Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Wie moet blijven?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Christophe » 13/03/24, 15:14

Guy en Obamot overdrijven hier steeds meer...

Feiten:

Ze verpesten bijna elk onderwerp...
Ze walgen van elke nieuwe deelnemer...
Ze breken de participatie in het algemeen...
Ze zijn chi...matiging...

Vooral sinds:

Ze hebben al tientallen cumulatieve waarschuwingen gehad in al die jaren...
Ze zijn allebei verschillende keren tijdelijk verboden...
Ze begrijpen het niet en elke keer, misschien na een kalme en hoffelijke periode na het verbod, beginnen ze opnieuw met hun rotzooi!

Wij zijn het zat...! We moeten nu krachtiger optreden!



Daarom stel ik dit onderzoek voor.

Wie moet (kan) overblijven van de 2? Als een van hen kan blijven... IK BEN HET NIET ZEKER!

Op basis van de resultaten zal er te zijner tijd een beslissing worden genomen...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Obamot » 13/03/24, 17:54

Het is te gemakkelijk, dit onderzoek is absoluut niet eerlijk.
Ik heb absoluut niets te maken met de huidige misstappen.

Het zou beter zijn geweest om ons te concentreren op de relevantie van de onlangs geposte informatie, en het is duidelijk dat ik alleen maar uitbarstingen van afkeuring van deze heer heb ontvangen.

Aan de andere kant gefeliciteerd met de ingelijste tegen mij.

Als ik weg ben, is het dan de beurt aan Remundo?
1 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par phil59 » 13/03/24, 18:08

Er kan sprake zijn van ‘gezamenlijk gezag’.

In het slechtste geval is de ene week verboden, en de andere niet, en verandert elke week....
1 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par gfgh64 » 13/03/24, 18:13

Edelachtbare, dames en heren juryleden, wij zijn hier om licht te werpen, zodat gerechtigheid geschiedt
Laten we eerst en vooral de feiten onthouden,
mijn cliënt, mevrouw gentil guytonnet surle Retour en haar arceleur mevrouw vilain obamopasbo zijn al veroordeeld tot dezelfde verbanning, en wat hun fouten ook mogen zijn geweest voorafgaand aan deze veroordeling, ze moeten als betaald worden beschouwd
je aandacht zou alleen gericht moeten zijn op de periode na het verbod, en daar is de waarheid verblindend, terwijl de aardige kerel Tounet voorzichtig is teruggekeerd, met de wens om zijn persoonlijke bijdrage te leveren, ter verrijking van die van jou forum, met veel terughoudendheid en welwillendheid, ondeugende oba hem, keerde terug naar het protest, het verwijt en riep zelfs rechtstreeks rekening met het hoogste gezag van deze fantastische forum, door onze geliefde Christophe rechtstreeks aan te vallen
sterk in zijn minachting, stopte hij nooit met het aanvallen van deze aardige kerel, die, omdat hij niet van hout was, uiteindelijk instortte ondanks zoveel bedrog, leugens, slechtheid, kwade trouw, wrok, en ik geef er de voorkeur aan om daar te stoppen, zodat niemand vindt dat ik overdrijf :D

Dames en heren, ik vraag u een oordeel uit te spreken dat gerechtigheid en mensenrechten eerbiedigt.

die ondeugende oba wordt voor het leven verbannen en die aardige kerel wordt gepromoveerd tot moderator!!!!

Ik vertrouw erop dat uw helderziendheid en intellectuele eerlijkheid mijn aanklacht zullen ondersteunen en op waardige wijze recht zullen doen
4 x
Begrijpen betekent niet accepteren
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par gfgh64 » 13/03/24, 18:16

Beeld

: Cheesy: : Cheesy: : Mrgreen: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Remundo » 13/03/24, 18:18

Obamot schreef:Het is te gemakkelijk, dit onderzoek is absoluut niet eerlijk.

het wordt besproken
Ik heb absoluut niets te maken met de huidige misstappen.

jij hebt er ook iets mee te maken omdat je uitgebreid/vaak reageert.
Het zou beter zijn geweest om ons te concentreren op de relevantie van de onlangs geposte informatie, en het is duidelijk dat ik alleen maar uitbarstingen van afkeuring van deze heer heb ontvangen.

Ik vind dat uw bijdragen aan forum zijn superieur aan die van Guy, maar dat is slechts mijn mening.
Aan de andere kant gefeliciteerd met de ingelijste tegen mij.

Het is niet speciaal tegen jou. Maar eerder tegen het giftige duo.
Als ik weg ben, is het dan de beurt aan Remundo?

ah ah ah, wie weet? : Wink:
1 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par Christophe » 13/03/24, 18:59

Obamot schreef:Het is te gemakkelijk, dit onderzoek is absoluut niet eerlijk.


Directe democratie is niet eerlijk?

Wat het verzinsel betreft, de paranoia van je slachtoffer komt opnieuw naar voren... :?
2 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par pedrodelavega » 13/03/24, 19:10

Obamot schreef:Het is te gemakkelijk, dit onderzoek is absoluut niet eerlijk.
Ik heb absoluut niets te maken met de huidige misstappen.

Het zou beter zijn geweest om ons te concentreren op de relevantie van de onlangs geposte informatie, en het is duidelijk dat ik alleen maar uitbarstingen van afkeuring van deze heer heb ontvangen.

Aan de andere kant gefeliciteerd met de ingelijste tegen mij.

Als ik weg ben, is het dan de beurt aan Remundo?


De zingende kip legde het ei
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par GuyGadeboisTheBack » 13/03/24, 19:17

Remundo schreef:
Ik heb absoluut niets te maken met de huidige misstappen.

jij hebt er ook iets mee te maken omdat je uitgebreid/vaak reageert. <<< Hij geeft geen antwoord, hij valt aan, zelfs als ik er niet ben.
Het zou beter zijn geweest om ons te concentreren op de relevantie van de onlangs geposte informatie, en het is duidelijk dat ik alleen maar uitbarstingen van afkeuring van deze heer heb ontvangen.

Ik vind dat uw bijdragen aan forum zijn superieur aan die van Guy, maar dat is slechts mijn mening. <<< Vervaardiging van vervalsingen en gebruik van vervalsingen, antisemitisme, samenzweerderige waanideeën, het knippen van gekopieerde/geplakte berichten, leugens, verzinsels, openbaarmaking van parlementsgeheimen, beschuldigingen van moord, chantage, bedreigingen... ah maar inderdaad, wat een mooi "brengen".
Aan de andere kant gefeliciteerd met de ingelijste tegen mij.

Het is niet speciaal tegen jou. Maar eerder tegen het giftige duo. <<< En nee, alleen tegen hem, het zou te "groot" zijn geweest, gezien het feit dat deze verdrietige heer en u het over veel kwesties eens zijn en dat hij "Suce flatteert voortdurend.

Geen commentaar ...
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Guy VS Obamot, de zwakke schakels van forum, wie moet blijven?




par GuyGadeboisTheBack » 13/03/24, 19:29

gfgh64 schreef:mijn cliënt, mevrouw aardige kereltonnetsurle Retour... zo aardige kereltounet.

die ondeugende oba wordt voor het leven verbannen en die aardige kerel wordt gepromoveerd tot moderator!!!!

Ik vertrouw erop dat uw helderziendheid en intellectuele eerlijkheid mijn aanklacht zullen ondersteunen en op waardige wijze recht zullen doen

Ik ben niet zo aardig, ik kan zelfs gemeen zijn, maar ik heb niet alleen grenzen, ik ben nooit kwaadaardig. : Cheesy:
2 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 169-gasten