Idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14993
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4376

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par GuyGadeboisTheBack » 16/12/21, 13:10

Christophe schreef:MOOON COPAIIINN!!

:schok: :schok: :schok:
0 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par humus » 16/12/21, 15:24

ABC2019 schreef:
humus schreef:Wat is dwangmatige groothandel?
Ik heb dat ook op de hoogste plekken.


het zijn de jongens die hun dag doorbrengen met posten op de forums : Mrgreen:

Hoeveel heb je aan dwangmatig? : Mrgreen:
Dernière édition par humus de 16 / 12 / 21, 15: 29, 1 keer bewerkt.
0 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par humus » 16/12/21, 15:25

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:
humus schreef:Wat is dwangmatige groothandel?
Ik heb dat ook op de hoogste plekken.


het zijn de jongens die hun dag doorbrengen met posten op de forums : Mrgreen:


Of iemand die zijn ideeën tot het einde volgt... : Mrgreen:

Ik geef er de voorkeur aan, alles zit in de nuance. : Wink:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par Macro » 16/12/21, 17:43

Aan de andere kant, 43% schizotypisch .... Eerlijk gezegd herken ik mezelf hierin dat alleen in dit item: mensen met TPS kunnen vreemd reageren tijdens een gesprek, om niet te antwoorden

Ik hou van het principe van Maria Bodens: bullshit is alsof je salade tussen je tanden hebt: als je je mond houdt is het niet zichtbaar....

"Schizotypische persoonlijkheidsstoornis (TPS), of gewoon schizotypische stoornis, (door zijn synoniem Asma) is een persoonlijkheidsstoornis die wordt gekenmerkt door aanzienlijke sociale angst, paranoia, een behoefte aan sociaal isolement, vergezeld van gedachten of gedragingen zoals vocale maniertjes, een atypische kleding stijl of waanideeën. Mensen met deze stoornis kunnen zich extreem ongemakkelijk voelen in een intieme of hechte relatie, vooral omdat ze denken dat hun leeftijdsgenoten gedachten hebben. In sommige gevallen kunnen mensen met TPS vreemd reageren tijdens een gesprek, niet reageren of tegen zichzelf praten1 .

Deze mensen interpreteren situaties vaak als vreemd, of met een ongewone betekenis voor hen; paranormale en bijgelovige overtuigingen zijn mogelijk. Deze mensen zoeken vaak medische hulp om angst of depressie te behandelen, in plaats van hun persoonlijkheidsstoornis. 2% van de bevolking wordt getroffen, vooral onder mannen"
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par humus » 16/12/21, 18:00

Verkopen ze ook vaccins met de test? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28731
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par Obamot » 17/12/21, 12:07

Ik zeg het netjes: ik denk dat Humus een beetje vals heeft gespeeld (gezien sommige van zijn reacties) en het is helemaal geen oordeel, behalve dat het mogelijk is dat hij het niet heeft opgemerkt... (zoals wij allemaal volgens bepaalde 'kenmerken ' Ik zeg dat altijd tegen het gevoel: Macro en Guy zijn super eerlijk (altijd zonder te oordelen) en ze zijn niet de enigen. Dit is het soort test waarbij we aanwijzingen geven zonder het uit zichzelf te weten, daarom zijn er slechts 2 mogelijke keuzes beschikbaar (daarom is het beter om in alle eerlijkheid te antwoorden (anders is het nutteloos, eerlijk gezegd, het gaat niet vooruit) ... : Wink: :) Ik geef geen commentaar op modos: na!

Nou ja, het is maar een test hé...
Over het algemeen is het beter om te worden begeleid door een "professional" en voorzichtig te zijn met de gebruikte woordenschat. We moeten 'dedramatiseren'.

Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .... hier is mijn foto:

DA7CD38D-C5D7-4BB1-AC69-928EABDDE617.jpeg
DA7CD38D-C5D7-4BB1-AC69-928EABDDE617.jpeg (413.65 Kio) Consulté 1380 fois
0E4600EB-553F-4AD2-82D7-2E3C872E2F1F.jpeg
0E4600EB-553F-4AD2-82D7-2E3C872E2F1F.jpeg (256.1 Kio) Consulté 1380 fois


Hallo, ik ben het ! : Cheesy:
1 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par humus » 17/12/21, 12:11

Obamot schreef:Ik zeg het mooi: ik denk dat Humus een beetje vals heeft gespeeld (gezien sommige van zijn reacties)

En wat zou je hebben gezien? : Mrgreen:
Zoals Christophe zei, ontbrak het de vragen aan nuance voor de keuze van de antwoorden.
Als er 2 stellingen zijn en de ene is ja en de andere is niet verlammend, antwoordde ik nee.

en vriendelijk, ik dacht dat je de test nooit zou hebben gedaan en/of gepost. : Lol:

We wachten ook op Janic en Ahmed, dat zou me interesseren, om deze mensen te begrijpen.
Dernière édition par humus de 17 / 12 / 21, 12: 20, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79396
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11078

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par Christophe » 17/12/21, 12:16

Obamot schreef:Hallo, ik ben het ! : Cheesy:


MIJN COPAAAIN AUSSSI !!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Nou, Izy, Janic en Simplet ontbreken nog !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28731
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par Obamot » 17/12/21, 12:17

humus schreef:
Obamot schreef:Ik zeg het mooi: ik denk dat Humus een beetje vals heeft gespeeld (gezien sommige van zijn reacties)

En wat zou je hebben gezien? : Mrgreen:


Gok ! :)

En ik merk op dat je niet vernedert ( : Lol: )
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79396
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11078

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par Christophe » 17/12/21, 12:22

Oba, ik denk niet dat we echt vals kunnen spelen (of we moeten het 10 keer doen!) Anderzijds had ik bij bepaalde vragen (5 of 6 zou ik zeggen) liever de mogelijkheid van een "Niet spreken" gehad want j was echt 50/50 ... wat de eindresultaten een beetje kan hebben beïnvloed ...

En wat heeft het voor zin om vals te spelen? Elkaar leren kennen is goed, toch?

Ik stel de verplichting van een dergelijke test voor met publicatie van de resultaten voor alle kandidaten bij een politieke verkiezing : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten