Ce forum zal hij snel dood zijn?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par GuyGadebois » 29/02/20, 20:55

sicetaitsimple schreef:"Het is stom he"? Ja, dat was zo dom voordat je het bewerkte en besefte hoe dom wat je zei was...
Goede nacht.

Wie zal dat geloven? Je kunt vooruitgaan wat je wilt (ik kan het ook), in ieder geval zoete dromen. : Cheesy:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par sicetaitsimple » 29/02/20, 21:12

Ahmed schreef:Hier is een heel levendig draadje! :D


Het zou beter zijn als het over inhoudelijke onderwerpen zou gaan, althans betoogd, dan over bistro-opmerkingen. Ik wil jou niet overtuigen, zelfs als onze "bistro"-discussies niet tot een compromis leiden, zou het me zeer verbazen als ze zouden leiden tot excessen in "fuck you"-stijl.
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par GuyGadebois » 29/02/20, 21:47

sicetaitsimple schreef: "fuck you" excessen.

Je blijft je "fuck you" verbergen achter verschillende formules, "geamuseerde" minachting en insinuaties. Een beetje bescheidenheid. Ik heb tenminste het lef om het zonder travestie te zeggen.
1 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par Ahmed » 29/02/20, 22:41

Ik bind je er bijna aan vast! : Cheesy: Soms slaat de balans door naar de ene kant, soms naar de andere...
2 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par GuyGadebois » 29/02/20, 22:49

Ahmed schreef:Ik bind je er bijna aan vast! : Cheesy: Soms slaat de balans door naar de ene kant, soms naar de andere...

Als politicus zou je bijna een jezuïet zijn... : Cheesy:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par Remundo » 29/02/20, 23:39

Ahmed schreef:Hier is een heel levendig draadje! :D

ik denk Houten Hoofd Kerel et Het is ingewikkeld maak het forum heel levendig! : Lol:
2 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par GuyGadebois » 01/03/20, 00:05

Remundo schreef:
Ahmed schreef:Hier is een heel levendig draadje! :D

ik denk Houten Hoofd Kerel et Het is ingewikkeld maak het forum heel levendig! : Lol:

1 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par Janic » 01/03/20, 08:33

sicetaitsimple schreef:
"fuck you" excessen.
vooral afkomstig van een vrolijke kerel die niet nalaat ook een bloemrijke taal te gebruiken, het is lekker! Guy heeft tenminste niet die hypocrisie die meteen ter zake komt! Bovendien zijn we niet meer aan het begin van de 20e eeuw, toen deze taal een bourgeoisie schokte die zichzelf beschouwde als de referentie van fatsoen en die, met haar rug naar haar toegekeerd, erger deed.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par Did67 » 01/03/20, 09:46

Ik denk met enige emotie van al diegenen die serieus een vorm van directe participatieve democratie hebben overwogen ...

Als we het collectieve antwoord zien dat op een eenvoudige vraag wordt gegeven ("This forum zal hij binnenkort dood zijn? ") we krijgen spijt van dictators!

Ik heb een gedachte aan Christophe, die deze site heeft gemaakt Ik weet niet wanneer, wie is "afwezig" Ik weet niet waarom (maar hij moet, net als wij allemaal, leven - ik weet dat dat niet is wat site die het levend maakt!), wat ons een bijna absolute vrijheid van meningsuiting geeft ...

Ik ga een wandeling maken in mijn tuin. Het regent niet en mijn groenten zijn lekker ...
2 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par izentrop » 01/03/20, 11:27

Remundo schreef:
Ahmed schreef:Hier is een heel levendig draadje! :D
ik denk Houten Hoofd Kerel et Het is ingewikkeld maak het forum heel levendig! : Lol:
daarom kan er niets ernstigs van komen.
Het is te gemakkelijk om de spot te drijven met een opmerking die op de juiste manier afkomstig is, maar niet past bij zijn ideologie.
Serieuze onderwerpen vliegen alle kanten op en worden onzin die geen interesse meer heeft.

Off-topic opmerkingen moeten altijd in het overeenkomstige onderwerp worden gemaakt. Ik heb ook de fout gemaakt, maar nu probeer ik het te doen
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 110-gasten