Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79462
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par Christophe » 03/09/21, 15:15

ABC2019 schreef:Pas het nu toe, zonder vals te spelen.


Ok laten we de cijfers niet nep vinden ...
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par ABC2019 » 03/09/21, 15:17

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:Pas het nu toe, zonder vals te spelen.


Ok laten we de cijfers niet nep vinden ...

ah maar hoe verwacht je te weten of ze niet nep zijn?

je begon door op valse getallen te springen (wat +11 opleverde), duidelijk een telfout, een schreeuwend schandaal en te zeggen dat het BEWEZEN was dat vaccins mensen doodden (terwijl verschillende forummensen spraken hun verbijstering uit), en nu neem je ze niet meer aan als de fout is hersteld, maar het maakt je conclusie ongeldig?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79462
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par Christophe » 03/09/21, 15:31

ABC2019 schreef:je begon door op valse getallen te springen (wat +11 opleverde), duidelijk een telfout, een schreeuwend schandaal en te zeggen dat het BEWEZEN was dat vaccins mensen doodden (terwijl verschillende forummensen spraken hun verbijstering uit), en nu neem je ze niet meer aan als de fout is hersteld, maar het maakt je conclusie ongeldig?


Je bent grappig, jij!

Nog even genieten:

Beeld

Als de cijfers niet worden geverifieerd vóór de OFFICILE publicatie, zijn onvermijdelijk ... de OFFICILE analyses die eruit voortvloeien vervalst !! Ik dacht dat de curve gestaag groeide tot 36 doden... wie had dat niet gedacht?

In alle gevallen is er VRIJWILLIGE ONTSPANNING VAN OFFICILE CIJFERS DOOR DE STAAT ...mijn oma zou hebben gezegd: dat wist ik al! :onheil: :onheil: :onheil:

Dat alleen al is onvergeeflijk in een gezondheidsdemocratie!

Een ander probleem is dat de correctie de volgende dag, wat mij hoogst nep lijkt en te perfect om eerlijk te zijn! Sterfgevallen stoppen op wonderbaarlijke wijze aan het einde van de vaccinatiecampagne : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Neuneus van jouw soort gelooft erin... maar ik niet! Mijn oma zou gezegd hebben: dat wist ik al!

Hebben we het over Israël of niet?

We zullen zien of de 3e markt vorm krijgt in oktober november ...

Ik tel 10 doden in 000 2020 doden in 15/000, waarvan een flink deel na de start van de vaccinatiecampagne ... als de 2020e stap er is met dezelfde groei kunnen we 2021 doden voorspellen op de 3e stap (hypothetisch. ..)

Herlees wat ik zei ... voordat je laster gaat doen!
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par ABC2019 » 03/09/21, 15:34

Christophe schreef:
Een ander probleem is dat de rectificatie mij hoogst nep lijkt en te perfect om eerlijk te zijn! Sterfgevallen stoppen op wonderbaarlijke wijze aan het einde van de vaccinatiecampagne : Mrgreen: Hebben we het over Israël of niet? Neuneus van jouw soort gelooft erin... maar ik niet! Mijn oma zou gezegd hebben: dat wist ik al!

We zullen zien of de 3e markt vorm krijgt in oktober november ...

Lees nog eens wat ik zei.

Het lijkt mij helemaal geen wonder, EHPAD's zijn zeker veel beter gevaccineerd dan de hele bevolking (waarschijnlijk meer dan 90% tegen minder dan 70% in Frankrijk en Israël), en als je het leven in een EHPAD ziet, het is niet bepaald een plek waar we met 200 man mega-eieren maken door schoppen in de hoeken te rollen : Mrgreen: . Ik zag hoe het ging in mijn moeders, bij de minste waarschuwing, een kleine herinsluiting, systematische test... dat met het vaccin, het me niet verwondert dat we nu bijna geen sterfte meer hebben.

Ik ben er vrij zeker van dat er geen nieuwe golf zal zijn ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par Janic » 03/09/21, 16:33

abcon
Ik ben er vrij zeker van dat er geen nieuwe golf komt.
en de bozo zegt dat nu al degenen die het tegenovergestelde zeiden onder epidemiologen zeggen dat hij een vierde zal hebben en misschien nog anderen. maar bovenal is hij bang, zoals alle hypochonders, dat de volgende doses de kwetsbare gezondheid van de gevaccineerden nog meer zullen verslechteren. U laat het ons sowieso weten als u in het ziekenhuis wordt opgenomen.
Lijkt mij helemaal geen wonder, de EHPAD zeker hebben veel beter zijn gevaccineerd dan de algemene bevolking (waarschijnlijk meer dan 90% tegen minder dan 70% in Frankrijk en Israël),
en daar zien we de hoge wetenschappelijke inhoud van zijn toespraak!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79462
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par Christophe » 03/09/21, 16:42

ABC2019 schreef:Ik ben er vrij zeker van dat er geen nieuwe golf zal zijn ...


Beeld
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79462
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par Christophe » 03/09/21, 16:43

De koe die ik deze gif winstgevend zou hebben gemaakt !!

Bedankt ABC ben nog steeds ptdr !!

Het weekend is goed begonnen! : Mrgreen:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par Janic » 03/09/21, 16:52

kom op christophe, wees genereus, geef hem al zijn weekenden terug zodat hij zijn dierbaren ook kwaad kan maken! : Cheesy:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79462
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11097

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par Christophe » 03/09/21, 17:03

Janic schreef:kom op christophe, wees genereus, geef hem al zijn weekenden terug zodat hij zijn dierbaren ook kwaad kan maken! : Cheesy:


Nee nee nee niet dit weekend, ik moest er vanmiddag om lachen!

Ga nog een laatste keer op pad:

Beeld
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par ABC2019 » 03/09/21, 19:24

nog meer plezier in het weekend : Mrgreen:

Beeld
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten