Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par Christophe » 03/09/21, 14:17

izentrop schreef:Waarschijnlijk niet de juiste gegevens...
VERDUIDELIJKING OVER STERFDADEN: Wat het totale aantal sterfgevallen sinds het begin van de epidemie betreft, werd het Data.gouv-rapport tussen 31 augustus en 2 september 2021 overschat, waardoor gedurende drie dagen een piek zichtbaar was op de zwarte curve hieronder. Het aantal sterfgevallen in verpleeghuizen steeg met ongeveer 11 extra sterfgevallen, na een update van de gegevens. Deze sterfgevallen kwamen echter overeen met duplicaten: verpleeghuisbewoners, die stierven na hun overbrenging naar het ziekenhuis en die al werden meegeteld bij de ziekenhuissterfgevallen, zoals Data.gouv op zijn site uitlegde. “De statistische reeks is sinds 279 februari 5 in zijn geheel opnieuw samengesteld”, geeft het openbaar lichaam aan. https://www.linternaute.com/actualite/g ... mbre-2021/


ps: de hellingscurve houdt geen rekening met deze 11 gevallen...en is niet onverenigbaar met degene die u hebt gepost...anders zal het moeten worden aangetoond!
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par ABC2019 » 03/09/21, 14:23

Christophe schreef:
izentrop schreef:
Christophe schreef: Geen sterfgevallen in EHPAD’s sinds eind maart 2021 terwijl de verspreiding van de ultrabesmettelijke DELTA-variant inmiddels explosief is toegenomen?
Is dat niet een beetje visachtig? Dus het vaccin werkt prima als 100% van de mensen is gevaccineerd?
Waarschijnlijk niet de juiste gegevens...


Wacht daar, dat zeg je gegevens van een gouv.fr-site zijn nepnieuws ? : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Helemaal niet, het is alleen dat je, op basis van wat ik zie, de hellingen hebt berekend over perioden waarin de vaccinatie onvolledig was of zelfs nog niet was begonnen, dus ik begrijp echt niet wat je hieruit wilt halen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par sicetaitsimple » 03/09/21, 14:25

Christophe schreef:Het kan me niks schelen dat oude mensen stoken, dat maakt plaats voor jonge mensen...*


Het heeft tenminste de verdienste van duidelijkheid...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par Christophe » 03/09/21, 14:39

ABC2019 schreef:Helemaal niet, het is alleen dat je, op basis van wat ik zie, de hellingen hebt berekend over perioden waarin de vaccinatie onvolledig was of zelfs nog niet was begonnen, dus ik begrijp echt niet wat je hieruit wilt halen.


Leg mij alstublieft het keerpunt in november 2020 uit... verandering van variant misschien?

Als je daar niets uit kunt halen, zul je nooit iets uit wat dan ook halen! Ik geef het op, je zaak is echt hopeloos... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par GuyGadeboisTheBack » 03/09/21, 14:45

sicetaitsimple schreef:Het heeft tenminste de verdienste van duidelijkheid...

Het heeft tenminste de verdienste van bitterheid, gal, vijandigheid, venijn, gal, boosaardigheid, wrok, antipathie, bitterheid en vijandigheid. Kiki op 100% van haar capaciteiten...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par Christophe » 03/09/21, 14:50

sicetaitsimple schreef:Het heeft tenminste de verdienste van duidelijkheid...


We moeten de hypocrisie stoppen, hè jongens... een oude man die in een EHPAD woont, is een erfenis die niet langer elke maand wegsmelt gezien de EHPAD-prijzen!!
En zonder erfenis... zouden ze gezien de prijzen niet in een verpleeghuis zitten! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: Ben ik verachtelijk? Nee, het is de mens die dat is!

Zou je anders liever hebben dat het de jongeren zijn die vallen?

Nou, over oude mensen gesproken, mijn grootmoeder heeft net haar 99e verjaardag gevierd en is nog steeds thuis... (allemaal geholpen, maar dan thuis)

Ze werd geboren in Duitsland in 1922, ze maakte mee wat je weet, ze deed de HitlerJugend en de Duitse STO (een soort burgerdienst voor meisjes...1 jaar werken voor de staat), voor de Destijds had ze de kans om wetenschappen te gaan studeren (in een kelder tijdens de oorlog) en eindigde eind jaren veertig als scheikundig ingenieur, wat voor die tijd nogal zeldzaam moet zijn geweest! Goed, Ze vertelde me datze denkt dat de huidige covid-wereld is onbegrijpelijker, egoïstischer en bedrieglijker dan die uit de donkere jaren van Duitsland!!

:schok: :schok: :schok:

Nou, haar regio was niet erg getroffen door de gevechten en de deportaties... maar misschien zullen we dat toeschrijven aan het begin van dementie, maar toch weet ze nog steeds hoe ze moet redeneren en ze weet en begrijpt het goed DE WERELD VAN 2021 STINKT!

Dus als ik dat hoor heb ik een traantje in mijn oog dus het pro "systeem" propass provax maar goed kom en doe EK!! De verzetsstrijders, de helden, wij zijn het! Het zijn niet degenen die voor de lobby's gaan liggen!!

Je ziet dat ik van oude mensen houd: ik luister naar hen en misschien wel meer dan jij!
4 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par ABC2019 » 03/09/21, 14:52

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:Helemaal niet, het is alleen dat je, op basis van wat ik zie, de hellingen hebt berekend over perioden waarin de vaccinatie onvolledig was of zelfs nog niet was begonnen, dus ik begrijp echt niet wat je hieruit wilt halen.


Leg mij alstublieft het keerpunt in november 2020 uit... verandering van variant misschien?

Het wordt al geen buigpunt genoemd, maar een buigpunt in de wiskunde is iets anders (wanneer de helling begint af te nemen nadat deze is toegenomen, en de curve "zijn raaklijn kruist", of op equivalente wijze verdwijnt de tweede afgeleide.

Toen was er in november een golf, we hebben ons zelfs opnieuw opgesloten, weet je dat niet meer? Wat is de verrassing dat het ook weer begon in EHPADs, en dat er toen nog geen vaccins waren, dus wat heeft dit met het onderwerp te maken?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par GuyGadeboisTheBack » 03/09/21, 14:53

(LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!)
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par Christophe » 03/09/21, 14:56

ABC2019 schreef:Toen was er in november een golf, we hebben ons zelfs opnieuw opgesloten, weet je dat niet meer? Wat is de verrassing dat het ook weer begon in EHPADs, en dat er toen nog geen vaccins waren, dus wat heeft dit met het onderwerp te maken?


Je hebt gelijk, maar je zinkt!

U geeft dus openlijk toe dat de daling van de groei eind november het gevolg is van de opsluiting...en... de curve veranderde niet tijdens de vaccinatiecampagne... dus u vertelt ons dat we 100% gevaccineerd moeten zijn voordat de curve bijna van de ene op de andere dag wonderbaarlijk vlak wordt?

:schok: :schok: :schok:

Maar hoe stinkt het sleutelen aan statistieken!

Kom op, leg ons eens uit waar we het effect van het vaccin op deze curves zien?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Covid-vaccinatie versus overlijden in EHPAD. Een echte en snelle vaccineffectiviteitstest bij kwetsbare mensen in verpleeghuizen




par ABC2019 » 03/09/21, 15:12

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:Toen was er in november een golf, we hebben ons zelfs opnieuw opgesloten, weet je dat niet meer? Wat is de verrassing dat het ook weer begon in EHPADs, en dat er toen nog geen vaccins waren, dus wat heeft dit met het onderwerp te maken?


Je hebt gelijk, maar je zinkt!

U geeft dus openlijk toe dat de daling van de groei eind november het effect is van de opsluiting... en dat de curve niet veranderde tijdens de vaccinatiecampagne... dus vertelt u ons dat we 100% van de gevaccineerden nodig hebben, zodat de curve bijna van de ene op de andere dag wonderbaarlijk vlak wordt?

uiteraard vermindert een lockdown het aantal gevallen, wat zou anders de bedoeling zijn!!

maar het doel van een vaccin is om geen opsluiting nodig te hebben om de epidemie onder controle te krijgen, misschien niet om het virus te elimineren, maar om ermee te kunnen leven. En voor EHPAD's lijkt het redelijk goed te werken. En nee, er zijn geen 100% vaccinaties nodig, net genoeg om te voorkomen dat het virus zich daar verspreidt, eventueel met een paar extra maatregelen.

Het is uit ervaring dat er in het EHPAD van mijn moeder een melding staat bij een positieve externe verzorger (fysiotherapeut). Ze hebben de bewoners die met hem in contact waren geweest opgesloten, iedereen getest en iedereen was negatief. Ik weet niet zeker of het zonder vaccin net zo goed zou zijn gegaan – in ieder geval is de deltagolf nauwelijks zichtbaar op de curve.

Je hebt aan het begin van de draad een test voorgesteld, zonder te weten welk resultaat dit zou opleveren, wat erg goed is. Pas het nu toe, zonder vals te spelen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 178-gasten