De magneten ...

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 07/12/06, 18:15

Voor deze prijs en als het voor het goede doel is (hoewel het kan worden misbruikt onder dekmantel van associatie...), zal er geen censuur zijn voor beledigende advertenties :)
0 x
stamdedana
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 07/12/06, 16:46

dankjewel christopher




par stamdedana » 07/12/06, 18:17

leuk om de goedkeuring te hebben van een referentiesite zoals de uwe

vriendelijke groeten
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 07/12/06, 18:29

AH goed? wij zijn een referentie? 8)

Zo niet, dan zou een kleine link terug leuk zijn :) U kunt uw site ook in de directory...
https://www.econologie.com/annuaire/
0 x
Kaess
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 13/11/06, 15:42

Magneten en motoren




par Kaess » 15/10/09, 21:56

Ik plaatste een paar magneten op een eenvoudig mechanisme.. En het draait!! Fascinerend. Het is nu afwachten wanneer het stopt.
Ik zette een last om te vertragen omdat ik dacht dat het zou ontploffen onder invloed van middelpuntvliedende kracht...

Ik zal een andere architectuur proberen, nog krachtiger.

meevaller???

Het moment om de patenten in te dienen en ik heb het filmpje van het model op internet gezet...

KS
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 15/10/09, 23:53

Grrrrrrrrrrrrrrr :onheil: Hoe vaak zal ik moeten zeggen dat een "spaarder"-systeem dat niet dubbelblind is getest, oplichterij is, meer niet. (tenzij de resultaten spectaculair zijn)

De bestuurder moet negeren of het systeem aanwezig is of niet. En het is een ander persoon die moet tanken en het verbruik noteren, iemand die ook moet negeren of het systeem aanwezig is.

En natuurlijk moeten de onderzoekers onafhankelijk zijn van de verkopers! : Mrgreen:

Een verschil in verbruik van 5% is teveel aan meetfouten en psychologische effecten.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68

Re: Magneten en motoren




par Dirk Pitt » 16/10/09, 09:09

Kaess schreef:Ik plaatste een paar magneten op een eenvoudig mechanisme.. En het draait!! Fascinerend. Het is nu afwachten wanneer het stopt.
Ik zette een last om te vertragen omdat ik dacht dat het zou ontploffen onder invloed van middelpuntvliedende kracht...

Ik zal een andere architectuur proberen, nog krachtiger.

meevaller???

Het moment om de patenten in te dienen en ik heb het filmpje van het model op internet gezet...

KS


Hé, Kaess... je hebt de Stirlings gedumpt voor de magneten.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 16/10/09, 12:10

elephant schreef:
Een verschil in verbruik van 5% is teveel aan meetfouten en psychologische effecten.


Exact. Hetzelfde effect op LPG-voertuigen. De bestuurder verbruikt minder (dan het normale oververbruik van 20% door het verschil in densiteit) na het ombouwen van zijn auto naar LPG. Simpelweg omdat hij, om zichzelf ervan te overtuigen dat hij het goed heeft gedaan, langzamer gaat rijden!
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Re: Magneten en motoren




par lejustemilieu » 16/10/09, 12:38

Kaess schreef:Ik plaatste een paar magneten op een eenvoudig mechanisme.. En het draait!! Fascinerend. Het is nu afwachten wanneer het stopt.
Ik zette een last om te vertragen omdat ik dacht dat het zou ontploffen onder invloed van middelpuntvliedende kracht...

Ik zal een andere architectuur proberen, nog krachtiger.

meevaller???

Het moment om de patenten in te dienen en ik heb het filmpje van het model op internet gezet...

KS

KS, u bevindt zich op een site die ecologie promoot, geen persoonlijk voordeel,
Een "schoon" persoon zou zijn prototype overal op het net hebben vrijgegeven.
U streeft naar uw persoonlijk gewin, DUIDELIJK, en als je ding werkt, word je gewoon vermoord pcq, het is de goedkoopste oplossing voor de staat!
Dien je patent in arme idioot
0 x
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68

Re: Magneten en motoren




par Dirk Pitt » 16/10/09, 13:24

lejustemilieu schreef:Dien je patent in arme idioot


een beetje terughoudendheid en wederzijds respect zouden geen kwaad kunnen, ook al hebben we uiteenlopende meningen.
0 x
Beeld

Klik op mijn handtekening
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 16/10/09, 13:51

Pardon Dirk,
We leven in een tijd waarin mensen overal zeggen, RED DE PLANEET, en dan heb je een zeldzame vogel die tegen je zegt: "IK HEB DE OPLOSSING", maar ik zal het je geven als ik mijn geld heb verdiend.... .
Deze kerel, ik respecteer het niet!
Sorry geen respect!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 74-gasten