Hoe elektriciteit in vaten te zetten

Boeken, televisieprogramma's, films, tijdschriften of muziek te delen, adviseur te ontdekken ... Praat met nieuws van invloed zijn op geen enkele manier het econology, milieu, energie, de maatschappij, het verbruik (nieuwe wetten of normen) ...
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 04/02/07, 00:27

Je wilt een echt voorbeeld van een man die warm water maakt met zonnecollectoren vacuüm warmtepijp en die warm water opslaat in een geïsoleerde tank van 2000 liter :

http://www.chaleurterre.com/forum/viewt ... 33551efc8f

Normaal gesproken moet je alles lezen om te weten waar hij is sinds hij de plannen heeft gemaakt.....en er zijn 19 pagina's : Idee:

Na het zien van de details van de installatie op pagina 1, lees pagina's 18, 19 en 20....hier begrijpen we waarom de meeste mensen elektrische verwarming gebruiken: aan/uit en POINT thermostaat het werkt of het werkt niet.

Eerlijk gezegd droom ik veel over zijn installatie... en als dromen uitkomen, moeten we wachten en op een dag handelen... om de planeet te redden : Mrgreen:
Dernière édition par jean63 de 04 / 02 / 07, 00: 52, 1 keer bewerkt.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 04/02/07, 00:34

zac schreef:
jean63 schreef:Wat doe je om ze te herstellen? Ik heb 2 te brengen naar de stortplaats.


"Normale" batterij-edta in elektroliet + correctie van de pH van de elektroliet + cyclus van laden en ontladen met een pulslader; onderhoudsvrije batterij (grote kombuis) die we openen als we zelfs kunnen behandelen en sluiten als we klein zijn.

zie je, het is heel eenvoudig

@+

PS: Neem de priesters niet met gesplitste platen of zonder vloot gedurende 10 jaar


"het is vrij eenvoudig": makkelijk gezegd als je het weet! Dus leg me uit:

1 - edta (wat is het?) in de elektrolyt: waar staat het geschreven?

2 - correctie van de ph van de elektrolyt: hoe doe je dat?

3 - laad- en ontlaadcyclus met een pulslader: daar wordt het ingewikkeld: ik heb een "puls"-lader, denk ik niet. Een ontlader heb ik niet ofzo zonder dat ik het weet (kan ik ontladen door er een lampje in te steken of door er met een starter aan te trekken?).
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 04/02/07, 01:10

Niet beter ... : Wink:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'Media & Nieuws: tv-programma's, rapporten, boeken, nieuws ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 181-gasten