Universele landbouwmachine

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 03/07/08, 11:30

Ag-omstandigheden zijn niet DE oplossing maar EEN oplossing, dat is goed.

u heeft geen 0% meststof met GGO-pesticiden gespecificeerd

bravo voor degenen die toen je beweging hebben geïnitieerd.


anders de patenten, ik spuug niet alleen in hun gezicht, ik bewaar mijn speeksel om mensen te informeren: in feite doen we alsof ze niet bestaan!

dit is wat er wordt gedaan voor de watermotor en vele andere dingen ... zoals het octrooi voor de luchtauto dat zal worden teruggekocht en in de vergetelheid zal worden gebracht ...

wat is belangrijk: maken en verkopen of gewoon doen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

Re: Hoe wil je schurken bevechten zonder patent?




par Cuicui » 03/07/08, 11:52

agriculturegaia schreef:Uitvinding nr. 07/09068 wordt aan de mensheid aangeboden onder AG-voorwaarden: 0% kunstmest, 0% chemische bestrijdingsmiddelen, 0% GGO's. Het Gaïa-project heeft een financiering van 0 euro: de bamboe en de zon zijn gratis.

Ik hou van het principe van buiscultuur dat verdamping beperkt en landbouw in een woestijnomgeving mogelijk maakt. Het gratis gebruik van het octrooi voor wie geen kunstmest, pesticiden of ggo's gebruikt, is ook een goede zaak.
Er moet nog een ngo worden gevonden die geïnteresseerd is in het promoten van dit soort cultuur in de buurt van een oase of een bron, aangezien er nog steeds een minimum aan water nodig is.
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 03/07/08, 11:58

hello,

Hoe ziet een gaïa landbouwmachine er als monteur uit?

foto's, diagrammen, website,

merci!
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 03/07/08, 12:01

Het probleem met dergelijke blokken is inderdaad het gebrek aan leesbaarheid.
Bij het voorbereiden van berichten en/of kopiëren en plakken moet je regeleinden invoegen om de tekst leesbaar te maken.

Anders veel succes aan de lezers. :?
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 03/07/08, 13:18

Hallo landbouwergaia,
Ik heb je tekst diagonaal gelezen... (het is lang en niet erg duidelijk)
Het is duidelijk, je bent een mens, je houdt van de armen, ik ook...
Maar!
Voordat u voedsel geeft, voordat u de juiste systemen geeft om te eten, voor uzelf te zorgen, mensen moeten opgevoed worden
Er zijn te veel mensen voor onze arme planeet...
Onderwijs is de sleutel....
Als je onderwijs biedt aan alle kinderen van de planeet, zullen er geen voedselproblemen meer zijn... en overbevolking.
Maar!
Je weet misschien niet dat intellectuele en financiële armoede sommige LOBBY's interesseert...
Maar ...
We hebben mensen zoals jij nodig, die vechten zelfs als ze op Don Kichotte lijken.
Ik heb een bericht gemaakt dat wordt genoemd tussen econologische hulp ...
Welnu, ik zou graag willen dat het doel van deze hulp wordt gericht scholen.
Bedankt Agriculturgaia,
PS: wat doe je voor de kost? :?
0 x
utopist
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 03/07/08, 14:31

Het abstracte dringt zich nog steeds op aan het reële




par utopist » 03/07/08, 15:34

Het lijkt mij :
_ Dat voordat dit proces op grote schaal wordt geproduceerd, het op verschillende opeenvolgende schalen en in verschillende omgevingen moet worden getest. Ik denk niet dat een verantwoordelijke aan een project van 100.000 hectare zal beginnen zonder minstens één hectare op vergelijkbaar land te hebben zien werken en voor een definitieve periode (enkele jaren). Uw project bevindt zich in het stadium waarin het in mijn ogen "bètatesten" vereist. De snelheid of u het op de huidige basis wilt doen, zal alleen mensen aantrekken die meer gemotiveerd zijn door omkopingssystemen dan door het project.
_Het idee om door middel van een patent het respect voor het oorspronkelijke idee te garanderen, lijkt me niet erg volwassen. Er zijn inderdaad veel internationale overeenkomsten en humanistische verklaringen die in de praktijk koninklijk worden genegeerd. Er zijn ook veel zeer positieve patenten die omwille van de interesse begraven worden. Je moet weten dat de hele economie zich voedt met voedseluitsluiting en dat de hele mondiale machtsstructuur ervan afhangt. Als je systeem echt werkt, maak je veel krachtige vijanden!
Het is het soort idee dat op kleine schaal kan groeien, zolang het de economie maar niet schaadt. Naar het model van spirulina (een ander project om de armen te voeden), waarbij mensen worden aangemoedigd om zelf te produceren en vervolgens kleine producties op te zetten door de zelfproductie van hun klanten aan te moedigen. Op deze manier spreken we de geïnteresseerden aan en de bewustwording gebeurt zachtaardig, en zonder op de tenen van de machtigen te trappen.
Daarbij kan een principe worden geformuleerd: "Vrijheid is alleen verdedigbaar als de betrokken bevolking zich ervan bewust is". Men kan zich gemakkelijk een verbod op de productie van spirulina voorstellen wanneer de machtigen het identificeren als een bron van een daling van hun winst (verbod dat zeker zou worden ingevoerd door sanitaire normen die zijn aangepast aan de industriële schaal, waarbij zelfproductie en voedselonafhankelijkheid worden verboden).
_Water is geen pijpleiding (nou ja, er zijn projecten, waarvan sommige regio's ondersteunen, om nog maar te zwijgen van steden die hun water allemaal min of meer ver weg halen), simpelweg omdat er elders niet genoeg van is om het te kunnen exporteren. (de grootste huidige projecten van dit type zijn gekoppeld aan zeewaterontziltingsstations). Zelfs sommige rivieren bereiken de zee niet meer, vooral door de intensieve landbouw, maar ook door niet te verwaarlozen noden van steden en industrieën.
_De opbouw van de argumentatie van de site is schadelijk in die zin dat het met een argument van angst en urgentie (honger in de wereld) een argument van actie op grote schaal rechtvaardigt zonder de gevolgen op lange termijn te hebben getest. We vinden de houding en de ontwikkelingsargumenten die in het verleden aan de basis hebben gelegen van zoveel rampen. Alleen al het feit dat je dit midden in de woestijn gratis als toepasselijk voorstelt terwijl je eraan denkt om water te importeren, is van dezelfde orde als sektarische bewegingen.
De lezer vragen om zijn kritische zin en zijn twijfels uit te doven vanwege de urgentie is ook een sektarische benadering. Wel goede zaken.

Ik hoop van harte dat uw motivaties "puur" zijn en u in dit geval zullen uitnodigen om de wereld die u wilt veranderen beter te begrijpen en een voorzorgsprincipe te gebruiken bij de implementatie ervan op grote schaal.
Het lijkt mij dat de kracht van uw overtuiging slechts de tegenhanger is van de wanhoop van uw gevoel van urgentie. In mijn ogen zorgt het gevoel van urgentie ervoor dat we slecht reageren, maakt ons blind. Als uw idee levensvatbaar is, moet u uw gevoel van urgentie overwinnen voordat u het naar voren brengt. Dan mensen vertellen dat ze het vrij kunnen doen, lijkt mij de beste manier om iedereen toegang tot de voordelen te garanderen, hoeveel effectieve processen hebben alleen maar gediend om de winstmarge te vergroten? Geef dan het goede voorbeeld, ga overvloed creëren in de woestijn! Heel hongerig Afrika zal komen om deel te nemen aan uw project!
Laat je inspireren door gratis patenten: stel vrijheid van gebruik in en het verbod om er winst mee te maken, zet in op de steun van het volk en niet van politici, ze vreten je op (en je merkt het niet eens).

Ik wens je veel geluk...
0 x
En als we een beetje osmose?
Je moet het leven volgen als je er deel van uit wilt maken.
agriculturegaia
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 19/03/08, 20:21




par agriculturegaia » 08/01/09, 03:49

het gebeurt het gebeurt, het is beter dat je de online documentatie bezoekt met de afbeeldingen, de video en alles ;-) : Idee:
0 x
Om de constructie van landbouwmachines Gaia in real time in Frankrijk en in het buitenland te zien, de handtekeningen van het contract Gaia, meld je aan voor de Gaia nieuwsbrief:

http://www.agriculturegaia.com
agriculturegaia
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 19/03/08, 20:21




par agriculturegaia » 08/01/09, 03:52

Goed, oké, ik leg je uit hoe je alle dorre woestijnen in 10 jaar kunt herbebossen. Demonstratie: je laat me zo blozen dat ik verlegen ben : Lol: https://www.econologie.com/forums/reforestat ... highlight=
0 x
Om de constructie van landbouwmachines Gaia in real time in Frankrijk en in het buitenland te zien, de handtekeningen van het contract Gaia, meld je aan voor de Gaia nieuwsbrief:



http://www.agriculturegaia.com

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 113-gasten