Idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79325
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par Christophe » 16/12/21, 09:14

Een test die veel mensen hierover zal interesseren forum ! Maar verboden om voor anderen te antwoorden eh!

Le Grote test van onuitstaanbaarheid !!

Volgens de "IDRlabs-test" is de kans groot dat u moeilijk te verdragen bent als u ongevoelig, agressief, achterdochtig of manipulatief bent.

Ben je rommelig, heb je de neiging om slecht te praten, lieg je vaak, vertellen je familieleden je regelmatig dat het moeilijk is om dagelijks met je om te gaan? Kortom, ben je ondraaglijk? Weet dat dit niet onherstelbaar is, dus het is erg belangrijk voor jouw welzijn, net als dat van anderen, om dit te realiseren. Er is ook een test ontwikkeld door doctoraatsstudenten psychologie van de University of Georgia, in de Verenigde Staten, waaronder Chelsea Sleep, om te begrijpen hoe onleefbaar je kunt zijn.

Deze vragenlijst, getiteld "IDRlabs-test voor moeilijke mensen", identificeert de zeven factoren die een persoon gecompliceerd maken: ongevoeligheid (een gebrek aan empathie), grootsheid (die wordt gekenmerkt door het feit dat we denken dat we beter zijn dan anderen), agressiviteit, wantrouwen (de betrokkene trekt vaak de motivatie van zijn naasten in twijfel), het nemen van risico's, manipulatie en dominantie (dwz de neiging om met minachting met anderen te praten).

Hoe hoger je score, hoe ondraaglijker je bent

Om deze test van 35 vragen te maken, hoeft u alleen maar bij elke stelling aan te geven hoe goed deze overeenkomt met uw persoonlijkheid. Je moet bijvoorbeeld reageren op de volgende uitspraken: "mensen zeggen dat ik de controle kwijt ben", "Ik aarzel vaak om anderen in vertrouwen te nemen", "Ik word boos als iets mijn plannen blokkeert" of "Ik ben een superieur persoon". . U moet natuurlijk zo oprecht mogelijk reageren.

Je krijgt dan een beoordeling van 1 tot 100, die bepaalt hoe onuitstaanbaar je bent. Hoe hoger je score, hoe moeilijker het is om met je om te gaan. Ook leer je welke kenmerken het meest dominant zijn. Hoewel je met deze test meer te weten kunt komen over jezelf en je karakter, vormt het geen professionele psychologische diagnose. Om erachter te komen of u ondraaglijk bent, kunt u hier de test doen. Als je het niet altijd goed kunt vinden met je broer of zus, ouders of vrienden, kun je het natuurlijk ook zo vriendelijk naar hen sturen.


https://www.neonmag.fr/insensibilite-me ... 57624.html

Test jezelf, het is zeker nuttiger dan een covid-test!
Dit is waar: https://www.idrlabs.com/fr/test-du-styl ... e/test.php

Ik hou van de disclaimer: : Lol: : Lol: : Lol:

disclaimer.png
disclamer.png (44 KiB) 8045 keer bekeken


Ik stel voor dat elk lid dat periodiek andere leden van asociaal gedrag beschuldigt, eerlijk deze test doet en hun resultaten publiceert!

En we spelen niet vals hé!

Waarom deze test doen?

1. Gratis. Deze gratis online test is ontworpen om uw persoonlijkheidsstijl volledig te beoordelen op 15 verschillende schalen en wordt u gratis aangeboden.

2. Voltooi. Deze gratis persoonlijkheidsstijlentest van 105 vragen helpt de gebruiker een breed theoretisch kader te begrijpen dat teruggaat tot de tijd van Sigmund Freud en zijn medewerkers. Er zijn een paar tegenstrijdigheden in de eeuwenoude traditie van de wetenschap van persoonlijkheidsstijlen, maar deze test zet ze recht om een ​​volledig overzicht van de discipline te geven.

3. Ontworpen door professionals. De auteurs van deze test zijn gecertificeerd voor het gebruik van verschillende andere persoonlijkheidstests en hebben professioneel meegewerkt aan persoonlijkheidstypologie en assessment.

4. Klinisch georiënteerd. De persoonlijkheidsbeschrijvingen in de test van Jung, de Myers-Briggs Type Indicator (MBTI) en andere tools worden bekritiseerd omdat ze te positief zijn. De antwoorden van deze tool zijn ontworpen om deze trend tegen te gaan door een duidelijk beeld te geven van pathologieën en probleemgebieden die verband houden met de persoonlijkheid van de gebruiker.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79325
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par Christophe » 16/12/21, 09:47

ps: moderatie is vrijgesteld! : Lol:
0 x
humus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1951
Inschrijving: 20/12/20, 09:55
x 687

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par humus » 16/12/21, 10:01

Doorgang naar de biechtstoel : Mrgreen:
Persoonlijkheidsstijltest
Jouw persoonlijkheidsstijl is:
Geen uitgesproken persoonlijkheidsstijl : Lol:

Maar goed, ik antwoordde in het echte leven.
Op internet dring ik soms meer aan dan in het echte leven en zeg ik (kwetsende) dingen die ik in het echte leven niet zou zeggen. :pijl: barrière van het scherm om de ander waar te nemen en door de ander gehoord te worden.
2 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par Macro » 16/12/21, 10:25

Ik heb de test gedaan ... Volgens hen kom ik uit met meerdere persoonlijkheden en altijd volgens hen omdat ik ermee instemde om veel vragen te beantwoorden waarvoor ik me niet bezorgd voelde ... en inderdaad, veel van deze vragen zouden verdiend hebben naar mijn mening om een ​​vleugje "j'men type le coquillard" te hebben ...

Het blijkt dat ik 84% schysoïde ben:

De schizoïde persoonlijkheid presenteert zichzelf als losstaand van sociale relaties. Ze uit haar emoties niet en geeft de voorkeur aan eenzame activiteiten. Het wordt gekenmerkt door verschillende symptomen:

gebrek aan onderzoek en interesse in sociale relaties, ook in zijn familie;
de aantrekkingskracht voor solitaire activiteiten;
plezier beperkt tot zeldzame activiteiten;
weinig interesse in seks in het algemeen;
onverschilligheid voor de mening van anderen jegens hem;
een koud en afstandelijk uiterlijk;
een beperkt vermogen om emoties te uiten;
onverschilligheid voor sociale normen en conventies;
een belangrijke fantasierijke activiteit en een attractie voor de mysticus;
een wereldwijd misverstand van anderen.
Om van een schizoïde persoonlijkheid te spreken, is het natuurlijk noodzakelijk dat deze criteria aanwezig zijn sinds de kindertijd of adolescentie, wanneer de persoonlijkheid wordt geconstrueerd.

De 16% die ontbreekt om volledig schyso te zijn, moet voor seks zijn ... : Cheesy:
2 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par ABC2019 » 16/12/21, 10:38

ik ben "dwangmatig"

Persoonlijkheidsstijltest
Jouw persoonlijkheidsstijl is:
dwangmatig
Uw testresultaten suggereren dat uw persoonlijkheidsstijl het volgende inhoudt: Een zorg voor zaken van orde en controle. Je bent niet alleen uitstekend georganiseerd en gewend aan je vertrouwde en gebruikelijke routine, maar je gelooft ook dat anderen dat ook zouden moeten zijn. Het kan ervoor zorgen dat de mensen om je heen je zien als een moralist en een lastpost - iemand die zijn tijd besteedt aan het blootleggen van de ineffectiviteit en fouten van anderen door op te scheppen over hun eigen successen om zo het rolmodel voor anderen te worden. Je weet het misschien zelf niet, maar een van de redenen waarom je je aan de regels houdt, is je gevoel dat je constant moet worstelen met het overweldigende verlangen om los te laten om liefde en respect waard te zijn. Je hebt waarschijnlijk bijbedoelingen van woede en opstandigheid die je voor de wereld verbergt, in een poging een perfecte façade te presenteren die anderen kunnen bewonderen en respecteren.

niet te fronsend : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79325
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par Christophe » 16/12/21, 10:46

We zijn allemaal een mengelmoes van verschillende psychologische aspecten, inderdaad sommige vragen zijn ingewikkeld en het zou handig zijn geweest om te kiezen voor "Ik weet het niet" ... of "Ik ben geslaagd" ...

De koe, er zijn in de resultaten, ik weet niet eens wat het is! Schizoïde geslacht? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Anders breng je al je resultaten in evenwicht, niet alleen de dominante ... kom op, laten we gemotiveerd raken! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Ik zei dat we waren vrijgesteld, maar hier is het, om eerlijk te zijn, mijn dominante persoonlijkheid is dwangmatig theatraal (gebonden op 86% !!) zonder een dominante persoonlijkheid (kortom, ik ben een aardige vent, toch?)! : Mrgreen:

Uw persoonlijkheidsstijl is: meerdere persoonlijkheidsstijlen

O, mijn liefste! Of je klikte op "OK" op te veel vragen die niet echt over jou gingen, of je lijkt een persoonlijkheidsstijl met meerdere eigenschappen te hebben. Het is ook mogelijk dat je verschillende persoonlijkheidsstijlen hebt die allemaal sterk tot uiting komen en die naast elkaar bestaan. Of je echt deze meervoudige persoonlijkheidsstijl hebt of gewoon te toegeeflijk op "OK" hebt geklikt, kunnen we niet zeggen, en daarom kunnen we je ook geen persoonlijkere beschrijving geven. Maar je kunt de volgende tabel bekijken om te zien welke van de persoonlijkheidsstijlen je het meest hebt gemarkeerd.


Bah, maak je geen zorgen, het is volkomen normaal voor ... een Leeuw! : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par Macro » 16/12/21, 10:47

Ha ja ik was vergeten dat ik met 84% ook dwangmatig was ... en narcistisch met 14%
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par ABC2019 » 16/12/21, 10:50

Christophe schreef:Uw persoonlijkheidsstijl is: meerdere persoonlijkheidsstijlen


dit is wat ik dacht toen ik zei dat je een keer schommelde tussen de lichte kant en de donkere kant : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79325
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par Christophe » 16/12/21, 10:52

Ja mijn beste ABC ... nu TG TDC! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: idrlabs sociabiliteitstest. Ongevoeligheid, grootheidswaanzin, agressiviteit, manipulatie: ben je ondraaglijk?




par ABC2019 » 16/12/21, 10:57

Macro schreef:Ha ja ik was vergeten dat ik met 84% ook dwangmatig was ... en narcistisch met 14%

oh ja ik ben te dwangmatig met 86% maar 43% narcistisch!

tegelijkertijd als je de keuze hebt tussen "narcistisch, asociaal, theatraal, afhankelijk of sadistisch", of tussen "compulsief, negativistisch, vermijdend, depressief of masochistisch", is het niet zo erg : Lol:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 366-gasten