Universele landbouwmachine

Opwarming van de aarde en klimaatverandering: oorzaken, gevolgen, analyse ... Debat over CO2 en andere broeikasgassen.
agriculturegaia
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 19/03/08, 20:21

Universele landbouwmachine




par agriculturegaia » 19/03/08, 20:25

De Gaïa-landbouw is gebaseerd op patent nr. 07/09068, ingediend op 21 december 2007 (internationale bescherming), patentaanvraag inclusief 80% van de technische en wetenschappelijke gegevens: "Universele, modulaire en terreingebonden landbouwmachine".

Deze landbouwmachine maakt het mogelijk:
- De herbebossing van dorre woestijnen die leidt tot de opname van broeikasgassen zoals kooldioxide, wat de strijd tegen de opwarming van de aarde en het smelten van ijs impliceert.
- De valorisatie van ongebruikte grond omdat deze onvruchtbaar is of vervuild is door zout en radioactiviteit. Het behoud van zeeën en oceanen met behulp van viskwekerijen op het land in een zelfregulerend systeem.
- Het creëren van bouwland en een regenachtig microklimaat.
- De toename van het landbouwareaal.

Het volledige bestand voor dit project: www.landbouwgaia.com
- Hypervoedselproductiviteit in fruit, groenten, granen, peulvruchten, geneeskrachtige planten en vis zonder kunstmest, zonder pesticiden, zonder genetisch gemodificeerde organismen.

De investeringen om van deze nieuwe vorm van landbouw te profiteren:
- Bamboes met een diameter van 100 millimeter.
- Zonnepomp.
- Visvijver.
Dernière édition par agriculturegaia de 08 / 01 / 09, 16: 29, 1 keer bewerkt.
0 x
Om de constructie van landbouwmachines Gaia in real time in Frankrijk en in het buitenland te zien, de handtekeningen van het contract Gaia, meld je aan voor de Gaia nieuwsbrief:

http://www.agriculturegaia.com
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 19/03/08, 23:55

Zonder u te willen beledigen, amha, er is een GROOT verschil tussen het kweken van pelargoniums op uw balkon en de doelstellingen en resultaten die op uw site worden aangekondigd.... :schok:

Bon moed : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 20/03/08, 09:43

Hallo,

Ik begrijp het punt niet, ik zie alleen bloembakken, ook al staan ​​ze op elkaar

kun je dieper gaan?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5186




par Remundo » 20/03/08, 11:03

Dit zouden buizen van 100 mm zijn die de groei van planten binnenin mogelijk maken, die niet uit de aanwezige gaten en splitsingen zouden komen. Soorten buisvormige bewakers.

We kunnen er ‘groene muren’ van maken.

Er is nog één ding dat mij in twijfel trekt, en dat is water... Ik ben sceptisch over het creëren van een voldoende "regenachtig microklimaat" in een woestijngebied.

Daarnaast moet er gezorgd worden voor kunstmest en CO2 zodat de planten kunnen groeien. Dat zou nog eens kunnen. Maar het water...

Maar ik moet het concept niet diepgaand hebben begrepen...

Ik ben helemaal geen tuinman : Cheesy:
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 15989
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5186




par Remundo » 20/03/08, 11:10

Hier Kapitein! hier zijn wat foto's...

Beeld

Beeld
0 x
Beeld
agriculturegaia
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 19/03/08, 20:21




par agriculturegaia » 03/07/08, 10:23

Remundo schreef:Dit zouden buizen van 100 mm zijn die de groei van planten binnenin mogelijk maken, die niet uit de aanwezige gaten en splitsingen zouden komen. Soorten buisvormige bewakers.

We kunnen er ‘groene muren’ van maken.

Er is nog één ding dat mij in twijfel trekt, en dat is water... Ik ben sceptisch over het creëren van een voldoende "regenachtig microklimaat" in een woestijngebied.

Daarnaast moet er gezorgd worden voor kunstmest en CO2 zodat de planten kunnen groeien. Dat zou nog eens kunnen. Maar het water...

Maar ik moet het concept niet diepgaand hebben begrepen...

Ik ben helemaal geen tuinman : Cheesy:


Aquaponics!
0 x
Om de constructie van landbouwmachines Gaia in real time in Frankrijk en in het buitenland te zien, de handtekeningen van het contract Gaia, meld je aan voor de Gaia nieuwsbrief:



http://www.agriculturegaia.com
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11

Re: Herbebossing van dorre woestijnen!




par jonule » 03/07/08, 10:51

agriculturegaia schreef:De Gaïa-landbouw is gebaseerd op patent nr. 07/09068, ingediend op 21 december 2007 (internationale bescherming), patentaanvraag inclusief 80% van de technische en wetenschappelijke gegevens: "Universele, modulaire en terreingebonden landbouwmachine".


Dat is de man, toch?

en is daar een patent voor?


Ik vecht niet tegen biobrandstoffen, maar tegen patenten JA 8)
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Re: Herbebossing van dorre woestijnen!




par lejustemilieu » 03/07/08, 11:16

Ik vecht niet tegen biobrandstoffen, maar tegen patenten JA

Jonule, stop met het lezen van mijn gedachten :D
0 x
agriculturegaia
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 19/03/08, 20:21

Hoe wil je vechten tegen schurken zonder patent?




par agriculturegaia » 03/07/08, 11:22

Door in hun gezicht te spugen? Ik denk niet dat dat genoeg zal zijn! :schok:

Uitvinding nr. 07 / 09068 wordt aan de mensheid aangeboden onder AG-omstandigheden: 0% chemische meststoffen, 0% chemische pesticiden, 0% GGO's. Dit is de reden waarom deze uitvinding momenteel internationaal wordt beschermd (en dat zal zo blijven gedurende 20 jaar). De handelsmerkregistratie en het private label AG zullen binnenkort helpen om de wettelijke bescherming van deze uitvinding verder te versterken. Elke Gaïa-vereniging in elk land dat het Gaïa-contract heeft ondertekend, jaagt actief op namaak. Elke Gaïa-vereniging (waarvan de leden de nationaliteit van het land moeten hebben) is inderdaad onafhankelijk en beschermt daarom haar nationale markt. Bovendien kan de oprichting van Gaïa landbouw / visteelt eenvoudig worden gevolgd door Google Earth.

Het Gaïa-project financiert 0-euro: bamboe en de zon zijn gratis.

"Het land moet eigendom zijn van degene die het bewerkt (maar de realiteit is heel anders). Daarom is de Gaia-landbouwmachine van degene die het bouwt en die de AG-voorwaarden respecteert."


0 x
Om de constructie van landbouwmachines Gaia in real time in Frankrijk en in het buitenland te zien, de handtekeningen van het contract Gaia, meld je aan voor de Gaia nieuwsbrief:



http://www.agriculturegaia.com
agriculturegaia
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 112
Inschrijving: 19/03/08, 20:21

EN DIT IS WAT IK DENK VAN ONS, BURGERS VAN HET NOORDEN!




par agriculturegaia » 03/07/08, 11:30

Hallo,

Hier is mijn antwoord op al uw verzoeken.

Op de startpagina vindt u alle details over de partnerschappen die zijn opgezet: Niets is definitief, ik heb nog niets getekend! Zelfs als er al een Gaïa-manager in jouw land is, houdt niets je tegen om nu de Gaïa-landbouwmachine te bouwen. Waar het om gaat is de onmiddellijke productie van voedsel. Hiervoor kan ik je concreet helpen. Vraag een technicus van u om perfect te studeren www.landbouwgaia.com omdat 99% van de wetenschappelijke en technologische gegevens zich voor uw ogen bevinden. Ik realiseer me dat sommigen van jullie mij meer vragen stellen over de machtskwesties in het Gaïa-project dan over de assemblageaspecten van de Gaïa-landbouwmachine: Waarom? Ik erken dat er veel tekst is en dat de taalbarrière een volledig begrip van het Gaïa-project verhindert. Vraag uw technici echter om contact met mij op te nemen om alle vragen te stellen die zij nodig achten, zodat ik hen het beste kan helpen, ondanks de afstand die ons scheidt. Zoek bamboe, een zonnepomp en omring jezelf met zoveel mogelijk professionals (boeren, loodgieters, viskwekers, etc.). Op dit precieze moment kunt u mij de foto's sturen van de uitvoering, stap voor stap, van de opbouw van Gaïa landbouwmachines. Ik kan je helpen alsof ik naast je sta, dat is het voordeel van internet. Binnen 2 maanden zul je lokale voedselhyperproductiviteit hebben. In de intertropische zone ligt de dominante dagelijkse fotoperiode altijd tussen 10 en 14 uur. Hierdoor is vrijwel het hele jaar door een continue productie van voedsel mogelijk. Wat je momenteel tegenhoudt is de afwisseling tussen het regenseizoen en het droge seizoen met een slechte waterverdeling. Afgezien daarvan is de Gaïa-landbouwmachine aangepast aan dit soort situaties: zijn belangrijkste functie is het ondersteunen van de te kweken planten terwijl water landinwaarts wordt getransporteerd, over zeer grote afstanden, zonder mogelijke verdamping, volgens hetzelfde principe als aquaducten ten tijde van de XNUMXe eeuw. Romeinse Rijk of pijpleidingen ten tijde van olie, dat wil zeggen momenteel. Waarom kan olie tegenwoordig honderden kilometers worden getransporteerd zonder hetzelfde te doen voor water (met behulp van zwaartekracht en overheveling)? Uitvinding nr. 07/09068 is een groeimedium waarmee planten kunnen groeien met behulp van zonne-energie door middel van fotosynthese. Dit groeimedium beperkt het energieverlies (water) terwijl het de opbrengst optimaliseert (geen meststoffen, geen pesticiden, geen GGO's) terwijl het gebruik maakt van de kunst van het stekken en de vermenigvuldiging van kleine planten van een moederplant die op natuurlijke wijze is gekozen vanwege zijn genetische kwaliteiten om geen zaden te gebruiken en afhankelijk zijn van multinationals. Het groeimedium wordt een machine wanneer de mens verschillende mechanismen, biologisch en levend, met elkaar verbindt, volledig verbonden met het groeimedium, zoals de zorg voor het land (dankzij de vermicultuur), het kweken van bidsprinkhanen voor biologische controle (waarvan de habitat de teeltondersteuning is). ) en het creëren van een minder droog microklimaat (in het geval dat de teeltsteun voldoende gevarieerd is, zoals 100.000 hectare). In deze zin is er sprake van creatie van energie waarvan de effecten plaatsvinden in een door de mens opgelegde ruimte-tijd. Samenvattend: op de plaatsen waarin deze landbouwmachine investeert, wordt onvruchtbaar land gecreëerd en hersteld (of beschadigd door traditionele wetenschappelijke landbouw) tot bouwland dat geschikt is voor natuurlijke landbouw, ontstaat er een microregenachtig klimaat en komt er energie vrij in de landbouw. vorm van voedselproductie met een uniek energieverbruik: zonne-energie die gratis en onbeperkt is. Dus op de schaal van de menselijke perceptie produceert dit cultuurmedium vanuit het ‘lege’ voedsel in zeer grote hoeveelheden: voedselhyperproductiviteit.

Als u verantwoordelijkheid wilt voor het Gaïa-project in uw land (voorzitter van de Gaïa-vereniging in uw land), zijn hier de voorwaarden:

1) Presenteer het Gaïa-dossier aan uw regering.
2) Neem contact op met alle verenigingen en NGO's in uw land om hen te verenigen in het Gaïa-project om de logistieke middelen te vergroten en zo de ruimte-tijd te optimaliseren.
3) Breng technici voor de bouw van de landbouwmachine gelijktijdig samen in de 4 uithoeken van uw land met de hulp van al uw contacten.
4) Stuur mij stap voor stap de foto's van de productie, zodat ik de technici kan helpen.
5) Richt de Gaïa-vereniging op in uw land onder hetzelfde juridische model als de Gaïa France-vereniging.
6) Als je toegang hebt tot natuurlijke waterreservoirs zoals in het gebied van de Grote Meren, is het niet nodig om een ​​visvijver te bouwen. Het Malawimeer voedt momenteel 250.000 Afrikaanse burgers uit verschillende landen. De installatie van de Gaïa-landbouwmachine rond dit meer zal naast vis ook de economische activiteit van fruit, groenten, peulvruchten en granen mogelijk maken: de pH van het water ligt tussen 7,8 en 8,5, wat veel mogelijkheden biedt. Daarnaast aquaponics ( door water te laten filteren) zal het mogelijk zijn om de vispopulatie (voornamelijk de cichlidenfamilie) op natuurlijke wijze te vergroten met een veelvoud van 5 tot 10: er moet echter op worden gelet dat er geen invasieve vissoort zoals tilapia wordt geïntroduceerd. Ten slotte moet u weten dat het water voor 100% zal worden gebruikt, zonder verlies van zoet water, omdat de Gaïa-landbouwmachine het door de planten gefilterde water rechtstreeks in dit natuurlijke waterreservoir werpt: De gelijktijdige installatie van de Gaïa-landbouwmachine rond dit grote meer zal onmiddellijk alle burgers van alle landen rond deze regio voeden, zonder uitzondering. Dit resulteert in nationale economische ontwikkeling, verrijking en economische hergroepering van deze landen (Malawi, Mozambique en Tanzania) en hetzelfde geldt voor het gehele gebied van de Grote Meren (Lake Tanganyika, Lake Victoria, Lake Malawi, Lake Albert, Lake Edward, Lake Kivu). : De landen die door deze natuurlijke voordelen worden getroffen zijn dus Burundi, de Democratische Republiek Congo, Oeganda, Rwanda, Kenia, Tanzania, Zambia, Malawi, Mozambique.

Ondanks onze culturele verschillen die een andere perceptie van ruimte-tijd impliceren, wil ik u eraan herinneren dat er elke dag 100.000 mensen sterven van de honger of de directe gevolgen van ondervoeding. Elke 5 seconden sterft een kind onder de 10 jaar van de honger. Elke 4 minuten wordt iemand blind door een tekort aan vitamine A. Er zijn 842 miljoen mensen die lijden aan chronische ondervoeding. Ieder jaar stijgen deze aantallen. Hongersnood en ondervoeding hebben fysieke en fysiologische gevolgen, maar we vergeten een andere realiteit: angst voor morgen. In het noordoosten van Brazilië, in de sloppenwijken van Pernambour, Alagoas en Sergipe, is er elke avond een ritueel: kinderen schreeuwen van de pijn veroorzaakt door hongersnood. Moeders zetten een bakje op het vuur, koken water en doen er steentjes in, ja steentjes... En om hun kinderen tevreden te stellen zeggen ze “de maaltijd is bijna klaar”, in de hoop dat de kinderen in slaap zullen vallen, wachtend op een maaltijd die ze nooit zullen krijgen. De enige remedie tegen deze ondraaglijke hongersnood is de liefde van een moeder die het lijden van haar kind verzacht. Maar liefde zal haar kind niet redden van de naderende dood. Liefde is niet genoeg.. Alleen een gezond, evenwichtig en voldoende dieet kan dit stervende kind redden. Dit is de realiteit... Momenteel lijdt 25% van de Brazilianen honger. Toch is Brazilië een machtig agrarisch land en de grootste soja-exporteur ter wereld. “Waarom sterven mensen dan?” zou een kind zeggen dat de geopolitieke kwesties niet kent.. Maar alle derdewereldlanden exporteren zonder uitzondering voedsel. Europa importeert 90% van de sojabonen voor zijn vee en verbrandt tegelijkertijd maïs en tarwe om elektriciteit te produceren, terwijl het de markt stabiliseert om een ​​ineenstorting van de wereldprijzen te voorkomen! In Wenen zou de hoeveelheid brood die voor vernietiging bestemd was omdat het niet werd gebruikt, elke dag een hele grote stad kunnen voeden. Pourquoi? Ik nodig u daarom uit om deze vragen als prioriteit te beschouwen bij uw besluitvorming, terwijl u uw persoonlijke problemen (uw verlangen naar macht en controle) wegneemt. Ik ben jong en onervaren, maar ik ben niet blind of voor de gek gehouden: hoe vaak heb ik brieven ontvangen met dit soort vragen over het Gaia-project: "Kan een land de Gaia-landbouw en visteelt monopoliseren op buurlanden?" Mijn antwoord is nee. Ik denk dat ik deze keer vrij duidelijk ben. Ik citeer Jean Ziegler: “Gegeven de huidige staat van de landbouw in de wereld zouden we zonder problemen 12 miljard mensen kunnen voeden. Om het anders te zeggen: elk kind dat momenteel van de honger omkomt, wordt in feite vermoord." Wellicht heeft deze meneer gelijk. Alle deskundigen zijn het erover eens dat de aarde in staat is het voortbestaan ​​van al haar bewoners te verzekeren. Paradoxaal genoeg lijden ruim 850 miljoen mensen honger en zijn bijna alle ondervoeden voedselproducenten. Hoe kunnen boeren niet genoeg te eten hebben? Hoewel de hongersnood in wezen een politieke oorsprong heeft, is ondervoeding het resultaat van het functioneren van de wereldeconomie die in stand wordt gehouden door slechts 500 particuliere bedrijven die 52% van het bruto wereldproduct in handen hebben. Multinationals als Nestlé, Pioneer en Monsanto zijn de actoren in deze tragedie, maar zijn niet de enigen die werkelijk verantwoordelijk zijn. Monsanto is gevestigd in 46 landen en is leider op het gebied van GGO's. Sinds de oprichting in 1901 heeft het bedrijf rechtszaken aangespannen vanwege de toxiciteit van zijn producten. Laten we ook de controle van deze machtige mensen over de boeren van de wereld niet vergeten, vooral in de landen van het Zuiden, die elk jaar zaden moeten terugkopen. Nestlé is marktleider op de watermarkt. De privatisering van water verbetert de modernisering en kwaliteit van de distributie van drinkwater, maar heeft tot gevolg dat belastingen de ontoegankelijkheid van water voor de meest behoeftigen veroorzaken (elke minuut sterven vijftien mensen als gevolg van ziekten die verband houden met onveilig water. doodsoorzaak in de wereld). De ontoegankelijkheid van drinkwater is nauw verbonden met hongersnood en ondervoeding. Het landbouwbeleid van de Verenigde Staten en Europa, dat multinationals bevoordeelt, bevordert het onevenwicht van de welvaart: zij hebben in één jaar tijd 349 miljard dollar gesubsidieerd om de dumping en de vernietiging van de landbouweconomie van de landen van het Zuiden in stand te kunnen houden. In Senegal, in Dakar, wordt de Sandagar-markt gemonopoliseerd door voedsel uit Europa waarvan de prijs 1/3 goedkoper is dan de prijs van lokale producten. Tomaten reizen door heel Europa omdat de transportkosten slechts 1% van de verkoopprijs vertegenwoordigen. Als er van de ene op de andere dag geen olie meer is, zal dumping niet langer mogelijk zijn. Boeren in arme landen kunnen niet concurreren met deze prijzen; ze zijn zo wanhopig dat ze emigreren met gevaar voor hun leven, waarbij ze de Straat van Gibraltar oversteken om in het zuiden van Spanje of in Parijs te worden uitgebuit als straatvegers, terwijl ze in onzekere levensomstandigheden leven. Want als de boeren hun werk waardig zouden uitoefenen, zouden ze thuis blijven. Ondervoeding in het Zuiden en overvoeding in het Noorden: we komen terug op de onevenwichtigheid van de welvaart. Sommige ontwikkelingslanden, zoals Mexico, Brazilië of China, combineren beide problemen. De twee symptomen zijn de uitdrukking van de groeiende armoede, zowel in de rijke als in de arme landen, ten voordele van een paar machtige mensen en hun aandeelhouders. Ongeveer 350.000 hectare landbouwgrond wordt gebruikt voor de sojateelt, voornamelijk in Latijns-Amerika, bedoeld om het Europese vee te voeden, terwijl bijna 25% van de bevolking van deze landen aan chronische ondervoeding lijdt. Laten we de massale ontbossing van oerbossen, de longen van onze planeet, en de uitroeiing van een heel volk niet vergeten: de Indianen van het Amazonegebied. Moet de vereniging Gaïa-Brazilië geen wetenschappers sturen om sjamanen te ontmoeten om hen te helpen hun kennis over geneeskrachtige planten te patenteren, zodat ze met het geld hun territoria kunnen beschermen? Zou het niet dringend zijn om dit te doen? Zou het niet dringend zijn om de Braziliaanse boeren Gaïa-landbouwmachines aan te bieden, zodat ze niet langer slash-and-burn-teelt beoefenen? De mechanismen van hongersnood zijn geworteld in een slechte verdeling van rijkdom. Door Gaïa-landbouwmachines aan te bieden aan arme boeren zal, dankzij de hyperproductiviteit van deze landbouwmachine en met een dominante fotoperiode tussen 10 en 14 uur, in de Derde Wereldregio de prijs van producten van lokale boeren omhoog gaan. door buitenlandse producten minder concurrerend te maken in termen van prijs en kwaliteit. Met de stijging van de olieprijs zullen de landen van het Noorden niet langer in staat zijn de voedselmarkt in arme landen te monopoliseren, omdat het transport noodzakelijkerwijs de prijzen van voedingsmiddelen zal verhogen. Bovendien is de Gaïa-landbouwmachine efficiënter dan alle westerse technologie gecombineerd (mechanisatie, GGO's, pesticiden en meststoffen) met een productiekwaliteit die superieur is aan alle andere vormen van de huidige landbouw: de Gaïa-landbouw en visteelt maken daarom de familiale landbouw en voedselsoevereiniteit mogelijk. door hyperproductiviteit. De strategie die in het Gaïa-project wordt toegepast, is daarom het gebruik van het internationale wildkapitalistische systeem door de internationale markt in te laten storten dankzij de voedselhyperproductiviteit van arme landen in minder dan twee jaar, en internationale juridische bescherming tegen namaak, geratificeerd door alle VN-landen (inclusief rijke landen) van uitvindingsoctrooi nr. 2/07 gedurende 09068 jaar. De hyperproductiviteit van Gaïa-landbouwmachines zal leiden tot de ineenstorting van de wereldmarkt. Wie ineenstorting zegt, impliceert de val van de machtigen, zoals de multinationals. Multinationale ondernemingen vertegenwoordigen de geest van het wilde kapitalisme die de menselijke natuur onthult: zelfs gematigd rijke mensen zijn bereid oorlog te voeren om hun illusoire ‘voorrechten’ te behouden. Ik vertel ze dit: het is niet omdat Monsanto en zijn multinationale vrienden minder geld gaan verdienen dat het je aan iets zal ontbreken vergeleken met vandaag. U kunt zelfs een grotere koopkracht hebben op de dag dat arme landen minder arm worden.

Afrika is niet langer een continent op drift. De Chinese honger naar zijn grondstoffen heeft de situatie veranderd. Afrika zal een ongekende groei doormaken, die opnieuw alle verlangens zal opwekken. Honderdduizenden Chinezen investeren momenteel in het Afrikaanse continent terwijl ze 'snelwegen' richting Europa aanleggen op de sporen van de oude Zijderoute, terwijl ze zich richten op Madagaskar als een fase van wandeltransfers tussen het Aziatische continent, het Afrikaanse continent en Europa. De Chinezen verleiden Afrikaanse regeringen omdat ze investeren zonder over ‘democratie’ te praten: dit is misschien een vorm van wijsheid en tolerantie, alleen de tijd (en niet de geschiedenis) zal oordelen. De Chinezen verleiden het Afrikaanse volk ook door wegen, dammen en ziekenhuizen aan te leggen. Westerlingen, inclusief FRANKRIJK, laten zich verdrijven. Wat zullen de ecologische gevolgen zijn van deze nieuwe GOUDkoorts? Westerse landen hebben niet het recht om de ontwikkeling van CHINA, INDIA, LATIJNS-AMERIKA en AFRIKA de schuld te geven. Het is zeker dat de economische ontwikkeling zal plaatsvinden rekening houdend met de vermindering van natuurlijke hulpbronnen en het behoud van het aardsysteem door schone energie te bevorderen. Dit kan niet slechter zijn dan nu: in die zin is de economische ontwikkeling van deze opkomende landen positief voor alle burgers van de wereld door de landen van het Noorden te dwingen de huidige geopolitiek te heroverwegen. Waarom zouden alleen westerlingen het recht moeten hebben zichzelf te verrijken terwijl ze de planeet Aarde vervuilen? Met welk recht? Hoe kunnen we de visie van de westerse democratie aanvaarden als het Westen deze met geweld oplegt (economisch geweld, militair geweld, hulp, valuta en schulden)? We kunnen de Chinezen niet kwalijk nemen dat ze erop uit zijn een land te veroveren (door de infrastructuur naar Afrika te brengen voor de economische ontwikkeling ervan in ruil voor bepaalde rijkdommen, die dus wederzijds voordelig zijn voor beide partijen) dat het Westen alleen maar goed achtte. hulp die de niet-ontwikkeling van Afrika mogelijk maakt: de actoren van dit perverse systeem ter plaatse realiseren zich niet eens, als bewijs, de weigering om de landbouwmachine Gaïa te doneren met als doel hun goede daden ter plaatse te bestendigen door onafhankelijkheid aan te bieden de mensen die geholpen zijn, zie (sectie vereniging), zijn westerse humanitaire verenigingen en NGO’s. Ieder volk moet soeverein zijn over zijn eigen lot en de verantwoordelijkheid voor zijn lot op zich nemen. En daarom mogen we niet lijden onder ondervoeding en honger. Dit is wat het Gaïa-project biedt: voedselsoevereiniteit maar vooral voedselzelfbeschikking. Met de hulp van uw landgenoten zullen er nooit meer hongerrellen zijn, omdat de hongersnood zal worden uitgeroeid. De opeenvolging van gebeurtenissen die door gratis voedsel worden geïmpliceerd, gaat ons allemaal te boven; we hebben nergens controle over. De toekomst van uw land hangt daarom alleen af ​​van uw medeburgers en uzelf, en niet van mij (geef mij alstublieft geen rol die mij niet toebehoort). Na het lezen van al uw berichten kan ik momenteel bevestigen dat FRANKRIJK negatief wordt bekritiseerd door het Afrikaanse volk en China positief wordt bekritiseerd.

Ik weet dat sommige mensen bang zijn voor het Gaïa-project (vooral de Fransen en burgers van de noordelijke landen, maar ook instellingen). Ik veroordeel ze niet, ik hoop alleen dat ze ook hun negatieve mening (over de balans van rijkdom) die inherent is aan het ‘egoïstische gen’ van de menselijke natuur, zullen heroverwegen. De oplossing zou volgens specialisten zijn om producten van multinationals te weigeren, seizoensproducten te kopen en voedsel te kopen dat in jouw land is geproduceerd. Maar dat kan niet, de meerderheid van de burgers van de noordelijke landen is ook arm: zwaarlijvigheid en te veel eten zijn de uitdrukking van armoede in rijke landen! Dit is waar de machtigen op rekenen: mensen ziek maken om geld te verdienen en ze vervolgens behandelen om nog meer geld te verdienen! Fairtradeproducten en biologische producten zijn alleen toegankelijk voor de rijken! Geen enkele familie met gemiddelde of lage middelen zal 100% eerlijke en biologische producten in hun voorraadkast hebben! 10% van de geconsumeerde tomaten wordt geproduceerd op steenwol, een kankerverwekkend groeisubstraat uit dezelfde familie als asbest! Het mechanisme van honger zou op school bestudeerd moeten worden, in FRANKRIJK, een democratisch land, zodat toekomstige burgers ter plaatse concrete actie kunnen ondernemen door middel van onderwijs. Maar leraren doen het niet. Waarom? Omdat burgers van de noordelijke landen geen welvaartsevenwicht willen. Multinationals gebruiken ons egoïstische gen om het ondraaglijke te maken: ze zijn daarom slechts het verlengstuk van ons egoïsme in de praktijk! Dus als ik negatieve kritiek zou moeten uiten, zou ik zeggen dat het de burgers van de noordelijke landen zijn die verantwoordelijk zijn voor ‘het onvermogen om iemand in gevaar te helpen’, en dat de machtigen profiteren van de menselijke domheid en hypocrisie. zijn ook niet de echte schurken: ze willen alleen hun macht behouden en de meerderheid van de burgers tevreden stellen om een ​​opstand te voorkomen en zo lang mogelijk aan de macht te blijven: "Want wat wil een man met macht, zo niet nog meer macht?" Samenvattend zijn de echte schurken de burgers van de noordelijke landen zelf: dit is een ernstige beschuldiging die ik volledig aanvaard omdat het de realiteit is, een zeer ernstige realiteit. In mijn huidige rol kan ik geen woede voelen. Maar als ik dagelijks met al deze hypocrisie leef, kan ik niet geloven dat dit echt zou kunnen zijn. Ethisch en moreel correcte toespraken van de Fransen door acties te ondernemen die in strijd zijn met dezelfde toespraken: Studiemonster van 100.000 mensen (op Google: "agriculturegaia", je telt het aantal consultaties van burgers die op de hoogte zijn geraakt van het Gaïa-project in de forums discussie bijvoorbeeld). Al bijna drie jaar zend ik uit naar wetenschappers die publiceren in het CNRS-tijdschrift, landbouwprofessionals in alle landbouwtijdschriften die ik te pakken kan krijgen, mensen die ik ontmoet, UNESCO-conferenties, ambassades, overheden, instellingen... Ik bewaar alle berichten en IP-adressen om mijn theorie te bewijzen. Het Gaïa-contract is al die tijd gebleven zoals het nu is: het is eenvoudig, verfijnd en concreet. Mensen zien het Gaia-contract echter niet meer op dezelfde manier als in het begin. Pourquoi? Omdat het hetzelfde contract is! Deze zelfde mensen die het Gaia-project negatief bekritiseren of zelfs beledigen, terwijl ze tegen iedereen die wil luisteren zeggen dat “uithongering niet goed is!” Sommige mensen hebben de geboorte van het Gaia-project zelfs uitgesteld of zelfs geprobeerd te voorkomen. Is het niet hypocriet dat de algemene raad van Ille et Vilaine en de regionale raad van Bretagne in Frankrijk, die internationaal verschillende ‘humanitaire’ acties ondernemen, de donatie van de Gaïa-landbouwmachine weigeren om voedsel te produceren om de kansarmen die zij zijn te empoweren? zou moeten helpen? Is dat niet de definitie van assistentschap? Waarom doen ze dit? Ik begrijp het niet. Want als elke humanitaire actie de donatie van de Gaia-landbouwmachine zou accepteren, zouden veel humanitaire acties in zeer korte tijd hun functie verliezen. Dit bewijst dat het helpen van anderen geen daad van liefdadigheid is, maar een egoïstische daad voor de meeste zogenaamde humanitaire acties. Als bewijs: de lijst van alle Franse verenigingen en NGO's die de donatie hebben geweigerd of die de voorkeur gaven aan stilte (lijst beschikbaar in het verenigingsgedeelte). Zou het uiteindelijke doel van elke humanitaire actie niet het verlies van haar eigen functie moeten zijn? Zullen we die dag niet allemaal onze respectievelijke missies hebben vervuld? Maar wil je dit echt? Omdat je je die dag minder nuttig voelt. Wat is belangrijker? Je EGO of de onafhankelijkheid van de mensen die je helpt? Hoeveel Franse reizigers hebben mij verteld over hun vakanties in Afrika, waar ze zich belangrijk voelden en daarom bestonden omdat de kinderen lachten om een ​​paar snoepjes of een paar muntjes? Sommigen vertelden me zelfs dat ze op bepaalde plaatsen als halfgoden werden beschouwd. Hoeveel westerlingen doen tijdens hun vakantie 'humanitair werk' om te genieten van een exotische reis terwijl ze zichzelf de rest van het jaar een zuiver geweten geven tijdens de metro/werk/slaap? Hoeveel Fransen hebben mijn uitvinding getest (zelfs in zeer kleine ruimtes zoals kasten) maar hebben de foto's niet verspreid die zouden resulteren in de onbetwistbare validatie van de geclaimde prestaties? Dit zou het promoten van de lancering van het Gaïa-project inhouden! En zoals ik al zei: de meerderheid van de burgers van de rijke landen wil bevoorrecht blijven. Zelfs mensen die geïnteresseerd zijn in het Gaïa-project en een bijdrage willen leveren, vertragen onbewust de concrete uitvoering: ze hebben de indruk macht te hebben door gebruik te maken van 'niet-doen'. Deze zelfde mensen die het Gaïa-project als utopisch beschouwen. Maar utopie blijft utopisch totdat mensen besluiten dat dit niet langer zo is. Want of het nu gaat om instellingen als het Franse Ministerie van Landbouw en Visserij (ik nodig u uit om deze brief te lezen, die in het slotgedeelte een welsprekend commentaar geeft op het Gaïa-contract, ontvouwd “Gaïa-landbouw en visteelt”) of de wetenschappelijke diensten, geen van hen trok de wetenschappelijke geldigheid van de geclaimde prestaties in twijfel: alleen degenen die geen kennis hebben, twijfelen nog steeds aan de functionaliteit van de Gaia-landbouwmachine, vaak met kinderachtige beschimpingen. Als ik een puur economisch project had gecreëerd, door voor mijn uitvinding geld in rekening te brengen, zouden de eerste foto's al op internet worden uitgezonden! Als ik zelfs maar 1% zou eisen (wat binnen mijn wettelijke recht valt) op alle Gaïa-landbouwmachines, zou het project al gelanceerd zijn! Heb ik niet een fout gemaakt door het gratis te laten?

Mijn bedoeling, als houder van uitvindingsoctrooi nr. 07/09068, is om deze uitvinding na te laten (ik zal deze definitieve beslissing nemen wanneer ten minste 28 landen het Gaïa-contract hebben ondertekend) aan de actieve leden (en niet aan de presidenten). verenigingen in elk land: Concreet zijn het degenen die de Gaïa-landbouwmachine bouwen en gebruiken in overeenstemming met de AG-voorwaarden die de eigenaren van mijn uitvinding zullen zijn. Het zal daarom een ​​zeer grote internationale landbouwcoöperatie zijn, beheerd door de Gaïa-federatie (een groepering van alle Gaïa-verenigingen uit elk land dat het Gaïa-contract heeft ondertekend), waarvan de beslissingsmacht zal terugkeren naar de actieve leden, die elke twee jaar zullen kiezen (zie de wettelijke statuten van de Gaïa-vereniging) hun voorzitter van de Gaïa-vereniging van hun respectieve land. De echte macht zal dus bij de arme boeren liggen. Ik hoef de boeren van de rijke landen niet te boycotten (wat binnen mijn wettelijke recht zou vallen), omdat de landen in het Noorden geen belang hebben bij het succes van het Gaia-project en nooit het Gaia-contract zullen ondertekenen. Ik behoud echter mijn objectiviteit door geen enkel land te boycotten en ook door mijn theorie te bewijzen. De Franse regering is echter geen vijand van het Gaïa-project, omdat Frankrijk momenteel zijn internationale diplomatieke geloofwaardigheid verliest. Met het Gaïa-project, een Frans project, herstelt het zijn internationale imago. Welk land zal het eerste land zijn dat het Gaïa-contract tekent? Omdat de start van het Gaïa-project onvermijdelijk zal plaatsvinden bij de eerste ondertekening van het eerste Gaïa-contract. Welke regering zal de moed hebben om zo’n absolute politieke en geopolitieke daad te stellen? Wie gaat het Gaïa-project lanceren? Mijn intuïtie concentreert zich op Abdoulaye Wade, de huidige president van Senegal met zijn GOANA-project dat perfect zou samensmelten met het Gaïa-project. In het geval dat ik faal in mijn missie (verdwijning, dood, ontvoering, moord) zijn het de begunstigden van mijn testament (zie Gaïa-contract) die verantwoordelijk zullen zijn voor het voltooien van deze missie met een economisch gezien veel minder vreedzame strategie: Geld is Koning in alle menselijke samenlevingen, zonder uitzondering. Geld zal daarom het belangrijkste wapen van het Gaia-project zijn in het geval dat mijn ultravreedzame methodologie faalt. Alleen de tijd zal oordelen. In alle gevallen zal het nodig zijn om de internationale bescherming van deze uitvinding twintig jaar lang te handhaven, zodat enerzijds multinationals en andere machtige mensen de Gaïa-landbouwmachines niet kunnen gebruiken om hun afwijkingen voor puur mercantiele doeleinden te cultiveren, zonder rekening te houden met de menselijke dimensie laat daarentegen tijd over voor de stabilisatie van geopolitieke kwesties. Hoe dan ook is het economisch rendabeler om geen gebruik te maken van GGO's, pesticiden en kunstmest. En het is niet langer in de mode om chemische landbouw te beoefenen. Consumenten willen natuurlijke producten! Hopelijk zal geopolitieke stabilisatie een wereldoorlog en de versterking van lokale conflicten helpen voorkomen. Met een beetje geluk zal Moeder Natuur haar woede kalmeren. Hoe dan ook, niemand kan het Gaia-project nu tegenhouden, ikzelf kon het niet: Laat me duidelijk zijn, het is niet omdat ik de eerste boodschapper van het Gaia-project ben dat het Gaia-project van mij is. Mijn rol was om dit project onder zoveel mogelijk mensen te verspreiden. Er zijn meer arme landen dan rijke landen. Omdat geld de grootste illusie is tegelijk met de grootste realiteit ter wereld, zal het aantal arme landen dat zich economisch wil ontwikkelen (terwijl ze hun schulden willen afbetalen om internationale onafhankelijkheid te verwerven en hun politieke en economische macht te vergroten) de minderheid van de bevolking onherstelbaar overweldigen. rijke landen die niet langer in staat zullen zijn het neokolonialisme te praktiseren.

Elke Gaïa-vereniging die wordt opgericht in elk land dat het Gaïa-contract heeft ondertekend, zal een eigen website hebben met toegangscodes voor de voorzitter van de Gaïa-vereniging. Je kunt de positie van voorzitter van de Gaïa-vereniging in jouw land (met alle verantwoordelijkheden van dien) niet claimen door geen prioriteit te geven aan de bouw van de Gaïa-landbouwmachine! Ik ben het niet eens met deze benadering, omdat deze de ruimte-tijd niet optimaliseert door de vergelijking niet te reduceren: het aantal mensen dat per tijdseenheid sterft door hongersnood. Dit soort benadering is dus in strijd met de filosofie van het Gaïa-project. Ik reis alleen op officiële uitnodiging van uw respectievelijke regeringen, na verificatie van de authenticiteit van de papieren die ik ontvang. De grootschalige implementatie (100.000 hectare in 28 dagen) van Gaïa-landbouw en visteelt in uw land hangt daarom af van uw vermogen om de belanghebbenden in uw land samen te brengen en uw instellingen op de hoogte te stellen. Ik kan niet op 2 verschillende plekken tegelijk zijn. De eerste landen die het Gaïa-contract hebben ondertekend [totale zelfvoorziening op voedselgebied in 2 jaar (100.000 functionele landbouwhectaren onmiddellijk geïnstalleerd in 28 dagen vermenigvuldigd met 12 maanden en vermenigvuldigd met 2 jaar zal voldoende zijn om alle burgers van welk land dan ook te voeden, rekening houdend met dat het benodigde materiaal bamboe is dat in alle derdewereldlanden in overvloed en gratis toegankelijk is) en het monopolie op planten met hoge toegevoegde waarden zoals saffraan zal dus het beste gediend zijn: het hangt dus alleen van jou en je snelheid af van de actie.

Dus hier is mijn rol:

-Beantwoord vragen van uw technici om onmiddellijk voedsel te produceren.
-Eer de uitnodigingen van jullie regeringen en implementeer Gaïa-landbouw en visteelt op 100.000 hectare in 28 dagen.

Begroeting
0 x
Om de constructie van landbouwmachines Gaia in real time in Frankrijk en in het buitenland te zien, de handtekeningen van het contract Gaia, meld je aan voor de Gaia nieuwsbrief:



http://www.agriculturegaia.com

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, broeikaseffect ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 70-gasten