Zoek gevonden 9807 resultaten

par sicetaitsimple
19/04/24, 21:04
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: Tussenseizoenen voor wateropslag "bekkens" om droogte te bestrijden...
antwoorden: 360
views: 31487

Re: Tussenseizoens wateropslag "bassins" om droogte te bestrijden...

Een rapport van “France Stratégie” dat zojuist is uitgebracht en dat de balans opmaakt van gegevens over de watervoorraden en het verbruik. Ik heb het nog niet aandachtig gelezen, maar het lijkt mij interessant.



fs-2024-na_136_issues_et_usages_of_leau_avril.pdf
(2.34 miljoen) Downloaded keer 6
par sicetaitsimple
19/04/24, 19:00
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen ...)
antwoorden: 8077
views: 699669

Re: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen...)

Robob schreef:De minst domme van de drie is misschien wel de eerste: zichtbaarheid geven aan Doyer betekent zichtbaarheid geven aan de politieke beweging van de Patriotten waar hij onlangs lid van werd.

Welnu, “Philippot zou de balans moeten opmaken” van deze interpretatie.
par sicetaitsimple
19/04/24, 12:11
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Gratis aangesloten thermostaten, waar is de oplichterij?
antwoorden: 8
views: 147

Re: gratis aangesloten thermostaten

Het is een lucht/water-warmtepomp. Ik ben al twee keer gevraagd om deze dingen op al mijn radiatoren te plaatsen. Ik heb geen kamerthermostaat, maar voor mij geen probleem, de binnenunit staat in een kamer met dezelfde temperatuur als de keuken en woonkamer, deuren open. Snijd tot 2 keer per dag...
par sicetaitsimple
19/04/24, 10:30
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: Gratis aangesloten thermostaten, waar is de oplichterij?
antwoorden: 8
views: 147

Re: gratis aangesloten thermostaten

Een beetje verbaasd dat we dit zouden aanbieden aan iemand die, als ik het mij goed herinner, is uitgerust met een warmtepomp. Het is eerder bedoeld voor een installatie uitgerust met individueel regelbare convectoren.
par sicetaitsimple
18/04/24, 00:15
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: inter seizoensopslag thermische zonne-energie
antwoorden: 383
views: 119523

Re: inter seizoensopslag thermische zonne-energie

Remundo schreef: pis-azijn...


Ik buig voor een Meester op dit gebied. Altijd negatief, niets werkt, ongeacht het onderwerp!
par sicetaitsimple
17/04/24, 22:23
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: inter seizoensopslag thermische zonne-energie
antwoorden: 383
views: 119523

Re: inter seizoensopslag thermische zonne-energie

omdat u denkt dat we in individuele woningen gaan investeren in zuiveringseenheden? Als je een collectief ‘ding’ maakt, kan het zichzelf terugbetalen, maar dan heb je misschien wel een warmtenet nodig… Kortom, je irriteert ons. Je bent niet verplicht om mij te lezen, en nog minder om op mij te reageren,...
par sicetaitsimple
17/04/24, 22:08
Forum : Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen
onderwerp: inter seizoensopslag thermische zonne-energie
antwoorden: 383
views: 119523

Re: inter seizoensopslag thermische zonne-energie

Wat betreft het verbranden van afval zou ik zeggen dat het beter is om het direct in huis te verbranden als het koud is. Ja, het is algemeen bekend dat het beter is om afval te verbranden in een individuele stookinstallatie dan in een collectieve installatie uitgerust met reductiesystemen...
par sicetaitsimple
17/04/24, 21:53
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen ...)
antwoorden: 8077
views: 699669

Re: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen...)

Remundo schreef:Je kunt dan bedenken waarom de sterfgevallen door vaccinatiestatus niet naar buiten komen... : Roll:


Nou zeker omdat er niets te zien is, anders zou het de voorpagina halen.
par sicetaitsimple
17/04/24, 21:20
Forum : Gezondheid en preventie. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van de gevaren voor het milieu
onderwerp: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen ...)
antwoorden: 8077
views: 699669

Re: Bullshit en idiotie rond het Coronavirus (acties, woorden, beslissingen...)

Deze stijging ligt uiteraard in directe lijn met de voortzetting van de covid-machinaties. Het verdient wat statistieken om het te bewijzen. nee, het is echt de moeite waard dat je 2 minuten nadenkt... je hebt een constante daling van de sterfte en dan ineens +6%, waar denk je dat dat vandaan zou kunnen komen? De jongens dronken...

Zoek Geavanceerd zoeken