Magnetische motor of elektrische motorhulp

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
chep
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 21/07/08, 17:19

Magnetische motor of elektrische motorhulp




par chep » 21/07/08, 17:50

Hallo iedereen!

Ik heb dus nog niet alles over ze gelezen. forums maar toch heb ik de indruk dat er iets met de magneten te maken heeft.

Eerst vroeg ik me gewoon af of de energie die ontbreekt in de tests die onder andere door kwarts zijn uitgevoerd, gelijk is aan de energie die nodig is voor de totale beweging of niet?

Duidelijker, bijvoorbeeld, een windturbine die een generator van 200 W aandrijft, als we een "magnetische deur" -helling toevoegen, kan deze dan een generator van 300 W laten draaien?

Ik hield mezelf voor dat er twee dingen ontbraken in al deze montages

1e hun diversiteit: je hebt elke montage afzonderlijk getest, het werkt niet, oké, ik zag het goed
Maar iedereen werkt, laten we zeggen "bijna", er ontbreekt alleen iets.
Ze hebben allemaal verschillende reacties en eigenschappen en reacties en dus misschien is het een idee om ze te koppelen?

We zouden bijvoorbeeld 1 bak met magnetische deuren op 2 derde kunnen hebben en 1 lege laag met 3 duikers dus altijd 2 in de deuren

-op dezelfde as, 2e, 4e en 6e plaat, de spiraal. hetzelfde topo, we sluiten het natuurlijk niet, we houden alleen de partij die we als efficiënt hebben waargenomen.

- 3e en 5e bak hetzelfde als de eerste

allemaal versprongen zodat de 1e en 2e 1 deurlaag gemeen hebben, hetzelfde voor de andere samenstellingen.

Gebruik natuurlijk mumetal om bepaalde delen te verzwakken (met name de achterkant en/of de "binnengekomen" kant van de magnetische deur)


2e een externe energievoorziening om te starten of te onderhouden

Het systeem kan zichzelf uiteindelijk in evenwicht brengen en zal zeker grote kracht nodig hebben om te starten, maar als het eenmaal is gelanceerd, kan het heel weinig energie nodig hebben om het in stand te houden en zal het echter enige kracht hebben (ik zou willen zeggen dat het niet zal stoppen, maar ik ben niet proberen om een ​​perpetuum mobile te maken dus pass).

We zouden dan kunnen denken dat we met seriemontage met grote magneten op dezelfde as 3 generatoren en 1 elektromotor zouden kunnen laten draaien (misschien bedini eh, we mixen ervaringen)

De elektromotor zal genoegen moeten nemen met de maximale stroom die door 1 generator wordt geproduceerd om de magneten in stand te houden.


Ik ben er vrij zeker van dat de motor die op zichzelf werkt zonder iets te doen met 3 magneten of 2 weerstanden en 1 spoel niet voor morgen is.
Aan de andere kant ben ik er zeker van dat de magneten een as kunnen "helpen" die al draait om een ​​zwaardere last te dragen.

Ik heb noch het geld, noch de materialen die nodig zijn voor experimenten, dus ik leg wat opzij om over een tijdje te beginnen. Aan de andere kant degene die nodig is... Ik zou benieuwd zijn wat een mix geeft van de experimenten en hun vermenigvuldiging op dezelfde as.

En zelfs als er 40 deurvakken of iets anders voor nodig waren, zou het dan toch niet interessant zijn? We zeiden niet dat gratis en schone energie in het dashboardkastje moest blijven,)


Bedankt voor je geduld voor het lezen van een onderwerp dat waarschijnlijk al duizend keer is gezien,)
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 99-gasten