Video van een "eeuwigdurende" veermotor

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Patou
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 21/12/04, 07:52
x 4

Video van een "eeuwigdurende" veermotor




par Patou » 11/03/17, 19:33

0 x
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554

Re: https://wn.com/mouvement_perp%C3%A9tuel_%C3%89nergie_gratuite_en_tk,_on_en_est_plus_que_proche_avec_ce_principe.




par moinsdewatt » 11/03/17, 21:31

nog een puinhoop.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Video van een "eeuwigdurende" veermotor




par izentrop » 13/03/17, 00:54

Er is een modo doorheen gegaan : Mrgreen:
Goede ben nep video natuurlijk. Het was lang geleden dat we dat niet hadden gedaan : Wink:

Er is voldoende ruimte voor een micro-motor of elektromagneet en een knoopcel. Waarschijnlijk een kleine PC-ventilatormotor of slechts één spoel over. Dit soort bricolo doet dat met recyclen.

Het feit dat het op de ene of de andere manier kan stoppen en herstarten, wordt verklaard door een magnetisch contact of een andere schakeling.
De spoel wordt gevraagd telkens wanneer het contact sluit, de traagheid van het vliegwiel eindigt de draai. Herstart bij elke puls. Zeer weinig vermogen, daarom neemt de snelheid geleidelijk toe.
We kunnen het stoppen, zolang het niet overeenkomt met de positie van het contact en opnieuw opstarten in beide richtingen

Hetzelfde principe hier maar meer grof.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Video van een "eeuwigdurende" veermotor




par Janic » 13/03/17, 09:03

Goede ben nep video natuurlijk. Het was lang geleden dat we dat niet hadden gedaan : Wink:
Er is voldoende ruimte voor een micro-motor of elektromagneet en een knoopcel. Waarschijnlijk een kleine PC-ventilatormotor of slechts één spoel over. Dit soort bricolo doet dat met recyclen.
Het feit dat het op de ene of de andere manier kan stoppen en herstarten, wordt verklaard door een magnetisch contact of een andere schakeling.
De spoel wordt gevraagd telkens wanneer het contact sluit, de traagheid van het vliegwiel eindigt de draai. Herstart bij elke puls. Zeer weinig vermogen, daarom neemt de snelheid geleidelijk toe.
We kunnen het stoppen, zolang het niet overeenkomt met de positie van het contact en opnieuw opstarten in beide richtingen

De sceptische heer heeft dit doorstaan ​​met zijn tomeloze verbeeldingskracht.
Deze montage is alles wat klassiek is en zonder speciale effecten. Een steunplaat, 2 lagers, 2 lagers, een as, een hol motorvliegwiel, een krukpen balanceermassa, een bladveer en een afstelcontragewicht. Geen mechanisch mysterie daarbinnen. Dus motor: ja zolang er een beweging wordt gegenereerd door de buitenkant, dan door de veer; "eeuwigdurend" is iets anders, aangezien in deze systemen de wrijving onvermijdelijk alle mechanica vertraagt, wat betreft het verkrijgen van bruikbaar koppel aan de uitgang, ik denk niet dat dit de claim van het systeem is.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Video van een "eeuwigdurende" veermotor




par izentrop » 13/03/17, 09:53

Janic schreef:Dus motor: ja zolang er een beweging is gegenereerd door de buitenkant, dan door de lente
De veer remt maar brengt geen energie ... en je behandelt me ​​grappig : Mrgreen: .
Dus een verborgen motor of een externe ventilator zoals Robert 33's hoax http://www.sceptiques.qc.ca/forum/viewt ... 4&start=25
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Video van een "eeuwigdurende" veermotor




par Did67 » 13/03/17, 10:06

Je kunt nog steeds niet discussiëren en ideeën presenteren ??? Je moet (iets) "behandelen" ??? EN daarmee claim je wel eens veel wijsheid!

Laat ...

Wat zeker is, is dat het systeem geen energie uit het niets creëert ... Dus voorgesteld als een "motor" die "zonder iets" zou draaien, is het bedrog. Of een systeem dat voor altijd zou draaien met niets: idem. Daarna, of het nu een verborgen micro-batterij is, een veer die een eerste impuls (dus een eerste bijdrage van energie) beheert, wat maakt het uit ??? Het is een tartufferie. Puntbalk. Er valt echt niets te twisten!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Video van een "eeuwigdurende" veermotor




par Janic » 13/03/17, 11:11

De veer remt maar brengt geen energie ... en je behandelt me ​​grappig

nogmaals, als je de tijd had genomen om rustig te lezen, zonder je te haasten, zou je dat hebben gelezen: "
Janic schreef:
Dus motor: ja zolang er een beweging is gegenereerd door de buitenkant, dan door de lente
Het begrip motor verwijst bijvoorbeeld niet naar een automotor, maar naar een beweging volgens de woordenboekdefinitie
Deze beweging wordt van buitenaf gegenereerd, door de hand van de bestuurder, het is niet intrinsiek en er is dus geen schaduw van een verborgen motor of windtunnel. Het is eenvoudige mechanica. Dan wekken de veer en zijn contragewicht een energierendement op waarvan de waarde zou worden bepaald. Ik schreef echter nog steeds: " wrijving vertraagt ​​onvermijdelijk elke mechanische"daarom remt de veer effectief, en levert hij geen extra energie om er een eeuwigdurende beweging van te maken die een exploiteerbaar uitgangskoppel genereert.

Voor de grappige kant, het gaat niet over dit onderwerp, maar anderen waar je manifesteert een flagrant incompetentie.

deed
Wat zeker is, is dat het systeem geen energie uit het niets creëert ... Dus gepresenteerd als een "motor" die zou werken "zonder iets",
Ik ken geen Engels, ik weet niet wat de video zegt. Dus ik heb niet geschreven dat dit systeem zonder iets werkte, aangezien het vliegwiel wordt gelanceerd door de hand van de operator en dus van buitenaf, maar alleen dat: " Er is voldoende ruimte voor een micro-motor of elektromagneet en een knoopcel. Waarschijnlijk een kleine PC-ventilatormotor of slechts één spoel over. Dit soort bricolo doet dit met het herstel. "was niet geloofwaardig in deze monteur die in de video werd gepresenteerd. Voor de rest schreef ik ook voor de" eeuwigdurende "tussen aanhalingstekens:" het is iets anders omdat in deze systemen de wrijving onvermijdelijk alle mechanismen vertraagt, om bruikbare koppeloutput te verkrijgen, ik denk niet dat dit de claim van het systeem is. "aangezien de boom niets veroorzaakt.
om te: "En daarmee beweer je soms heel veel wijsheid ! 'Ik betwijfel of u iets van mij zult vinden met een dergelijke bewering. Wat anderen betreft, ik ben niet de rechter!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13644
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1502
Neem contact op met:

Re: Video van een "eeuwigdurende" veermotor




par izentrop » 13/03/17, 14:22

Did67 schreef:Na, of het een micro-gestapelde stapel is, een veer die een initiële impuls (dus een initiële energievoorziening) beheert, hoe belangrijk ???
Om de demonstratie naar degene die het gepost heeft te brengen dat de lente een valstrik is in deze video is belangrijk.

Van dit moment, hij beweegt het gewicht op de veer en heft de machine op die niet langer stopt en draait zonder te vertragen.
Het voor de hand liggende doel is om te laten geloven dat het de bron is die daarna de rotatie behoudt.
In feite neemt een verborgen motor het over, dat is duidelijk.

Een grappige man wiens taal we niet begrijpen, maar niet belangrijk, laat zien hoe je een ventilator kunt verwisselen met knoopbatterijen.
https://www.youtube.com/watch?v=_I3Ly5mBhT4
Het is een klassieker van eeuwige motorvideo's.
Het is gemakkelijk om dit soort motor te verbergen in een kop kaars (bijvoorbeeld) achter de katrol. De motor heeft geen voeding nodig, dus hij kan onder spanning staan ​​om hem te laten werken. Kinderspel : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Video van een "eeuwigdurende" veermotor




par Gaston » 13/03/17, 18:11

Janic schreef:Het is eenvoudige mechanica.
Zo eenvoudig dat het nog beter zou draaien zonder de aanwezigheid van de lente : Mrgreen:
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Video van een "eeuwigdurende" veermotor




par Janic » 14/03/17, 08:02

Zo eenvoudig dat het nog beter zou draaien zonder de aanwezigheid van de lente
of liever gezegd, omdat het niet alleen een veer is, maar met een contragewicht dat de traagheidsmomenten verandert. Ik vermoed dat de operator een bepaalde techniek uitprobeert waarvan hij hoopt op een verschil met alleen de lancering van een vliegwiel. Hier, net als voor alle dingen, is het niet de priori die ertoe doet, maar de experimenten. Dus, ervan uitgaande dat dit veer- en contragewichteffect de rotatietijd van het stuur vergroot, opent het een manier voor mogelijke toepassingen in bepaalde gebieden en als het niet helpt, wordt het systeem op natuurlijke wijze verlaten.
In feite neemt een verborgen motor het over, het is duidelijk.
en verborgen waar? want uw bewijs is niet precies zo!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten