De magneten ...

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 18/02/04, 21:44

Oké, dus spring alsjeblieft niet door mijn strot.

Ik zag op sommige sites dat het plaatsen van magneten voor de inlaat het mogelijk maakte om de bestanddelen van de benzine te oriënteren en op een bepaalde manier te homogeniseren, wat tot gevolg had dat de opbrengsten toenamen (ze spraken daar zelfs over op m6 boutique; als dat niet de referentie is : Lol:)

We hebben zelfs een link in de blabla-discussies: zie een verplaatst bericht

Denk je dat het de opbrengsten van een Pantone verder kan verrijken of dat het integendeel het risico loopt de centrale balk te demagnetiseren?

Hoe zit het?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062




par Christophe » 18/02/04, 22:42

Mijn antwoord op de vorige post over dit onderwerp is echter duidelijk neem ik aan: magneet = maximaal 5%.
Wetende dat de weersomstandigheden tot wel 20% invloed kunnen hebben op het verbruik...die 5% zegt eigenlijk niets meer.

Voor de Pantone-boost, te controleren maar naar mijn mening niet veel te verwachten van het continue veld... aan de andere kant zijn de alternatieve velden een ander verhaal...:)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062




par Christophe » 18/02/04, 22:45

0 x
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 22/04/04, 01:00

ok, ik ga door met de draad hier, aangezien het uiteindelijk niet veel met de Geet te maken heeft

De test is duidelijk gedaan door een tv-show op 2 producten en de winst voor de besten is ongeveer 30%
Volgens hen, hoe hebberiger de auto is, hoe beter hij werkt, maar de test is alleen gedaan op een enkele tutuur;) (een 4X4)

de video ; het is daar! .(in het videogedeelte)
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 23/04/04, 08:49

:P
Hallo,
Het lijkt mij dat magnetisme steeds meer te maken zou hebben met aanzienlijke winsten voor veel chemische processen ... dus het wordt vervolgd :)

Het zou nodig zijn om tests uit te voeren met zeer krachtige magneten zoals neodymium
: Rolleyes:
A+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062




par Christophe » 24/04/04, 14:28

Dearcham schreef:ok, ik ga door met de draad hier, aangezien het uiteindelijk niet veel met de Geet te maken heeft

De test is duidelijk gedaan door een tv-show op 2 producten en de winst voor de besten is ongeveer 30%
Volgens hen, hoe hebberiger de auto is, hoe beter hij werkt, maar de test is alleen gedaan op een enkele tutuur;) (een 4X4)

de video ; het is daar! .(in het videogedeelte)

30% door de voet op te tillen ja!!
mdr
5% maximaal effectief.

kils passeren op een testbank en ik zou buigen!

als het zou werken zouden alle vervoerders uitgerust zijn (betaald in minder dan 15 dagen gezien het verbruik van de vrachtwagens)

Ik walg echt dat TV geïnteresseerd is in dergelijke oplichting en echte oplossingen negeert...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062




par Christophe » 24/04/04, 14:29

Bibiphoque schreef::P
Hallo,
Het lijkt mij dat magnetisme steeds meer te maken zou hebben met aanzienlijke winsten voor veel chemische processen ... dus het wordt vervolgd :)

Het zou nodig zijn om tests uit te voeren met zeer krachtige magneten zoals neodymium
: Rolleyes:
A+

JA JA JA !

persoonlijk las ik een getuigenis van een experimentator die de snelheid van een kleine motor varieerde door simpelweg een elektromagneet rond de inlaatpijp te plaatsen ... en op de frequenties te spelen!

ervaring om te herhalen!
0 x
Dearcham
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 105
Inschrijving: 29/10/03, 23:55




par Dearcham » 25/04/04, 19:15

als het zou werken zouden alle vervoerders uitgerust zijn (betaald in minder dan 15 dagen gezien het verbruik van de vrachtwagens)


Rôo het lelijke argument, we zouden hetzelfde kunnen zeggen over geet, waterdoping of wat dan ook...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062




par Christophe » 25/04/04, 20:59

ja, het is een makkelijk argument maar het is geldig omdat de eenvoud van de magneten en de kosten van het monteren van de magneten niet vergelijkbaar zijn met die van doping met water.... en dan pkoi vertoont het geen rondingen op de testbank? ze moeten de middelen hebben gezien de prijzen waartegen ze eenvoudige "geplastificeerde" magneten verkopen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 25/04/04, 21:09

Misschien een domme vraag, maar ik stel hem toch:

Zouden we de dynamo niet kunnen gebruiken (de stroom gebruiken voordat deze wordt gelijkgericht) om een ​​wisselend magnetisch veld rond de lijn te creëren die de brandstof net voor de injectiepomp of net voor de carb brengt?
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 152-gasten