duitsland’ of iets dergelijks zou noemen, het is aan jou, in plaats van te komen en je drol ergens neer te leggen. Het is gewoon een kwestie van opvoeding.
Nee, dat is niet nodig, ik ben niet geïnteresseerd in Duitse of Franse politiek of wat dan ook, dus ik ken de maatschappelijke ontwikkelingen in dit land niet eens. Het was gewoon een verslag van een documentaire die volgde op een andere over de processen van Neurenberg die ergens anders vermeld staan! Je nieuwe onderwerp zal dus waarschijnlijk leeg blijven
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Duitse samenleving, een beetje nazisme...




par Remundo » 22/09/23, 08:31

bij gebrek aan directe bijdragen zal ik alle godwinspunten daarheen sturen : Wink: onderwerpcode is 17540
0 x
Beeld
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Duitse samenleving, een beetje nazisme...




par Janic » 22/09/23, 09:37

22/09/23, 08:31
remondo
bij gebrek aan directe bijdragen zal ik alle godwinspunten daarheen sturen : Wink:
Dat is tenminste goed, er staan ​​er al 112 op deze site! Met de begeleidende documenten of niet?
onderwerpcode is 17540
Het geeft mij een mooi been, wat is deze code?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Duitse samenleving, een beetje nazisme...




par Remundo » 23/09/23, 12:36

Dit is de code die mij helpt als ik berichten van het ene onderwerp naar het andere verplaats. : Idee:
0 x
Beeld
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Duitse samenleving, een beetje nazisme...




par Janic » 23/09/23, 14:27

23/09/23, 12:36
remondo
Dit is de code die mij helpt als ik berichten van het ene onderwerp naar het andere verplaats.
Dankjewel! Ik denk dat we het niet kunnen gebruiken, dus waarom hebben we het vermeld als het alleen beheerders en moderators betreft! :?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Duitse samenleving, een beetje nazisme...




par Remundo » 23/09/23, 14:44

Janic, je bent saai...

U kunt bijvoorbeeld zoeken op trefwoord of onderwerpnummer "17540".

En voor mij is het ook nuttig : Roll:

om het beste van... van... samen te brengen

Beeld
0 x
Beeld
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Duitse samenleving, een beetje nazisme...




par Janic » 23/09/23, 19:00

remondo
Janic, je bent saai...
Ik weet het, ik weet het, ik weet het!
U kunt bijvoorbeeld zoeken op trefwoord of onderwerpnummer "17540".
En voor mij is het ook nuttig : Roll:
om het beste van... van... samen te brengen
Ik deed het zodra je deze code gaf, maar op trefwoord bij het zoeken en uit mijn geheugen zijn er 112 die ik niet allemaal heb geraadpleegd

PS: Ik herinner je eraan dat, in tegenstelling tot degenen die er alleen maar van hoorden, mijn familie deze oorlog heeft meegemaakt onder de voet van het nazisme, en sommigen werden geëxecuteerd, trillend op elk moment dat ze een bom in het gezicht kregen of gedood werden. laarzen stoppen voor de deur. En geloof me, het heeft een heel andere betekenis dan spelen met Godwin-punten. Gelukkig zijn sommigen ontsnapt en anderen zijn daar gebleven, daar kunnen we niet mee spelen!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 173-gasten