Ce forum zal hij snel dood zijn?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par Janic » 29/02/20, 08:22

door Remundo "29-02-20, 00:27 uur

Ik denk het niet forum ofwel "dood"
dat het een beetje in cirkels draait, het kan, de aarde doet het ook al meer dan 4 miljard jaar
uitstekend!
Un forum waar iedereen het over eens is, dat is dood want afgezien van Did die zijn fans samenbrengt en ook het humorgedeelte, zijn de rest over het algemeen verschillende standpunten verwoord. Mag Christophe me ook corrigeren als ik het mis heb, maar een site kan alleen overleven met financiële steun, die afhangt van het aantal geziene onderwerpen en vooral daarom degenen met controverse.
Het ergste van alles is dat het dezelfde mensen zijn die deze controverses aanwakkeren die erover klagen! :onheil: wanneer ze alleen de onderwerpen hoeven over te slaan die hen niet interesseren.

POLEMISCH, zelfstandig naamwoord vr. en bijvoeglijk naamwoord
CONVERSEREN, intrans werkwoord.
I. - Subst. vr. Discussie, debat, controverse die zich gewelddadig vertaalt ou gepassioneerde, en meestal schriftelijk, tegengestelde meningen over allerlei onderwerpen (politiek, wetenschappelijk, literair, religieus, enz.); genre waartoe deze discussies behoren
2 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par Janic » 29/02/20, 08:33

door izentrop »29 / 02 / 20, 00: 29

Ecologie verdient beter dan de onzin die in haar naam wordt verteld https://youmatter.world/fr/ecologie-ide ... landbouw/
typisch voorbeeld van een man die anderen de schuld geeft van wat hij zelf doet. Daarmee zijn we niet verwend! :? en een kleine niet-discrete oproep aan de centen om zijn eigen nepnieuws te blijven verspreiden! :onheil:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par Oli 80 » 29/02/20, 11:38

Hallo, toen ik me aanmeldde, waren er in het begin veel interessante onderwerpen, zoals "hydraulische ram" watermolens of kleine turbines op rivieren, of andere doe-het-zelf-onderwerpen en prestaties van verschillende bergingen, ongebruikelijke objecten, enz.

twee jaar geleden heb ik me bijna afgemeld bij de forum, want te veel onverschilligheid in discussieonderwerpen, je plaatst een onderwerp of een bericht in een discussie en niemand is geïnteresseerd, maar uiteindelijk blijf ik maar verwaarloos ik dit wat meer forum Heel eenvoudig, het moet min of meer geven en nemen blijven, als je onverschillig voor mij wordt, doe ik gewoon hetzelfde voor anderen en doe ik niemand pijn.

het gebeurt van tijd tot tijd om op de te posten forum Wanneer ik daar zin in heb
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16233
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5274

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par Remundo » 29/02/20, 13:12

het lijkt mij dat de forum wordt meer "maatschappelijk en politiek" dan in een tijd waarin er veel technologische inhoud was.

Maar deze inhoud blijft daar, we zullen het gewoon minder lezen. : Idee:
0 x
Beeld
dede2002
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1111
Inschrijving: 10/10/13, 16:30
Plaats: platteland Genève
x 189

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par dede2002 » 29/02/20, 13:50

Remundo schreef:het lijkt mij dat de forum wordt meer "maatschappelijk en politiek" dan in een tijd waarin er veel technologische inhoud was.

Maar deze inhoud blijft daar, we zullen het gewoon minder lezen. : Idee:


Persoonlijk stoort het me niet dat er veel onderwerpen zijn rond het thema 'maatschappelijk en politiek', ook technologische onderwerpen die ermee te maken hebben.
Ik vind het ook verrijkend om tegenstrijdige meningen te hebben, maar ik betreur het dat het vaak resulteert in beledigingen en het gebruik van "scheldwoorden" die de forum en focus vaker op vorm dan op inhoud.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9877
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2691

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par sicetaitsimple » 29/02/20, 14:10

Remundo schreef:het lijkt mij dat de forum wordt meer "maatschappelijk en politiek" dan in een tijd waarin er veel technologische inhoud was.


Denk je echt dat 3 verschillende threads die tegelijkertijd hetzelfde onderwerp behandelen (homeopathie), nieuw leven ingeblazen (de 3) door dezelfde tussen 09:06 en 10:37 (gisteren), met een paar goed verpakte beledigingen, zijn echt nodig?

Ik kende je meer interventionistisch in je rol als moderator : Mrgreen: !
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16233
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5274

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par Remundo » 29/02/20, 14:17

het blijkt dat ik een leven heb, echt, laten we zeggen, ik doe geen wedstrijd voor de beste mod.

laat het me weten, ik ga kijken.

de beste moderatie is ook om steriele onderwerpen te negeren.
0 x
Beeld
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9877
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2691

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par sicetaitsimple » 29/02/20, 14:26

Remundo schreef:het blijkt dat ik een leven heb, echt, laten we zeggen, ik doe geen wedstrijd voor de beste mod.


Wat ik absoluut begrijp.
Ik citeerde eigenlijk in de eerste post een moderatie die afwezige abonnees leek te zijn, maar dat is niet waar het grootste probleem ligt.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par Adrien (voormalig nico239) » 29/02/20, 15:23

phil12 schreef:Bonsoir,

Dezelfde observatie als het was eenvoudig en phil53, ik lees niet langer de discussies die systematisch worden verrot door 2 of 3 individuen, het is inderdaad geen econologie meer, het is een politiek platform van gewelddadige, egoïstische ego's, omdat ze zijn teruggekeerd naar beledigingen.



Forhorse schreef:Je vergat de lobbyisten van alle streken die systematisch proberen de boodschap hiervan te vernietigen forum.



Verdorie, het is net als op YT dat iedereen erover praat, maar ik zie nooit wanneer het fout gaat Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: This forum zal hij snel dood zijn?

par Adrien (voormalig nico239) » 29/02/20, 15:30

Janic schreef:maar een site kan alleen overleven met financiële steun, die afhangt van het aantal geziene onderwerpen en daarom vooral degenen met controverse.


Niet noodzakelijk.

Al bijna 15 jaar heb ik leiding gegeven aan een forum van bijna 8000 abonnees (niet allemaal actief, don't dream : Mrgreen: ) met meer dan 300 berichten en zonder een beroep te doen op enige financiering.

de forums ups en downs hebben.

De massa aan informatie die in de loop der jaren is verzameld, blijft daar, dat is het belangrijkste.

Voor de rest sta ik op meerdere ingeschreven forums omdat ik het veel interessanter vind dan de zogenaamde sociale netwerken.

Het is vooral het formaat dat het toelaat forums om follow-up te hebben die ik interessant vind, in tegenstelling tot de RS, die slechts een stel onsamenhangende reflecties zonder interesse zijn.

Achteraf is het zo gemakkelijk om niet te gaan kijken wat ons niet (of meer) interesseert dat kleine polemiek me niet meer stoort.

Wat de aanwezigheid betreft, moet je helder zijn: het kost tijd.
En dat is wat het meest ontbreekt.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten