Hoax, Infox, intox: hoe je een info online controleren? Video!

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: Hoax, infox, intox: hoe controleer je een info op internet? Video!




par sen-no-sen » 16/10/18, 21:39

Naar schatting zijn er ongeveer 500 000 mensen in realtime in de lucht ... en de trend neemt toe!
Er is een gebrek aan piloten van luchtvaartmaatschappijen omdat de vraag groot is ...
In de mate dat we aanleg hebben om energie af te voeren, ontwikkelen wij mensen technologieën om aan deze impuls te voldoen.
Het probleem is dat onze psyches zich hebben aangepast aan haar vermogen om tienvoudig te verhogen en dat veel van onze rituelen nu worden uitgevoerd door dit energiebeheer.
Als voorbeeld, ver gaan is eigenlijk een handeling die erop gericht is onze drang naar dominantie te bevredigen en ons op de hiërarchische schaal te positioneren.
Je zult merken dat hoe meer een persoon ver weg reist, hoe meer respect hij verdient van zijn medemensen.
Met het oog op de democratisering van het luchtvervoer is het nu in de mode voor de rijkste persoonlijkheden om hun reizen te richten op bestemmingen die steeds verder weg liggen en daarom altijd dissipatiever zijn in energie *.
Onlangs heeft een Japanse miljardair een vlucht geboekt ... voor de maan!


* In de natuur is de dominante degene die over de belangrijkste fysieke of intellectuele middelen beschikt om de verspreiding van energie te maximaliseren.
In een industriële samenleving is het daarom logisch dat de dominante degenen zijn die de middelen hebben om meer energie af te voeren dan de anderen door de productiemiddelen te monopoliseren.
Het is om deze reden dat de meest bloeiende bedrijven zijn gevestigd op het gebied van energievoorziening of informatieverwerking (dat wil zeggen dat het mogelijk maakt om de capaciteit om energie te verspreiden via de abstractie).
1 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13625
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1499
Neem contact op met:

Re: Hoax, infox, intox: hoe controleer je een info op internet? Video!




par izentrop » 17/10/18, 09:02

Ahmed schreef:Was er niet om de tien jaar een verdubbeling van het verkeer? Natuurlijk, zolang er ruimte aan de hemel is!
Het is vooral zolang we kerosine niet op dezelfde manier belasten als andere brandstoffen en we geen CO2-belasting toepassen op basis van de werkelijke impact op het klimaat.
Aangezien het vooral de "elites" zijn die dit vervoermiddel gebruiken, vrees ik dat het nog lang een vrome wens zal blijven.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79001
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10933

Re: Hoax, infox, intox: hoe controleer je een info op internet? Video!




par Christophe » 03/04/23, 19:02

Hé izy, kijk eens naar het begin van dit onderwerp, we waren het eens over wat nepnieuws is op internet van wat ik zag...

Wat is er sindsdien veranderd? :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14763
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4283

Re: Hoax, infox, intox: hoe controleer je een info op internet? Video!




par GuyGadeboisTheBack » 03/04/23, 19:05

Christophe schreef:Wat is er sindsdien veranderd? :schok:

Hier ? Degenen die eerder kochten, kopen niets meer en gooien valse informatie weg. Vaak opzettelijk.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79001
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10933

Re: Hoax, infox, intox: hoe controleer je een info op internet? Video!




par Christophe » 03/04/23, 19:07

Dit gaat mij niet aan! (in het slechtste geval geef ik andermans onzin door) : Mrgreen: : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14763
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4283

Re: Hoax, infox, intox: hoe controleer je een info op internet? Video!




par GuyGadeboisTheBack » 03/04/23, 19:08

Christophe schreef:Dit gaat mij niet aan!(in het slechtste geval geef ik andermans onzin door) : Mrgreen: : Lol:

Wat uiteindelijk neerkomt op "een beetje" hetzelfde. : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79001
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10933

Re: Hoax, infox, intox: hoe controleer je een info op internet? Video!




par Christophe » 03/04/23, 19:10

Nee, nee, nee... Ik ben gewoon de boodschapper die een bericht doorgeeft! : Mrgreen:

En als ik geen commentaar geef, kun je de betekenis van mijn estafette niet raden: ben ik dolblij of veroordeel ik de boodschap?
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13625
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1499
Neem contact op met:

Re: Hoax, infox, intox: hoe controleer je een info op internet? Video!




par izentrop » 13/08/23, 04:31

Phillipot betaalt de prijs voor een nieuwe functie op Twitter in het Frans, merkt de community op https://communitynotes.twitter.com/guid ... challenges ...
1 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2479
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 355

Re: Hoax, infox, intox: hoe controleer je een info op internet? Video!




par Forhorse » 13/08/23, 10:28

jammer voor de "aillant"... van het werkwoord ailler: garneren met knoflook
0 x

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 159-gasten