Nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79396
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11078

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Christophe » 30/03/24, 11:36

Kun je specifieker zijn izi?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Flytox » 30/03/24, 15:50

Suggesties:

Ergonomie: Als we op een bericht kijken op welk leesniveau we zijn gestopt, kijken we naar de datum, alleen de datum.... het zou mooi zijn als deze in grotere letters zou verschijnen, zodat deze beter zichtbaar was.

- Deze zouden leuk zijn als de schermpagina's donkerdere kleuren hadden, het wit en het lichtblauw lijken mij iets te helder.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79396
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11078

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Christophe » 30/03/24, 16:44

Flytox kent u deze link? nieuwe-posts.html
2 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13734
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par izentrop » 30/03/24, 16:53

Christophe schreef:Kun je specifieker zijn izi?
Nou, dit soort forum modernere verspreiden zich op het net, zoals de forum Arduino.
Ik heb een onderwerp gekozen met ruim 1200 reacties https://forum.arduino.cc/t/poolmaster-g ... 563058/831

Het eerste belang: één pagina, enorm voordeel.
Een cursor aan de rechterkant om snel door de antwoorden te navigeren

Op het zuiden ADEPEM, de link naar de nieuwste onderwerpen is altijd toegankelijk, omdat deze bovenaan de pagina vaststaat.

Wanneer je terugkomt bij de forumBoven de regel "laatste bezoek" worden de laatste nog niet bezochte onderwerpen weergegeven, en de reeds bezochte onderwerpen met het aantal reacties sinds uw afwezigheid.
Aan het einde van de regel de avatars van de deelnemers aan het onderwerp.
Klik eenvoudig op de onderwerptekst om toegang te krijgen tot de laatst geplaatste opmerking.

Andere faciliteiten, zoals het plaatsen van een foto met de link simpelweg op de regel geplakt, hetzelfde voor video's, een functie die al bestaat op éconolo ;)

anders forum van dezelfde soortof toegang tot de nieuwste onderwerpen doe je door de muiscursor naar links te bewegen, maar ik geef de voorkeur aan de ADEPEM-versie.

Net als op éconolo kun je een “like” plaatsen

Op dezelfde pagina heb je toegang tot alles, de categorieën in een vervolgkeuzemenu, met weinig beperkingen in de smartphoneversie.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Flytox » 31/03/24, 23:19

Christophe schreef:Flytox kent u deze link? nieuwe-posts.html


Chai niet als ik alle beschikbare tools goed gebruik. :| In feite kan uw link de zoekopdracht naar de berichten die ik nog moet lezen verkorten, maar ik zie niet in hoe dit de noodzaak zou elimineren om elk van deze berichten terug te gaan om de datum van interesse te vinden, die nauwelijks lijkt zichtbaar voor mij.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gfgh64, Google [Bot] en 179 gasten