Zoek gevonden 19224 resultaten

par Janic
11/12/23, 18:15
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie
antwoorden: 7933
views: 617583

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

11/12/23, 18:52
kerel
Hij werd veroordeeld wegens illegale beoefening van de geneeskunde. Dat is alles wat u hoeft te onthouden. En ook in hoger beroep. Charlatan.
dus Pasteur was inderdaad een charlatan, volgens uw criteria, aangezien hij, een eenvoudige scheikundige, de illegale uitoefening van de geneeskunde beoefende!? Dankjewel! : Cheesy:
par Janic
11/12/23, 17:58
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Filosofie: Enkele citaten om na te denken
antwoorden: 224
views: 153030

Re: Filosofie: Enkele citaten om na te denken

Janic. Als we de dag ervoor iets zeggen en de volgende dag het tegenovergestelde zeggen. Bijvoorbeeld? Het heeft een naam: je bent keer op keer bipolair in je spiegeleffect; je abonneert je er zeker op. Maar cool, je hebt zojuist een nieuw woord ontdekt, ook al begrijp je de betekenis ervan niet.
par Janic
11/12/23, 17:49
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie
antwoorden: 7933
views: 617583

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

11/12/23, 16:06 man Jij was het die het schreef "je zou weten dat elke 'parallelle' therapeut duidelijk aangeeft dat de medische voorschriften van de behandelende arts niet mogen worden opgegeven" ... In feite ben jij lees het goed... voor één keer. Het volgt het verzoek van het lichaam...
par Janic
11/12/23, 14:56
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie
antwoorden: 7933
views: 617583

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

GuyGadeboisLeRetour » 11/12/23, 15:10 Ja, maar hij heeft niets van dat alles, wat hem verbiedt te oefenen terwijl hij deze titel claimt. Persoonlijke mening, geen officiële minuut van het proces. Waar heb je het verborgen? Vandaar zijn veroordeling. En het probleem zit niet daar, maar daar: integendeel, Frankrijk, land van...
par Janic
11/12/23, 14:12
Forum : Landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technologieën en oplossingen
onderwerp: Ons dagelijks brood, industrieel voedsel
antwoorden: 6
views: 11463

Re: Ons dagelijks brood, industrieel voedsel

met izmentrop is het onze dagelijkse Julien Pain geworden, maar veel vervuilender :( : Cheesy:
par Janic
11/12/23, 14:09
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Begrijpen we de wereld waarin we leven?
antwoorden: 1884
views: 122853

Re: Begrijpen we de wereld waarin we leven?

plasminus, inderdaad heel klein. Maar ik begrijp waarom Janic geïnteresseerd is in penissen die niet geschikt zijn voor te smalle vagina's, de grap! Een vagina die bedoeld is om een ​​baby door te laten, ziet er alleen maar smal uit. Maar het is waar dat de klootzak van een os daar in jouw praktijken niet voor gemaakt is...
par Janic
11/12/23, 13:57
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Filosofie: Enkele citaten om na te denken
antwoorden: 224
views: 153030

Re: Filosofie: Enkele citaten om na te denken

11/12/23, 14:49

plasmamanul, archi null
Het is het trolleneffect, meneer de trol, expert in trollen
en wauw, hij springt er met beide voeten in, de trol, precies door spiegeleffect. Eens een idioot, altijd een idioot!
par Janic
11/12/23, 13:37
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Meningen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie
antwoorden: 7933
views: 617583

Re: Adviezen over Covid-vaccins, immuniteit, bijwerkingen en immunologie

11/12/23, 11:14 guy De enige geldige verwijzing is de veroordeling van de charlatan:?: die zich de titel van dokter heeft toegeëigend[*]. Zijn Harvard-diploma staat hem niet toe er een aanvraag voor in te dienen, laat staan ​​te oefenen. en hij dringt aan op de chattarbé. Laat ons zien waar het op de procesminuten staat, niet op een r...
par Janic
11/12/23, 13:26
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Begrijpen we de wereld waarin we leven?
antwoorden: 1884
views: 122853

Re: Begrijpen we de wereld waarin we leven?

11/12/23, 13 uur Jij bent de man die begon met het stelen van een os en wil voorkomen dat ik mijn ei oppak. Ik weet niet wat ik moet antwoorden... gebruikelijk delirium van je zeldzame neuronen. Je weet waarschijnlijk waarom mijn 30 chirurgisch stalen schroeven kapot gingen. Ik ben geen waarzegger, maar misschien wil je praten...
par Janic
11/12/23, 13:18
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Filosofie: Enkele citaten om na te denken
antwoorden: 224
views: 153030

Re: Filosofie: Enkele citaten om na te denken

11/12/23, 12:52 macro Het is degene die zegt wie daar is... Als je je bericht leest forum je zou zien dat het shot van de spiegel... daar de hele dag wordt gekopieerd... als je wat beter leest, werd het door mij alleen de hele dag gebruikt in de door voor het eerst genoemde betekenis...

Zoek Geavanceerd zoeken