Vaccinatie-enquête 2022

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).

Heeft u bijwerkingen gehad na uw vaccinatie (1,2, 3 doses)?

U kunt maximaal 3 opties

 
 
Raadpleeg de resultaten
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 15143
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4427

Betreft: Vaccinatie-enquête 2022




par GuyGadeboisTheBack » 25/01/22, 23:20

izentrop schreef: Nou, de meeste van hen, inclusief covid! Als je het nog niet snapt, kan ik niets voor je doen : Mrgreen:

Het is geen reclame of grappen waar je om wordt gevraagd, het is het bewijs, stom! 8)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: Vaccinatie-enquête 2022




par Janic » 26/01/22, 08:53

izmentop
Toch is het zo de homeopathische arts van mijn vrouw (onze huisarts), wie ze niet is ingeënt... Deze dokter belde haar telefonisch om haar te proberen te overtuigen en ik wachtte tot ze zou beslissen om mijn derde dosis te geven, maar tevergeefs...
een homeo die vaccinatie adviseert, is dat hij niets heeft geleerd van zijn medische praktijk, of anders is het hoogstwaarschijnlijk alleen een A die H, half geit, half kool maakt!

izmentop
Aan de andere kant weten we dat bepaalde vaccins bepaalde potentieel ernstige ziekten kunnen voorkomen. Het doel is daarom om voor elke patiënt een compromis te vinden en het individuele vaccinatieprogramma "op maat" aan te passen.

Janic schreef:
Oh ja? Welke en bewijzen!
Nou, de meeste van hen, inclusief covid! Als je het nog niet snapt, kan ik niets voor je doen : Mrgreen:
Als je dom bent, kan ik ook niets voor je doen! De precieze vraag vereist nauwkeurige en niet-ontwijkende antwoorden volgens uw gewoonte. Dus geef een enkel voorbeeld om te zien, met bewijs natuurlijk! :onheil:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13766
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1531
Neem contact op met:

Betreft: Vaccinatie-enquête 2022




par izentrop » 26/01/22, 10:48

Janic schreef: een homeo die vaccinatie adviseert, is dat hij niets heeft geleerd van zijn medische praktijk, of anders is het hoogstwaarschijnlijk alleen een A die H, half geit, half kool maakt!
Ik kom uitzonderlijk uit mijn onwetendheid in de richting van een oude onherleidbare samenzwering
de Nationale Unie van Franse Homeopathische Artsen (SNMHF) zei in een persbericht dat er "geen dubbelzinnigheid bestond over vaccinatie in de medische praktijk" van homeopathische artsen. "Homeopathische praktijken mogen nooit worden gepresenteerd als alternatief voor vaccinatie", zegt de vakbond onder leiding van Dr. Charles Benz. De wettelijke vaccinatieverplichtingen moeten door homeopathische artsen worden nageleefd. Deze moeten hun patiënten uitleggen dat de homeopathische behandeling niet als een vaccinatie kan worden beschouwd. »

Volgens de vakbond mag de te lage vaccinatiegraad in ons land op geen enkele manier in verband worden gebracht met het gebruik van homeopathie.

De SNMHF bevestigt dat zij "elke poging om homeopathische praktijken aan te wijzen als de oorzaak van dit grote volksgezondheidsprobleem" zal veroordelen: "Dit onderwerp is te ernstig om de minste twijfel te laten bestaan ​​over de integriteit en de professionaliteit van homeopathische artsen. »
https://www.legeneraliste.fr/actu-medic ... ntroversee
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Betreft: Vaccinatie-enquête 2022




par Janic » 26/01/22, 13:00

izMentrop »26/01/22, 11:48
Janic schreef:
een homeo die vaccinatie adviseert, is dat hij niets heeft geleerd van zijn medische praktijk, of anders is het hoogstwaarschijnlijk alleen een A die H, half geit, half kool maakt!

Ik kom uitzonderlijk uit mijn onwetendheid in de richting van een oude onherleidbare samenzwering
Inderdaad wat jou kenmerkt is jouw ernstige onwetendheid onderwerpen die je aanspreekt, maar kan het voor een lid van de zetetische sekte anders zijn?
Bovendien, voor iemand die de informatie van de CDC betwist en gerapporteerd door een vermeende anti-vaxx-site (ah, ah, ah! de grap) en die een niet-H-site uitbrengt zoals de huisarts, wordt het grotesk (maar c het is zijn gewoonte om grappig te zijn)
de Nationale Unie van Franse Homeopathische Artsen (SNMHF) zei in een persbericht dat er "geen dubbelzinnigheid bestond over vaccinatie in de medische praktijk" van homeopathische artsen.

Wat niets zegt over de persoonlijke praktijk van H, aangezien een vakbond geen rol heeft DAT om zijn vakbondsprofessionals te verdedigen

“Homeopathische praktijken mogen nooit worden gepresenteerd als alternatief voor vaccinatie,
Dat is juist. Er zijn geen homeopathische vaccins die een allopathisch vaccin vervangen. Een vaccin wordt verondersteld preventief te zijn, terwijl H curatief is, wiens rol het is om de rol van het immuunsysteem te versterken in de strijd tegen virusziekten, waardoor dit vaccin nutteloos wordt.

De wettelijke voorschriften voor vaccins moeten worden gerespecteerd door homeopathische artsen.
Helemaal ! Behalve dat de beoefenaar vrij is om al dan niet een gevaarlijke medische handeling uit te oefenen, volgens zijn geweten en zijn Hippocratische eed, dus zal de patiënt zich elders laten vaccineren bij een allopaat

homeopathische behandeling kan niet worden beschouwd als een vaccinatie. »nog steeds exact: geen enkele behandeling is een vaccin, verwar kool niet met tomaten

Volgens de vakbond mag de te lage vaccinatiegraad in ons land op geen enkele manier in verband worden gebracht met het gebruik van homeopathie.
Altijd waar! Niet meer dan dat het te maken zou hebben met acupunctuur of hypnose of kruidengeneeskunde, dit zijn verschillende zorgtechnieken
http://sphq.org/le-genie-epidemique-de-hahnemann/

De SNMHF bevestigt dat zij "elke poging om homeopathische praktijken aan te wijzen als de oorzaak van dit grote volksgezondheidsprobleem" zal veroordelen: "Dit onderwerp is te ernstig om de minste twijfel te laten bestaan ​​over de integriteit en de professionaliteit van homeopathische artsen. »
deze unie is in haar rol om te beschermen beoefenaars homeopaten, wat niet moet worden verward met een onafhankelijke organisatie die bedoeld is om individuen te beschermen.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 123-gasten