Covid19-virus: het desinfecterende masker door thermische virale remming (+ UVc?)?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Covid19-virus: het desinfecterende masker door thermische virale remming (+ UVc?)?




par Janic » 05/07/21, 13:26

GuyGadeboisLeRetour »05/07/21, 13:01
MIT is niet nodig wanneer getrainde honden voldoende zijn om een ​​geïnfecteerde op te sporen.
het probleem zal zijn als de gevaccineerde mensen worden gesnoven en dit blijkt onvermijdelijk positief te zijn!
Daar zullen ze de honden wegdoen omdat de gevaccineerde zich geen zorgen hoeft te maken. :onheil: : Cry:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid19-virus: het desinfecterende masker door thermische virale remming (+ UVc?)?




par Christophe » 07/07/21, 09:52

GuyGadeboisLeRetour schreef:MIT is niet nodig wanneer getrainde honden voldoende zijn om een ​​geïnfecteerde op te sporen.


HAA DUITSE Herders die bijten hè? Anders ziet het er niet authentiek uit!

ps: we horen niet veel over hondendetectie...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Covid19-virus: het desinfecterende masker door thermische virale remming (+ UVc?)?




par GuyGadeboisTheBack » 07/07/21, 10:50

Christophe schreef:ps: we horen niet veel over hondendetectie...

Hun opleiding is duur, maar "het ligt op schema" ... : Mrgreen:
https://handichiens.org/communique-de-p ... n-juillet/
http://www.gavroche-thailande.com/actua ... r-le-covid

https://www.fr24news.com/fr/a/2021/07/d ... illet.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid19-virus: het desinfecterende masker door thermische virale remming (+ UVc?)?




par Christophe » 07/07/21, 11:11

Op rails?

Des te beter, we hebben er nog tot 2025! : Mrgreen: Volgens de CEO van Moderna! : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Covid19-virus: het desinfecterende masker door thermische virale remming (+ UVc?)?




par Macro » 07/07/21, 15:46

Maak je geen zorgen ... Als de honden de zaak afhandelen ... De beveiliging zal geld besparen ... Ik werd vorige week door de douane geblokkeerd met mijn taxi ... De hond blokkeerde me bij de telepeage ... 2 uren zoek- en screeningstesten .... De oplossing zat in mijn missieopdracht met de naam van mijn laatst vervoerde passagier .... Ze stonden op het punt de stoelen van de a7 te snijden naar € 70000 van mijn baas ... In mijn mening .... Mijn cliënt .... Hij moet een grappig weekend hebben gehad ....
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid19-virus: het desinfecterende masker door thermische virale remming (+ UVc?)?




par Christophe » 07/07/21, 16:07

De oplossing was???

Ik weet niet zeker of ik alles begrijp...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Covid19-virus: het desinfecterende masker door thermische virale remming (+ UVc?)?




par GuyGadeboisTheBack » 07/07/21, 16:24

Christophe schreef:De oplossing was???

Ik weet niet zeker of ik alles begrijp...

Hij moet een gezochte man hebben vervoerd?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Covid19-virus: het desinfecterende masker door thermische virale remming (+ UVc?)?




par Christophe » 07/07/21, 16:31

Oké, dat begreep ik ongeveer, maar wat heeft dit met honden te maken?

Douane had een monster van de geur van de man in kwestie??? :schok: :schok: :schok:

Je zei niet dat je de Go Fast Macro deed !!! Je verbaast me dat het loont !! : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Covid19-virus: het desinfecterende masker door thermische virale remming (+ UVc?)?




par Macro » 07/07/21, 17:12

De clebs werden getraind voor de met... Het laatste vervoerde type stond bekend om detentie en consumptie... De Yiench bleef vastzitten in de kofferbak van de auto en schudde met zijn staart... Het was 2u30 geleden dat het type naar beneden was gekomen en zijn bagage was uitgeladen... .

En voor de "het loont om snel te gaan"… Ja: 13 € bruto per uur…

Maar het is waar ... Dat soms op de lege terugkeer ... Het gaat een beetje snel ... Voor het plezier om een ​​V6 zijn race te horen brullen ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 175-gasten