Dieselmotoren in lichte vliegtuigen en ultralichte, Dieselis gazaile

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
looping
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 816
Inschrijving: 03/10/07, 06:33
Plaats: Picardie




par looping » 08/02/08, 06:37

Dag

De DR400 is in theorie geen aerobatisch vliegtuig, of is hier in elk geval niet voor gecertificeerd
Voor G-negatieven moet bekend zijn dat in het algemeen de carburateurs van vliegtuigmotoren in dit geval onschadelijk zijn gemaakt
Voor vliegende vliegtuigen blijft een kleine omgekeerde secundaire tank de brandstof voeden, bijvoorbeeld als het vliegtuig op de rug ligt
Anders neem ik je mee in een glider-rit wanneer je maar wilt, en je zult zien wat gewichtloosheid is (plus, zonder brandstof te spenderen) : Cheesy:

A+
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 08/02/08, 09:15

Het was misschien geen DR400, maar er was in ieder geval 1 (of 2 ???) "Gmeter" ...

We hebben wat vaten, hamer, looping gedaan ... Ik denk dat het een vliegtuig was voor aerobatics.

Want de zweefvliegtuig is wanneer je wilt ... (oh dat is het, ik begrijp je bijnaam :) ) maar waar ben je?
0 x
Loubar
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 05/08/07, 10:24
Plaats: was

Stop met aerobatics




par Loubar » 08/02/08, 09:18

Ik woon op het platteland, in de buurt van Aix en Provence en ik onderga dagelijks de luchtevoluties van een groep lawaaierige en vervuilende idioten, dus stop alstublieft de verontschuldiging van deze praktijk: deze site is naar mijn mening niet gedaan daarvoor!

:onheil: :onheil: :onheil:

Trouwens, ik overweeg een petitie op het internet!

Loubar
0 x
Ik werk aan een Bedini-motor
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 08/02/08, 09:23

Roh het is oké eh ... We hebben het recht om één keer in zijn leven een doop in de lucht te maken, niet?
0 x
Avatar de l'utilisateur
looping
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 816
Inschrijving: 03/10/07, 06:33
Plaats: Picardie




par looping » 08/02/08, 12:53

Dag

Antwoord aan Loubar

In de eerste plaats, ondanks de agressieve en radicale toon die je gebruikt in je bericht, weet dat je niet oordeelt, ik probeer gewoon het debat te openen en wat forum verontschuldigt zich nergens voor.
Als je ons over een milieuprobleem moet vertellen, en ik denk dat je er een hebt, dan heb je de juiste plek gekozen en kun je het uitdrukken, de andere

Beoefenaars van lichte vliegtuigen zijn niet zo luidruchtig en vervuilend en idioten met betrekking tot aerobatics wordt de vervuiling probleem gewoon versterkt door de evolutie van de vliegtuigen in een zeer gelokaliseerd gebied, met de geluidsemissie echt karakteristiek en onaangenaam.

De lichte vliegtuigen verbruikt brandstof, omdat het grootste deel van de vrije tijd en motorsport, maar als men te veroordelen, ook ik stel voor dat we de commerciële luchtvaart te verwijderen, veel meer hebberig, en net zo nutteloos bus met voornamelijk passagiers voor hun vakantie of zakenreizen.

Voor fans van stille en "groene" vluchten is er nog steeds vrije vlucht of zweefvliegen. Alleen al de hoogte-instelling vereist een beetje energie, waarna we dankzij de opwaartse luchtstroom die de natuur ons biedt enkele uren in de lucht kunnen blijven. :P

Om terug te komen op de overlast rond de vliegvelden: de argumenten van de 2 "kampen" zijn over het algemeen aanvaardbaar:

Sommigen klagen over de lawaaierige activiteit van hun buren en schaden de meerderheid van de mensen die een vredige leefomgeving willen

Anderen beweren dat de activiteit van het vliegveld bestond vóór de installatie van nabijgelegen huizen en dat als het geluid volledig uit hun omgeving zou verdwijnen, ze zonder hun grasmaaier zouden moeten starten.

In alle gevallen moet de dialoog worden geprivilegieerd, omdat niets aantoont dat als een van de 2 kampen tegen de andere "wint", het verstorende element niet zal worden vervangen door een ander, nog moeilijker te bestrijden en iedereen zal hebben verloren . :frons:

Goed nadenken

A+
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 08/02/08, 13:48

Ik stel voor om het jaarlijkse verbruik van alle lichte luchtvaart, inclusief ULM, van Frankrijk te vergelijken met dat van het verbruik van de vakanties van alle Fransen ... alleen voor de roadtrip.

Dus in hetzelfde soort idee zal ik een petitie indienen tegen op vakantie gaan ... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

ps: het aerobatic vliegtuig was een tandem Ik kan dan in de war raken omdat ik zie dat de DR400 2 + 2 is?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 08/02/08, 16:42

Dag
Christophe schreef:Het was misschien geen DR400, maar er was in ieder geval 1 (of 2 ???) "Gmeter" ...

We hebben wat vaten, hamer, looping gedaan ... Ik denk dat het een vliegtuig was voor aerobatics.

Want de zweefvliegtuig is wanneer je wilt ... (oh dat is het, ik begrijp je bijnaam :) ) maar waar ben je?


Het vliegtuig u heeft gebruikt is avoin HR Heintz Robin rechts een beetje meer resistent metaal dat DR400 die de spar probleem gehad en is nog beperkt virrages van een hoge helling meer dan 60 graden bij vollast zijn ProScribe. .
Een lus in flexibiliteit is 2 heeft 3 g als een strakke aanscherping ..


Ik woon op het platteland, in de buurt van Aix en Provence en ik onderga dagelijks de luchtevoluties van een groep lawaaierige en vervuilende idioten, dus stop alstublieft de verontschuldiging van deze praktijk: deze site is naar mijn mening niet gedaan daarvoor!

Trouwens, ik overweeg een petitie op het internet!

Loubar


Nog een extreme eco-vriend ..
(Hier worden we beschoten door 12 door Canabis-boeren)
het probleem thuis in Frankrijk, de kleine vliegtuigen is Cantone op zeer gereglementeerde tracks, kunnen sommige tracks 90ans van het bestaan ​​(Doncourt les Conflans) te hebben en huizen hebben geleidelijk aan in de buurt van de piste, dan zwaaien hij de pétions maken klachten het geluid van propellers ect .. Vaak is het een promotor die het land begeert om onderverdelingen te maken)
Als je regering iets flexibeler was, zouden veel vliegtuigen verspreid in de natuur zijn net als de boten, maar het zou een lang debat zijn, met de manier waarop de kleine luchtvaart wordt beheerd in Frankrijk, met deze gecontroleerde zones en de beperkingen , ze zal op 10 jaar in 20 verdwijnen ..

Ik ben een van verdoofd dat een liter 2500 100LL jaar verbranden en ik voel me niet schuldig, andere branden in meer sneeuwscooter in de winter en boot in de zomer, de andere is quad of Camaro ect ..
De 2 / 3 van onze olieproductie worden in de VS verkocht
en in het geval van een tekort is de prioriteit in de VS het is de overeenkomst (NAFTA) tussen onze twee landen, dat betekent alles.

Welke kleine vliegtuigen verbruiken is een druppel in vergelijking met wat camoins verbruiken om leeg te raken ..

Het verschil is 1000km van het bos om over te vliegen, beren en elanden doen geen petitoin .. (vermijd gewoon vliegen over de velden van te lage cannabis)
Ik beschouw mezelf niet als een ecoloog, en ik ben hier mee bezig forum , er zijn nog andere onderwerpen om te bespreken forum .

Als er in 1940 dit niet was (u bent stom, zoals u zegt) in de lucht van Engeland, zou u zelfs niet in het Frans spreken en ik betwijfel of u het recht zou hebben om een ​​verzoekschrift in te dienen.
De meeste piloten van SpitFire werden snel gerekruteerd en getraind, onder deze idioten, 4 op 5 gaf hun bloed voor jou is de vrijheid om petities te maken ..

Andre
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 08/02/08, 22:55

Dag
Ik stel voor om het jaarlijkse verbruik van alle lichte luchtvaart, inclusief ULM, van Frankrijk te vergelijken met dat van het verbruik van de vakanties van alle Fransen ... alleen voor de roadtrip.


het gemiddelde van de gepatenteerde piloten in Frankrijk is ongeveer 10hours per jaar, met de professionele piloten en degenen die jaarlijks een 100 uur maken, dat maakt zeer zwakke cijfers voor de anderen ..
de kleine luchtvaart is te verwaarlozen. zelfs genoeg dat de Franse olie denkt te stoppen met het maken van 100LL-brandstof voor vliegtuigen. de Allemenand en de Norvegianen kwamen een beetje vooruit, met nog een brandstof voor de Lycoming.

In Amerika is het differrent.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 23/05/08, 23:08

Christophe schreef:Bah zal vrouwen begrijpen !! :D Als het niet wordt opgemerkt hoe het de benen 0 G het stuurboord beweegt? MDR :)[...]
Nou, het is een beetje normaal: ze neemt een flinke straal gerbi in de mond! : Lol:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 23/05/08, 23:11

lus schreef:[...] Sommigen klagen over de lawaaierige activiteit van hun buren en schaden de meerderheid van de mensen die een vredige leefomgeving willen [...] +
In dit opzicht heb ik nooit begrepen waarom de vliegtuigen vrij ontsnapten! Is het zo ingewikkeld om geluiddempers te plaatsen?
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 159-gasten