Nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Nieuw forum om te komen, wat wil je als functies?




par Christophe » 30/11/15, 12:46

Na de winkel, val ik de migratie van forums... en sneller dan verwacht vanwege de accentenfout in de titels ...

Vraag: voor welke (nieuwe) functies forums?

Bedankt dat je me een lijst hebt gemaakt van wat je hier of ergens anders hebt gezien en ik zie wat er mogelijk is om te integreren.

Merci.

Voor stamgasten zullen er onvermijdelijk veel standaardfuncties veranderen, maar ik zal proberen de wijzigingen in de max te beperken (ten minste visueel).
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 30/11/15, 13:13

Ik herformuleer: welke functies wil je hier niet precies verliezen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/11/15, 14:49

nee .....
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 30/11/15, 15:56

Echt waar?

Ok bedankt, zodat ik kan doen wat ik wil?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 30/11/15, 16:48

Als het mogelijk was:

- er kan iets zijn om te harmoniseren, het staat in de index / laatste 150 berichten / home => dit zou zijn om de positie van de doorstuurpijl te harmoniseren, het is rechts na de naam in de laatste 150 berichten (dit wat ik vrij logisch vind => in de leesrichting)
- er is soms een beperking in het raadplegen / zoeken in zijn eigen berichten oude berichten (soms kunnen we slechts één pagina weergeven, soms voor andere leden veel meer, kortom soms blokkeert het een beetje).
- bekijk de invoeging van .png-bestanden, het lijkt erop dat het beter is, maar het is nog steeds zo.
- als ik consistent blijf met wat ik al heb gezegd, zou het goed zijn om de forum met hetzelfde nieuwe nuchtere ontwerp ... en doe het met isolatie-verwarming om er een subsectie van te maken forum (met de sectieberichten die zowel hier als op iso-verwarming zouden verschijnen, zag ik elders dat het haalbaar was, zoals je daar post en het wordt hier weergegeven en vice versa.) plotseling zou de PHPBB (of kekchoz) verwarmingsisolatie "motor" geavanceerder zijn dan deze ...
- lijkt het mij bovendien dat een presentatie in de tabel duidelijker zou zijn? Ten slotte zijn er altijd al de voor- en nadelen van al deze punten.
- je kunt nog steeds wachten tot januari voor de volgende stap als je erover wilt wrijven ... er is niets dat zich haast;)
- iets vinden waardoor mensen meer posten ... in plaats van alleen 'raadplegen'
- introduceer een gekleurd pictogram, wanneer een onderwerp 'hot' wordt, kan het mensen aanmoedigen om te posten en ook voorkomen dat moderatie kan optreden als er iets misgaat (twee vliegen in één klap)
- en een karcher om tegen trollisme te vechten. Beeld (voor sommigen was een wastunnel niet genoeg)

RTDC.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/11/15, 18:03

Christopher zei:

Ok bedankt, zodat ik kan doen wat ik wil?


Helemaal niet, u zei:

welke functies wilt u NIET verliezen?


We willen geen functie verliezen

dubbele ontkenning, daarom:

we willen ze ALLEN houden! :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 30/11/15, 18:23

Hallo,

Interessante functie;
Om de teksten te kunnen vergroten zonder een balk naar beneden te laten lijken!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 30/11/15, 18:52

elephant schreef:We willen geen functie verliezen

dubbele ontkenning, daarom:

we willen ze ALLEN houden! :D


Ach, je beantwoordde mijn 2ieme-formulering dus : Cheesy:
Dernière édition par Christophe de 30 / 11 / 15, 18: 59, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 30/11/15, 18:53

Gildas schreef:Hallo,

Interessante functie;
Om de teksten te kunnen vergroten zonder een balk naar beneden te laten lijken!


De volgende forum zal responsief ontwerp zijn (voor smartphones) en kan een aanpasbaar thema hebben voor elk lid :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 30/11/15, 19:08

Je zou bijvoorbeeld een onderscheid kunnen maken in de titels van berichten die we vandaag hebben geraadpleegd, zodat we weten waar we aan het lezen zijn (de kleur wijzigen of een pictogram toevoegen enz.)

Het is prettig om rechtstreeks naar pagina # x van een bericht te kunnen gaan in plaats van alle pagina's één voor één in de juiste volgorde te openen.

Ook om een ​​replica, interessante passage, een soort lijst van doelen, berichten te kunnen "markeren" tijdens het lezen, met een systeem om er "direct" / gemakkelijk naar terug te kunnen keren. Alsjeblieft! zo-en-zo schreef dat, het is interessant en in relatie tot een andere truc of post die al is opgemerkt. Het wordt opgemerkt en niet verloren, we kunnen er later op terugkomen (x dagen) en plotseling vergemakkelijken we het onderzoek / de links waarover wordt gediscussieerd zonder pagina's te eten om precies de passage te vinden en het citaat te maken enz. .

Hoe ?? Dit is een gasfabriek die ik je vraag? Vertrouwen totof, je kunt het doen !!! : Mrgreen: en als het je vindt zonder je hoofd te nemen. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 204-gasten