Mijn job eco-constructie

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
BIOTEK
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 24/01/09, 17:01
Plaats: Issy les Moulineaux

Mijn job eco-constructie




par BIOTEK » 28/11/09, 02:31

Of u nu eigenaar bent van uw huis of een appartement huurt, het blijft een feit dat het uw huis is. Daarom is het belangrijk om te onthouden dat er veel milieuvriendelijke en kosteneffectieve oplossingen zijn om uw leefomgeving te verbeteren.

De architecten en bouwmeesters van BioTechnik Consulting projecten heel anders uitvoeren dan Bouwers, Ambachtslieden of Verandalisten, meer dan een bouwmakelaar die volledig afhankelijk is van zijn leveranciers, brengen wij een echte meerwaarde aan uw project met vaak een gelijkwaardig budget per gebouwde vierkante meter, of zelfs minder.

Veel verder dan het toevoegen van het gewenste extra oppervlak. De interventies van de projectmanagers streven er inderdaad naar om meer kwaliteiten te bieden dan die welke voortkomen uit het enten van een volume. Als gevolg van een reflectie op de openingen, de lichtcirculatie, de vloeibaarheid van de distributie of de toe-eigeningsmogelijkheden van de site, resulteren de geïmplementeerde oplossingen in een herkwalificatie van het bestaande gebouw.

BioTechnik Consulting heeft als uitgangspunt u te adviseren en te ondersteunen bij alle woningbouwprojecten (hout, monomurbaksteen, traditioneel, ecologische isolatie, ruwe aarde BTC), met het oog op het feit dat er geen kleine projecten zijn en dat er alleen maar tevreden klanten mogen zijn.

Ik volg zelfbouwsites en geef mijn advies om degenen die de sprong willen wagen te helpen!!

Ik kan je helpen je droom waar te maken, maar dan in een beredeneerde zelfconstructie. (beredeneerd betekent voor mij niets doen!!)

Er zijn verschillende oplossingen, aangepast aan verschillende budgetten, van redelijk tot zeer gedurfd zonder diepgaande bouwkennis.

Ik heb een projectmanagementbedrijf in ecobouw opgericht http://www.bio-teknik-consulting.com en ik help je graag verder.

Weldra
0 x
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux
x 1




par Aumicron » 28/11/09, 11:29

Over een ander onderwerp heb ik u erop gewezen dat uw "blog" meer op een commerciële site leek. En jouw antwoord dan:

BIOTEK schreef:Het is voorlopig een blog omdat BIO TEKNIK CONSTRUCTION bezig is met de oprichting ervan, dus commercieel betekent voor mij dat ik er geld mee moet verdienen, wat op dit moment niet het geval is.

Vandaag is uw aanpak dan ook zeer commercieel.

Dus SPAM-SPAM-SPAM-SPAM-SPAM-SPAM...
0 x
Om te betogen.
Avatar de l'utilisateur
phil12
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 530
Inschrijving: 05/10/09, 13:58
Plaats: Occitanie
x 156




par phil12 » 28/11/09, 11:32

Hallo,

Kleine vraag aan Christophe: heeft u het recht om uw website te ondertekenen?
0 x
Duurzaam energie consulting voor bouw
http://www.philippeservices.net/
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 28/11/09, 11:36

Dezelfde mening: dus PUB PUB ​​PUB

Ik ben niet de "bewaarder" van deze site, maar normaal gesproken draaien we...

PS: Ik heb zojuist vrijwillig niet geantwoord voor dat "soort" rechthoek bij de opening...

PS 2: Ik ken de een of andere professional, die op een of andere draad ongeïnteresseerde bijdragen heeft (ze proberen zichzelf niet te verkopen en niet adverteren) en transparant (ze zeggen wie ze zijn), alles heel interessant (omdat ze de onderwerp). De grens lijkt mij vaag.

Maar daar is geen foto. Het is reclame om ontslagen te worden...
0 x
Avatar de l'utilisateur
BIOTEK
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 24/01/09, 17:01
Plaats: Issy les Moulineaux




par BIOTEK » 28/11/09, 17:06

Aumicron schreef:Over een ander onderwerp heb ik u erop gewezen dat uw "blog" meer op een commerciële site leek. En jouw antwoord dan:

BIOTEK schreef:Het is voorlopig een blog omdat BIO TEKNIK CONSTRUCTION bezig is met de oprichting ervan, dus commercieel betekent voor mij dat ik er geld mee moet verdienen, wat op dit moment niet het geval is.

Vandaag is uw aanpak dan ook zeer commercieel.


Nou ja, nadat ik mensen veel had geholpen, besloot ik mijn activiteit in projectmanagement in ecobouw te starten.

Op het Ile de France zijn we pas met drie, dus we moeten ons bekend maken.

Omdat ik op de locatie (sectie) was om zijn website te publiceren, dacht ik dat ik op de juiste plek was.

Maar misschien is er een ruimte gereserveerd om de activiteit ervan bekend te maken?

Wat betreft degenen die PUB roepen, zou ik zeggen dat ik geen warmtepompen of pannen verkoop, en dat mijn diensten de vorm hebben van vergoedingen op dezelfde manier als wanneer u naar uw arts gaat.

Ik begeleid mensen die dat willen, juist om niet te worden opgelicht door gewetenloze fabrikanten die zichzelf in de inbreuk op de ecologie hebben gestort om koste wat het kost geld te verdienen.

Ik probeer alleen maar ecologische oplossingen aan te bevelen die geen onzin zijn!!

Een zonnepaneel verkopen en doen alsof je geld bespaart als dat zonnepaneel na verloop van tijd zijn efficiëntie verliest.

Door bij de berekening van de winstgevendheid geen rekening te houden met de effectiviteit ervan, is het naar mijn mening schadelijker voor mij dan mezelf bekend te maken om u te helpen zich te onttrekken aan alle opmerkingen die alles zeggen en het tegenovergestelde!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
phil12
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 530
Inschrijving: 05/10/09, 13:58
Plaats: Occitanie
x 156




par phil12 » 28/11/09, 17:14

Nou, als iedereen klinkt zoals jij, en mij goed zegt, de ander niet goed, dan wordt het de souk van Timboektoe met overal pubs en ruzies, er staat een www-knop in de handtekening, mensen zijn niet gek (pleonasme omdat ze hier al komen ),
Daarnaast is er een PUB-avatar, waarom ook niet een vliegtuig met een banner!

als ze geïnteresseerd zijn in uw interventies, zullen ze erop klikken./

:frons:
0 x
Duurzaam energie consulting voor bouw
http://www.philippeservices.net/
Avatar de l'utilisateur
BIOTEK
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 24/01/09, 17:01
Plaats: Issy les Moulineaux




par BIOTEK » 28/11/09, 18:07

phil12 schreef:Nou, als iedereen klinkt zoals jij, en mij goed zegt, de ander niet goed, dan wordt het de souk van Timboektoe met overal pubs en ruzies, er staat een www-knop in de handtekening, mensen zijn niet gek (pleonasme omdat ze hier al komen ),
Daarnaast is er een PUB-avatar, waarom ook niet een vliegtuig met een banner!

als ze geïnteresseerd zijn in uw interventies, zullen ze erop klikken./

:frons:
Bedankt voor de info, het zal in ieder geval de roddels tot zwijgen brengen
0 x
Avatar de l'utilisateur
phil12
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 530
Inschrijving: 05/10/09, 13:58
Plaats: Occitanie
x 156




par phil12 » 28/11/09, 18:15

BIOTEK schreef:
phil12 schreef:Nou, als iedereen klinkt zoals jij, en mij goed zegt, de ander niet goed, dan wordt het de souk van Timboektoe met overal pubs en ruzies, er staat een www-knop in de handtekening, mensen zijn niet gek (pleonasme omdat ze hier al komen ),
Daarnaast is er een PUB-avatar, waarom ook niet een vliegtuig met een banner!

als ze geïnteresseerd zijn in uw interventies, zullen ze erop klikken./

:frons:
Bedankt voor de info, het zal in ieder geval de roddels tot zwijgen brengen


Niet cool voor andere foromeux
Beeld
0 x
Duurzaam energie consulting voor bouw
http://www.philippeservices.net/
Avatar de l'utilisateur
BIOTEK
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 24/01/09, 17:01
Plaats: Issy les Moulineaux




par BIOTEK » 28/11/09, 18:29

phil12 schreef:
BIOTEK schreef:
phil12 schreef:Nou, als iedereen klinkt zoals jij, en mij goed zegt, de ander niet goed, dan wordt het de souk van Timboektoe met overal pubs en ruzies, er staat een www-knop in de handtekening, mensen zijn niet gek (pleonasme omdat ze hier al komen ),
Daarnaast is er een PUB-avatar, waarom ook niet een vliegtuig met een banner!

als ze geïnteresseerd zijn in uw interventies, zullen ze erop klikken./

:frons:
Bedankt voor de info, het zal in ieder geval de roddels tot zwijgen brengen


Niet cool voor andere foromeux
Beeld
je had er niet aan moeten beginnen!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
phil12
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 530
Inschrijving: 05/10/09, 13:58
Plaats: Occitanie
x 156




par phil12 » 28/11/09, 18:38

BIOTEK schreef:
phil12 schreef:
BIOTEK schreef:
phil12 schreef:Nou, als iedereen klinkt zoals jij, en mij goed zegt, de ander niet goed, dan wordt het de souk van Timboektoe met overal pubs en ruzies, er staat een www-knop in de handtekening, mensen zijn niet gek (pleonasme omdat ze hier al komen ),
Daarnaast is er een PUB-avatar, waarom ook niet een vliegtuig met een banner!

als ze geïnteresseerd zijn in uw interventies, zullen ze erop klikken./

:frons:
Bedankt voor de info, het zal in ieder geval de roddels tot zwijgen brengen


Niet cool voor andere foromeux
Beeld
je had er niet aan moeten beginnen!!


Wees niet verbaasd als je wordt weggegooid, biologisch of milieuvriendelijk verkopen is iets wat naar mijn mening begint met respect voor anderen!
Hallo, eerlijke wind!
Beeld
0 x
Duurzaam energie consulting voor bouw
http://www.philippeservices.net/

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 123-gasten