De tegenover elkaar zuigermotoren en Bill Gates

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
micdhi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 109
Inschrijving: 16/12/06, 09:58
Plaats: Mazamet Tarn

De tegenover elkaar zuigermotoren en Bill Gates




par micdhi » 15/01/11, 22:22

goedenavond
Ik plaats weinig, het is waar, maar ik merk dat je sprak over de tegenovergestelde zuigermotor voor helikopters ....
nieuw-transport / Helikopter-a-motor diesel-EcoMotors-t9648.html

maar deze motor met tegengestelde zuigers, heeft de laatste tijd andere mensen geïnteresseerd (net als ik al een hele tijd ..... zie mijn onderwerp "hydraulische hybride auto's")
het maakt me in elk geval blij dat de rekeningpoorten de tegenovergestelde zuigermotor kiezen en het financieren als motor van de toekomst.
maar je zult me ​​vertellen waarom nu en waarom deze oude motor ....
http://fr.wikipedia.org/wiki/G%C3%A9n%C ... es_Pescara
http://fr.calameo.com/read/0001240572ae5a05fb9e5
http://amicale.puch.free.fr/Historique/ ... n_en_u.htm
http://ppdgemini.com/_PDF/Gemini_100_Sp ... 09_B&W.pdf
vooral omdat de motor van de link ecomotors van het onderwerp dat ik presenteer vreemd lijkt op deze laatste link
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... utview.JPG
en tenslotte
http://www.autosblog.fr/post/4615/ecomo ... bill-gates
gewoon omdat, misschien was hij overtuigd zoals ik, dat deze motor:
een grote volumetrische verhouding.
dat het feit van het hebben van 2-zuigers (naar elkaar toe) noodzakelijk een snelheid van de compressie geeft, dus een snellere verwarming van de lucht. (voor een diesel)
dat ook de afstand van de zuigers tegenover elkaar zorgt voor een belangrijkere vrije uitzetting van het volume. >>> in zekere zin een lange slag (lange slag = volledige verbranding).
en deze motor kan multi-fuel zijn (onthoud de vrije zuigermotor)
verbruiken minder-auto / le-DLR-vindt ze opnieuw uit-de-motor-Stirling-t3269.html

het nadeel van de motor is ten eerste het feit dat het niet zelfaanzuigend is, en dat het door ecomotors wordt gepresenteerd, heeft een behoorlijk indrukwekkend dubbel kluisje.
Ik voor (en in mijn onderzoek dat heel zacht voordoet) I geëlimineerd het deel embliellage zoals voorgesteld door het aannemen van de axiale zuiger maar 3 dubbele cilinders (6 3 zuigers en voeringen) en voeding :
een elektrische turbo-voeding
http://www.cpowert.com/products/vtes.htm

Ik zou graag willen weten (indien mogelijk) uw kritiek en voordelen (andere dan de mijne) van het type motor OPOC (tegenzuiger tegenstelling Cylinder) gepresenteerd in de eerste lignes.éventuellement dit wetsvoorstel is juist in deze keuze. (De keuze van het type engine)
merci
hartelijk
Dernière édition par micdhi de 15 / 01 / 11, 22: 34, 2 keer bewerkt.
0 x
"het leven heeft meer verbeeldingskracht dan onze dromen dragen" Christophe COLOMB
micdhi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 109
Inschrijving: 16/12/06, 09:58
Plaats: Mazamet Tarn




par micdhi » 15/01/11, 22:27

Natuurlijk vergat ik te praten over de uitzonderlijke prestaties van dit type motor die dicht bij 55 voor 100 ligt.
Ik hoop dat ik niets anders ben vergeten : Cheesy:
0 x
"het leven heeft meer verbeeldingskracht dan onze dromen dragen" Christophe COLOMB
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 15/01/11, 22:50

wanneer Microsoft spijkers maakt, crasht het niet meer ... maar als het motor maakt, maakt het je bang!

veel dingen zijn gezegd het
http://forums.futura-sciences.com/techn ... stons.html
we kunnen hier een laag plaatsen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364




par Forhorse » 15/01/11, 23:21

Bill Gates heeft volgens mij niet veel meer met Microsoft te maken. Het lijkt me dat hij alle verantwoordelijkheden en besluitvorming een tijdje heeft afgestaan. Hij is "simpele" aandeelhouder (ter controle heb ik de zaak niet echt gevolgd)
0 x
Avatar de l'utilisateur
jlt22
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 414
Inschrijving: 04/04/09, 13:37
Plaats: Guingamp 69 jaar




par jlt22 » 16/01/11, 00:46

micdhi zei:

Ik hoop dat ik niets anders ben vergeten


Er waren Doxford scheepsmotoren:

Zie pagina 5:

https://www.econologie.com/forums/helicoptere-a-moteur-diesel-ecomotors-t9648-40.html
0 x
micdhi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 109
Inschrijving: 16/12/06, 09:58
Plaats: Mazamet Tarn




par micdhi » 16/01/11, 09:15

Hallo.
dat wetsvoorstel staat niet meer in "activiteit", dat er andere engines van dezelfde categorie bestaan, ik weet het ...... de lijst gaat maar door.
en Bill maakt motoren niet gelukkig .....
Ik heb gekeken naar de octrooiaanvragen van het bedrijf ecomotors, het biedt ook een stroomgenererende motor dankzij de lineaire bewegingen van de zuigers ......
wanneer tot mijn vergetelheid: ik vergat dat het de beste scanfunctie heeft van "gelijkstroom scannen" -engines:
de uitlaat wordt afgestoten door het binnenkomen van de geforceerde lucht, in een lineaire richting in de cilinder, belofte van een goede afstoting van de verbrande gassen, de "nieuwe" lucht neemt alle verplaatsing in beslag zonder een vergeten "hoek", omdat er zijn geen . enzovoort
hartelijk
0 x
"het leven heeft meer verbeeldingskracht dan onze dromen dragen" Christophe COLOMB
Avatar de l'utilisateur
Philippe Schutt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1611
Inschrijving: 25/12/05, 18:03
Plaats: Elzas
x 33




par Philippe Schutt » 16/01/11, 10:23

Een beetje onderzoek met "Napier Deltic" ...
Momenteel lijkt het me voor de hand te liggen dat bouwers allergisch zijn voor lichte cilinders. Ik veronderstel dat er een reden is.
0 x
micdhi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 109
Inschrijving: 16/12/06, 09:58
Plaats: Mazamet Tarn




par micdhi » 16/01/11, 12:54

Philippe Schutt schreef: bouwers zijn allergisch voor lichte cilinders. Ik veronderstel dat er een reden is.
.

omdat om een ​​voor de hand liggende reden de uitlaatlampen niet worden gekoeld.
maar op basis van het principe van tegenovergestelde zuigers kunnen we dit defect verbeteren door de luchtstroom te verhogen, in feite inderdaad, de overtollige lucht afkomstig van een turbo op deze motor drijft de stroom van verbrand gas aan, maar meer en vooral koelde de vluchtlichten.
ps: ook, (maar we moeten het niet zeggen :D De frisse lucht vermengd met het verbrande gas geeft een nogal interessante beoordeling van vervuiling, en toch is het al geclassificeerd als een van de beste opbrengsten ter wereld. er zijn echter anderen die deze truc gebruiken.
als de twee keer echt een probleem had met de lampen met alle bestaande motoren, zouden we meer dingen zoals motoren kunnen gebruiken.
beide tijden zijn grotendeels onderdrukt op motorfietsen (bijvoorbeeld) vanwege het vrijkomen van olierook in de atmosfeer
deze motor heeft de drijfstangen in de olie als een 4-tijd.
hartelijk
0 x
"het leven heeft meer verbeeldingskracht dan onze dromen dragen" Christophe COLOMB
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux
x 1




par Aumicron » 16/01/11, 12:56

Dag micdhi

Persoonlijk houd ik van deze motor. Ik vind het heel goed doordacht en het lijkt de 2-tijd van de motortarief aan te passen.

Ik hoop dat hij dankzij Bill Gates $$ de 2 tijd aan het licht zal geven (voorbestemd!) En de bouwers zal motiveren.

micdhi, over een ander onderwerp, vertelde je ons over tests op Cemagref in november 2010. Kun je ons meer vertellen?
0 x
Om te betogen.
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 16/01/11, 13:26

de segmenten die voor het ontsnappingslicht passeren, zijn een zwak punt van de 2-tijd, vooral op 2 heeft de eenvoudige tijd een enkele zuiger per cilinder: alle ontsnapping gebeurt door een enkel licht

met de 2-zuiger er tegenover is het mogelijk om het echapemment tussen heel veel klein licht te starten, dus voldoende cilinderoppervlak goed gekoeld tussen het licht

Een ander voordeel van de 1 2 cilinderzuiger 3 drijfstang, minder zuigerslag aan de uitlaatzijde om minder lineaire snelheid te geven aan het uitlaatsegment, dan aan het inlaatsegment

ca ligt ruim de zuigerstang 2 meer gewicht dan de zuigerstang 1, dus het moet minder race voor de gehele moeten evenwichtig is: zet de uitlaat van de zuigerstang 2

helaas denken ze niet meer aan de motor dan aan de software: hij legde de escape op de 2-drijfstang aan de ene kant en op de enkele staaf aan de andere kant, wat een optimalisatie onmogelijk maakt.

daarnaast mag de beweging van de zuiger niet precies tegenovergesteld zijn, een kleine offset maakt het mogelijk om de uitlaat eerst te openen en de inlaat als laatste te sluiten: wat goed gedaan werd op het jonkermodel ... en op Napier Deltic

deze tekening is alleen maar poeder in de ogen met een onvoltooide studie ... tenzij ze gemaakt zijn om een ​​valse tekening te verspreiden om hun kleine geheim te houden ... als het hen bevalt om te passeren voor branquignols
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 171-gasten