Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).

Bent u ingeënt tegen covid19?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par ABC2019 » 20/08/21, 12:37

Janic schreef:behalve dat de vaccins er niet voor niets zijn, behalve psychologisch voor de hypochonders en de ouderen die men bang maakt, maar voor niets voor alle anderen is meer dan 90%!

dus als niet-gevaccineerden psychologisch en fysiologisch veel gezonder zijn dan gevaccineerden, waarom worden ze dan 10 keer meer opgenomen in het ziekenhuis en 10 keer meer om te sterven in Frankrijk, Jeannotlapin?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par Janic » 20/08/21, 12:38

als dat verandert bcp: het beperkt het risico op ziekenhuis / rea / overlijden / verzadiging van het gezondheidssysteem heel erg sterk. Ofwel: het grootste deel van het probleem.
vanwege de afwijzing van andere preventiemethoden die deze laatste gevallen drastisch verminderen!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par Janic » 20/08/21, 12:43

ABCop »20/08/21, 12:37
Janic schreef:
behalve dat de vaccins er niet voor niets zijn, behalve psychologisch voor de hypochonders en de ouderen die men bang maakt, maar voor niets voor alle anderen is meer dan 90%!
dus als niet-gevaccineerden psychologisch en fysiologisch veel gezonder zijn dan gevaccineerden, waarom worden ze dan 10 keer meer opgenomen in het ziekenhuis en 10 keer meer om te sterven in Frankrijk, Jeannotlapin?
gekke gedachte zoals gewoonlijk. U plaatst grafieken naar ons waar er slechts 6 meer gevallen zijn dan de gevaccineerde, zonder te specificeren dat onder de niet-gevaccineerde zij de gevaccineerde slechts één onbeschermde dosis bevatten. De gebruikelijke vreemdgaan voor een lange tijd, Jeannette konijn gestrand!
.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9847
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par sicetaitsimple » 20/08/21, 12:49

pedrodelavega schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Waarvoor, aangezien de vaccins niet de beloofde immuniteit opwekken? Omdat ze geen infectie voorkomen, omdat ze geen besmetting voorkomen, omdat er nog steeds barrièrebewegingen nodig zijn, aangezien maskers ook, omdat dat uiteindelijk niets verandert?
als dingen veranderen bcp: dat zeer zeer sterk het risico op ziekenhuis / rea / overlijden / verzadiging van het gezondheidssysteem beperkt. Ofwel: het grootste deel van het probleem.


Vanmorgen gepost in de thread "kaarten, statistieken, analyses ...":

Nieuw DREE-onderzoek:

"Tussen 2 en 8 augustus wordt de toename van ziekenhuisopnames voor intensive care en conventionele ziekenhuisopnames voornamelijk veroorzaakt door niet-gevaccineerde mensen. Door de aantallen te vergelijken met de populatie van elke vaccinatiestatus, bedragen de opnames voor intensive care 27 patiënten per 1 miljoen niet-gevaccineerde en 2,4 patiënten per 1 miljoen volledig gevaccineerde patiënten. Dus, voor een vergelijkbare populatieomvang, zijn er 11 keer meer opnames in de intensive care onder niet-gevaccineerde dan onder volledig gevaccineerde.

De conventionele ziekenhuisopnames bedragen 82 patiënten per 1 miljoen niet-gevaccineerde personen en 14 patiënten per 1 miljoen volledig gevaccineerde personen.
"

https://drees.solidarites-sante.gouv.fr ... binnenkomen
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par ABC2019 » 20/08/21, 12:52

Janic schreef:gekke gedachte zoals gewoonlijk. U post ons grafieken waar er slechts 6 meer gevallen zijn dan de gevaccineerde,

behalve dat het is teruggebracht tot 10 miljoen inwoners, dus je moet vermenigvuldigen met ongeveer 3, en dat het per dag is, dus je moet vermenigvuldigen met het aantal dagen. En dat bovendien op 1 augustus was en dat sinds het weer vermenigvuldigd is met 3. Kortom, je kunt al vermenigvuldigen met 100.

Maar aangezien je problemen hebt met de regels van 3, wil ik je eraan herinneren dat het in ieder geval altijd 10 keer meer is.

zonder te specificeren dat onder de niet-gevaccineerde zij de gevaccineerde een enkele onbeschermde dosis omvatten. De gebruikelijke vreemdgaan voor een lange tijd, Jeannette konijn gestrand!

schat je hoeveel de gevaccineerde een dosis in de 90% van de niet-gevaccineerde?

en hoe dan ook, waarom zouden de gevaccineerde 2 doses 10 keer minder sterven dan de gevaccineerde ene dosis als het vaccin gevaarlijk is?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28727
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par Obamot » 20/08/21, 13:02

Bla-bla-bla en bla-bla-bla, bla-bla-bla, bla-bla-bla, bla-bla-bla, niemand weet er iets van, al het spiel ... woorden uit een hoed. ..
ABC2019 schreef:
Obamot schreef:
ABC2019 schreef:niet voor polio. Voor de Covid, ik herkende het, zijn we er niet.
Je zult me ​​moeten vertellen wat ik moet doen, eh...

We stoppen dan met de vaccinatie, aangezien de risico's opwegen tegen de voordelen (die niet bestaan) in het geval van Engeland, enz...?

leugen en manipulatie, de cijfers laten zien dat vaccins in Frankrijk momenteel ongeveer 90% (maak me niet kwaad met de 85%...) ziekenhuisopnames en sterfgevallen voorkomen, terwijl de oversterfte als gevolg van vaccins niet statistisch meetbaar is.
Niet waar, we zullen er sindsdien nooit meer iets van weten we kunnen niet zeggen “Wat is aan wat gewijd en geldig voor hoe lang …?” Ik wachtte op je om me te vertellen, ik zal je nog een kans geven: de balans van voordelen versus risico's van het vaccin op de korte termijn, who cares ... De Delta-variant is gewoon een zware verkoudheid, geen wonder dat alles is gekalmeerd ... We wachten op een volledig rapport van een tienjarige balansvoordelen versus risicoprojectie ...

Vorig jaar herinner ik me heel goed dat ik je vroeg of als de vaccinaties eenmaal gevorderd waren, we de barrièregebaren, maskers en alle heisa konden laten vallen ... IK WACHT NOG STEEDS ...

ABC-blablabla schreef:
Obamot schreef:Of stoppen we met maskers dragen, afstand nemen, bevriezen, aangezien omgekeerd de (zogenaamde) vaccinatie wel zou werken...?
Of stoppen we met vaccineren omdat het een enorme politiek-economische hoax was?

Wat moeten we doen Chef? : Wink:

omdat niets genoeg is, maar alles bijdraagt, blijven we dit allemaal doen totdat de immuniteit door vaccins of besmette personen voldoende is om de epidemie spontaan terug te dringen (zonder de delta zouden we er al zijn).
Bla-bla-bla en bla-bla-bla, bla-bla-bla, bla-bla-bla, bla-bla-bla, niemand weet er iets van, al het spiel ... woorden uit een hoed. ..
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14983
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par GuyGadeboisTheBack » 20/08/21, 13:18

(Nieuwe schets door Bozo (Circusmuziek): "Het is voor 10 miljoen inwoners, dus je telt zoveel op, erger als het is vanaf 1 augustus, dus je vermenigvuldigt met 3 om te vermenigvuldigen met 100, het resultaat is nog 10 keer!" opnieuw!)
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par ABC2019 » 20/08/21, 13:21

Obamot schreef:Bla-bla-bla en bla-bla-bla, bla-bla-bla, bla-bla-bla, bla-bla-bla, niemand weet er iets van, al het spiel ... woorden uit een hoed. ..
ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Je zult me ​​moeten vertellen wat ik moet doen, eh...

We stoppen dan met de vaccinatie, aangezien de risico's opwegen tegen de voordelen (die niet bestaan) in het geval van Engeland, enz...?

leugen en manipulatie, de cijfers laten zien dat vaccins in Frankrijk momenteel ongeveer 90% (maak me niet kwaad met de 85%...) ziekenhuisopnames en sterfgevallen voorkomen, terwijl de oversterfte als gevolg van vaccins niet statistisch meetbaar is.
Niet waar, we zullen er sindsdien nooit meer iets van weten we kunnen niet zeggen “Wat is aan wat gewijd en geldig voor hoe lang …?” Ik wachtte op je om me te vertellen, ik zal je nog een kans geven: de balans van voordelen versus risico's van het vaccin op de korte termijn, who cares ... De Delta-variant is gewoon een zware verkoudheid, geen wonder dat alles is gekalmeerd ... We wachten op een volledig rapport van een tienjarige balansvoordelen versus risicoprojectie ...


u zei sms "het voordeel (die niet bestaat)" en ik herinner u eraan dat er 10 keer minder ziekenhuisopnames en sterfgevallen zijn onder gevaccineerden dan onder niet-gevaccineerden. Dit zijn cijfers, nadat je de blah erop hebt gezet die je wilt.

Over de 10 jaar is er natuurlijk niets bekend, maar over de landen die veel hebben ingeënt maar met heel weinig covid, zoals Noorwegen of IJsland, is er voorlopig nul oversterfte waargenomen, of na de site die u goed kent, euromomo.

Vorig jaar herinner ik me heel goed dat ik je vroeg of als de vaccinaties eenmaal gevorderd waren, we de barrièregebaren, maskers en alle heisa konden laten vallen ... IK WACHT NOG STEEDS ...

Ik ben geen Madame Soleil, dus ik beantwoord geen vragen waar ik het antwoord niet heb. Het zal uiteraard afhangen van de evolutie van de epidemie, de varianten, de duur van de werkzaamheid van het vaccin ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14983
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par GuyGadeboisTheBack » 20/08/21, 13:26

(LOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28727
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Covid vaccinatieonderzoek: bent u ingeënt?




par Obamot » 20/08/21, 13:51

ABC2019 schreef:
Obamot schreef:Bla-bla-bla en bla-bla-bla, bla-bla-bla, bla-bla-bla, bla-bla-bla, niemand weet er iets van, al het spiel ... woorden uit een hoed. ..
ABC2019 schreef:leugen en manipulatie, de cijfers laten zien dat vaccins in Frankrijk momenteel ongeveer 90% (maak me niet kwaad met de 85%...) ziekenhuisopnames en sterfgevallen voorkomen, terwijl de oversterfte als gevolg van vaccins niet statistisch meetbaar is.
Niet waar, we zullen er sindsdien nooit meer iets van weten we kunnen niet zeggen “Wat is aan wat gewijd en geldig voor hoe lang …?” Ik wachtte op je om me te vertellen, ik zal je nog een kans geven: de balans van voordelen versus risico's van het vaccin op de korte termijn, who cares ... De Delta-variant is gewoon een zware verkoudheid, geen wonder dat alles is gekalmeerd ... We wachten op een volledig rapport van een tienjarige balansvoordelen versus risicoprojectie ...


u zei sms "het voordeel (die niet bestaat)" en ik herinner u eraan dat er 10 keer minder ziekenhuisopnames en sterfgevallen zijn onder gevaccineerden dan onder niet-gevaccineerden. Dit zijn cijfers, nadat je de blah erop hebt gezet die je wilt.

Over de 10 jaar is er natuurlijk niets bekend, maar over de landen die veel hebben ingeënt maar met heel weinig covid, zoals Noorwegen of IJsland, is er voorlopig nul oversterfte waargenomen, of na de site die u goed kent, euromomo.

Vorig jaar herinner ik me heel goed dat ik je vroeg of als de vaccinaties eenmaal gevorderd waren, we de barrièregebaren, maskers en alle heisa konden laten vallen ... IK WACHT NOG STEEDS ...

Ik ben geen Madame Soleil, dus ik beantwoord geen vragen waar ik het antwoord niet heb. Het zal uiteraard afhangen van de evolutie van de epidemie, de varianten, de duur van de werkzaamheid van het vaccin ...

Luister naar mijn oude ABCnounet, dat heb ik niet gezegd, ik heb je nog een laatste kans gegeven om je fantasievolle beschuldigingen aan ons te bewijzen, we hebben ze niet => CQFD ... (Niet direct "tes"Beschuldigingen eh... die ons door de autoriteiten worden voorgeschoteld). Dus speel niet zelf “Mme Soleil” door jezelf in haar situatie te verplaatsen!

Jij verteld ons:

ABC2019 schreef: aangezien niets genoeg is, maar alles bijdraagt, blijven we dit allemaal doen tot de immuniteit die verschuldigd is aan de vaccins is, hetzij aan de verontreinigde, voldoende is om de epidemie spontaan terug te laten dringen (zonder de delta waren we er al).
Daar gaan we inderdaad vooruit, maar je had je moeten ontwikkelen, want je zult aan de 3 andere grappige mensen moeten uitleggen dat de "besmette" een immuunsysteem hebben dat heeft gereageerd ...

Je zult ook moeten toegeven dat alles wat niet is gedaan in perspectief met de “besmettingenis goed voor de afvalcontainer) zoals al je berichten van vorig jaar ...

We gaan vooruit omdat zelfs de gezondheidspas geen rekening hield met het feit dat de besmettingen de immuniteit van contactgevallen stimuleerden .... Het is een soort ontkenning die bewijst dat het probleem niet de " covid " is, maar een dorst voor dwang en onrechtvaardige controle. En er is natuurlijk geen sprake van dat de overheid op termijn zulke “dingen” laat installeren! Als de marionetten die ons regeren de aanslagen in Parijs destijds als voorwendsel hadden gebruikt, is het niet eens zeker of het mogelijk zou zijn geweest, dan nu ...

We gaan vooruit, maar halverwege, omdat niemand een juiste voortplantingssnelheid kan geven.

Kortom, dit alles zeg ik al maanden, en nu begin je mijn woorden te volgen: nou, dan is het simpel, ga tot het einde!
Dernière édition par Obamot de 20 / 08 / 21, 14: 10, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 266-gasten