Ossetië: de nieuwe Tsjetsjenië van het Kaspische gas?

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
Avatar de l'utilisateur
toto65
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 490
Inschrijving: 30/11/06, 20:01




par toto65 » 26/08/08, 21:51

Ik vind dat erg sterk.
De Georgische president is een oplichter

Zoals Sadam Hussein.
1 We beperken de val van de speculatieve zeepbel:
http://www.algerie-dz.com/forums/archiv ... 82014.html
2-We promoten de opkomst van Mac Cain


Goed gedaan, de CIA erg luid
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 27/08/08, 17:15

Georgië: Sarkozy roept op tot "onmiddellijke" terugtrekking uit Moskou
NOUVELOBS.COM | 27.08.2008 | 17: 14

De erkenning door Rusland van de onafhankelijkheid van Abchazië en Zuid-Ossetië komt neer op een "eenzijdige wijziging van de Georgische grenzen onaanvaardbaar", vindt Nicolas Sarkozy. Maar "niemand wil terug naar de dagen van de koude oorlog", zegt hij.

"De beslissing van Rusland is in strijd met de vele resoluties van de VN-Veiligheidsraad", zegt de NAVO.
De Russische president legde uit dat deze erkenning "gebaseerd was op het internationaal recht".


http://tempsreel.nouvelobs.com/actualit ... mosco.html

Lietseu schreef:in de gedachten van het Russische volk zijn we decadente mensen die het niet eens verdienen om te leven,


Ik heb altijd gedacht dat de Russen de mensen waren (nou ja, de volkeren ...) die het menselijk leven het minst respecteerden ... uw opmerking bevestigt het ...

ps: voor mijn opmerking over de Dalai Lama geloof ik dat het een delirium was ...

In dezelfde geest zou ik kunnen zeggen: "laten we een uniek land in de wereld maken, het zal alle oorlogen stoppen ..." :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 27/08/08, 17:46

Christophe schreef:Ik heb altijd gedacht dat de Russen de mensen waren (nou ja, de volkeren ...) die het menselijk leven het minst respecteerden ... uw opmerking bevestigt het ...

ps: voor mijn opmerking over de Dalai Lama geloof ik dat het een delirium was ...

In dezelfde geest zou ik kunnen zeggen: "laten we een uniek land in de wereld maken, het zal alle oorlogen stoppen ..." :|


Ben en wat doe je met de Afrikanen? Ik denk aan het "etnische bloedbad" in Rwanda, zijn er mensen die elders dergelijk geweld kunnen plegen?
Het antwoord is duidelijk ... JA!
Er zal een dag komen waarop mensen zullen beseffen dat ze op één enkele planeet leven en dat de enige oplossing is om elkaar te begrijpen en te respecteren !!! maar niet voordat ze de klap hebben gekregen die ze wachten allemaal, maar dat is een ander onderwerp ...
Vrede voor mannen van goede wil!
:P Lietseu :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 27/08/08, 18:19

Lietseu schreef:Ben en wat doe je met de Afrikanen? Ik denk aan het "etnische bloedbad" in Rwanda, zijn er mensen die elders dergelijk geweld kunnen plegen?


Nou, we zullen altijd ergens anders slechter vinden, behalve dat het allemaal hetzelfde heel anders is ... Afrika (sub-Sahara) is sinds het einde van de koloniën geïnfiltreerd door de VS (+ Britten) en Frankrijk (nu een beetje China). die niet noodzakelijk in hetzelfde kamp zijn, maar die dezelfde methoden gebruiken om de Afrikaanse rijkdom beter te plunderen.

Eindelijk dwaal ik af ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
minguinhirigue
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 01/05/08, 21:30
Plaats: Straatsburg
x 1




par minguinhirigue » 27/08/08, 18:28

Uh Christophe, ik denk niet dat de Russen gewelddadiger zijn dan andere volkeren. Sommigen onder hen zijn niet duidelijk zoals in Frankrijk en elders. Ik bedoel niet te zeggen, maar de leden van de Franse COS die actief zijn in Afganisthan, als je de opmerkingen invoert, lijken ze te genieten van de operaties.

Respect voor het leven is altijd erg relatief, net als voor deze Franse leiders die huurlingen sturen om hun belangen te dienen, of voor de vader en zoon van G. Bush die stilletjes duizenden Irakezen zullen vermoorden voor internationale shit en opsluiten en tienduizenden gevangenen martelen zonder proces ... Voor een vermeende vrede die geen enkel bezettingsleger ooit echt heeft gebracht! We kunnen in Rusland naar Georgisch stro kijken, maar we mogen het touw dat we thuis hebben niet vergeten, een prachtige knoop van maffiafrika en Babylonische petrodollars ...

Ik maak u de prognose voor de volgende genocide, "geholpen" door de Franse strijdkrachten, zoals in Rwanda: Darfur 2009!? Nee, je moet eerst de Rwanda-rapporten herlezen, kijk hoe wit het Franse leger is in dit verhaal ...

Ik ben het zat om te zien dat onze leiders landen die niet in overeenstemming zijn met de Verenigde Staten ervan beschuldigen dat ze internationale outlaws zijn, terwijl ze het zelf blijven negeren!

Vrede aan mensen van goede wil, Lietsieu, ja, maar overal zijn er mannen die de voorkeur geven aan kracht boven de rest, OVERAL.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 27/08/08, 18:38

Pas op, ik heb het niet over GEWELD (je zult wreedheden aantreffen in alle legers en landen van de wereld) maar over RESPECT voor het menselijk leven ... Beginnend met respect voor de eigen mensen en soldaten.

Voorbeeld: tijdens de Tweede Wereldoorlog waren er niet zo veel (relatieve) executies van soldaten door hun eigen officieren als in het Rode Leger ... en van soldaten die naar een zekere dood werden gestuurd ... ( behalve misschien de Japanners, maar ze waren meestal zelfmoord voor de keizer en geen standrechtelijke executies)

Ik geloof dat de manier waarop een leger zijn eigen mannen behandelt een echte aanwijzing is ... over de "rest" ...

We kunnen praten over de goelags ... en meer recentelijk de moord op journalisten ... Ah, maar het is de enige schuld van Poetin? Je zal me vertellen? Behalve dat we het gezegde kennen: een volk heeft de leider die ze verdienen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
minguinhirigue
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 01/05/08, 21:30
Plaats: Straatsburg
x 1




par minguinhirigue » 27/08/08, 19:22

Het is dan jammer voor de Amerikanen, want ze waarderen de zachte dood van hun troepen: http://www.alterinfo.net/L-uranium-appa ... 12625.html

En de dode Ossettes hebben een goede rug, de armen: http://www.alterinfo.net/MANIPULATION-D ... 23218.html

We kunnen hier uren over discussiëren, ik denk oprecht dat de leiders van de meeste landen van de wereld het respect voor het menselijk leven hebben verloren. Naderhand blijft het zeker dat de Atlanticistische leiders verplicht zijn om de echte sterfgevallen voor hun volk te verbergen, omdat de mensen het niet kunnen accepteren. Dat is in Rusland niet het geval. Op dit punt is het Russische volk minder ongerust over de dood.

Na de dood van de tien soldaten in een hinderlaag in Afghanistan, denk ik niet dat Sarkozy het zich had kunnen veroorloven om te spreken Afghaanse dood zonder een golf van verontwaardiging op te wekken voor de Franse actie daar: aan beide kanten doden we, sommigen verbergen het, anderen niet! inderdaad hoe we de medeburgers moeten uitleggen dat we om de vrede te bewaren na de dood van 10 van onze soldaten een luchtaanval moeten lanceren en 7 mannen, 19 vrouwen en 50 kinderen moeten doden!

KABUL (Reuters) - Buitenlandse troepen onder Amerikaans bevel hebben vrijdag 76 Afghaanse burgers gedood in het westen van het land, zeiden de autoriteiten in Kabul, die ook zeiden dat de meeste slachtoffers kinderen waren.
(Advertentie)

"Zesenzeventig burgers, voornamelijk vrouwen en kinderen, zijn vandaag gemarteld tijdens een operatie van coalitietroepen in de provincie Herat", luidde een verklaring van het Afghaanse ministerie van het interieur.

Volgens de autoriteiten bedroeg de tol van het bombardement op vrijdagmiddag in de buurt van Azizabad, in het district Shindand, negentien vrouwen, zeven mannen en vijftig kinderen onder de vijftien.

De coalitie ontkende burgers gedood te hebben en zei dat dertig activisten vrijdagochtend zijn omgekomen bij een staking in het district Shindand, waar daarna geen verdere bombardementen plaatsvonden.

In een verklaring zei het Amerikaanse leger dat de aanvallen plaatsvonden tussen 01 uur 's ochtends en 00 uur' s nachts, na een hinderlaag van islamitische rebellen tegen Afghaanse soldaten en leden van de coalitie die patrouilleerden in de regio, in de op zoek naar een Taliban-commandant.

Saeed Sharif, een lid van een lokale raad, vertelde Reuters dat tientallen burgers waren gedood. "Gisteravond rond 02:00 uur woonden verschillende mensen een koranlezing bij in het district Shindand toen de Amerikanen begonnen met bombardementen. Tientallen burgers werden gedood."

Een politieambtenaar in West-Afghanistan bevestigde de feiten, zonder een record naar voren te brengen.

"Meer dan dertig mensen stierven. Ik kan niet zeggen hoeveel burgers er waren", zei generaal Ikramuddin Yawar verder tegen Reuters.

Volgens een woordvoerder van het Afghaanse Ministerie van Defensie voerden zowel leden van de Amerikaanse speciale troepen als Afghaanse soldaten een operatie uit tegen een Taliban-leider, Mullah Sidiq, die een offensief voorbereidde tegen een Amerikaanse basis.

"Vijfentwintig Taliban werden gedood, onder wie Sidiq en een andere commandant. Helaas kwamen vijf burgers om bij het bombardement", zei generaal Zaher Azimi.

Franse versie Olivier Guillemain en Gregory Schwartz
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 27/08/08, 19:42

Oh ja, het verarmde uranium ... ik vergat dat "detail" ...

Hij is degene die verantwoordelijk is voor 9/11: 10 veteranen van de 000e Golfoorlog stierven in 1 als gevolg van deze shit.

Enerzijds: 100 klachten ingediend door veteranen bij het Pentagon met als enige antwoord: minachting ...

Aan de andere kant: toegang tot vliegbases, geavanceerde technologie en wapens in dronestijl. Het zou voor het Amerikaanse leger heel gemakkelijk zijn geweest om 9/11 te organiseren ... met of zonder de regering ...

Ik zal nog steeds doorgaan voor een samenzweerder ...: Mrgreen:

Nou, we wijken daar een beetje af ...

ps: voor de Afghaanse affaire hadden we het over Friendly Fire (NAVO-aanval) maar het werd snel stil ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 27/08/08, 20:53

Christophe schreef:...
Voorbeeld: tijdens de Tweede Wereldoorlog waren er niet zo veel (relatieve) executies van soldaten door hun eigen officieren als in het Rode Leger ... en van soldaten die naar een zekere dood werden gestuurd ... ( behalve misschien de Japanners, maar ze waren meestal zelfmoord voor de keizer en geen standrechtelijke executies)

Ik geloof dat de manier waarop een leger zijn eigen mannen behandelt een echte aanwijzing is ... over de "rest" ...

Het gedrag van de Franse officieren was niet beter tijdens de 1e wereldoorlog, dat wil zeggen 20 jaar daarvoor.
Christophe schreef:We kunnen praten over de goelags ... en meer recentelijk de moord op journalisten ... Ah, maar het is de enige schuld van Poetin? Je zal me vertellen? Behalve dat we het gezegde kennen: een volk heeft de leider die ze verdienen ...


Ik constateer een aanzienlijke vooruitgang!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 27/08/08, 22:51

Philippe Schutt schreef:
Christophe schreef:...
Voorbeeld: tijdens de Tweede Wereldoorlog waren er niet zo veel (relatieve) executies van soldaten door hun eigen officieren als in het Rode Leger ... en van soldaten die naar een zekere dood werden gestuurd ... ( behalve misschien de Japanners, maar ze waren meestal zelfmoord voor de keizer en geen standrechtelijke executies)

Ik geloof dat de manier waarop een leger zijn eigen mannen behandelt een echte aanwijzing is ... over de "rest" ...

Het gedrag van de Franse officieren was niet beter tijdens de 1e wereldoorlog, dat wil zeggen 20 jaar daarvoor.
Christophe schreef:We kunnen praten over de goelags ... en meer recentelijk de moord op journalisten ... Ah, maar het is de enige schuld van Poetin? Je zal me vertellen? Behalve dat we het gezegde kennen: een volk heeft de leider die ze verdienen ...


Ik constateer een aanzienlijke vooruitgang!


Je haalt de woorden uit mijn mond!

Ben van mening dat mannen in het algemeen zijn vergeten dat liefde en respect voor anderen de enige veilige gok was, zoals ik al zei, en ik herhaal daarom dat dat zal veranderen!
Ik wil de profeten niet spelen met 5 ballen, maar ik ben ervan overtuigd dat het beter zal worden, alleen de dag dat onze menselijke "broeders" zullen hebben begrepen dat alleen de gouden regel belangrijk is: "doe anderen aan, dit waarvan je wilt dat wij ze jou aandoen "

Na deze stelregel, het verwijderen van de ladder is niets beter.

Allei! Gezondheid!
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 216 gasten