Gekibbel tussen Janic, Plasmanu en anderen?

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Gekibbel tussen Janic, Plasmanu en anderen?




par Janic » 15/11/23, 08:46

Onderwerp speciaal gemaakt voor de levendige debatten van de 2 hoofdrolspelers.

plasmanu
Maar er zullen altijd weerbarstige mensen zijn zoals Janic die er niets van begrijpen en zijn kleine lokale monteur ook (geen zin om te trainen, te ingewikkeld). Bij voorkeur gietijzeren balken met houten wielen recyclen.
omdat er altijd egocentristen zoals Plasmanu zullen zijn die alleen maar aan hun kleine, gezellige comfort denken ten koste van degenen die niets willen hebben, aangezien zijn systeem gebaseerd is op hun buitensporige uitbuiting.
Zo is de wereld, en dank u, mijnheer Tesla, voor dit prachtige concept van een driefasige motor. Borstelloos, ik ken het genie niet die het heeft gedaan, maar ook bravo
Tesla heeft veel meer uitgevonden dan alleen alternatieve elektriciteit, want er zal altijd Plasmanu zijn die zich tegen hem zal verzetten tijdens zijn geniale uitvindingen... HEM! Genie die begreep dat VGL het meest winstgevend was in termen van gezondheid, zoals Einstein, voor de bevolking, breng je het in de praktijk of blijft hun genialiteit achter bij de gezondheid?

NB: Ik heb mijn hele professionele leven doorgebracht in buitensporige technologie die veel individuen van werk en dus van het levensonderhoud van hun gezin heeft beroofd, net als de andere vervelende zozo die resistent zijn tegen het ‘genie’ van de piek, die nu duur is door het boemerangeffect .
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: elektrische auto's en transport, draad nieuws




par plasmanu » 15/11/23, 09:32

Dat is sterk, en het zijn zware reacties van de herder op de herderin, door systematisch de argumenten in je eigen belang op te nemen, zonder enige directe link met het onderwerp.
Je geeft mij de schuld van wat je in je professionele leven als verspilling hebt gedaan.

En wat ik heb, groeit aan de bomen : Mrgreen: ga er gewoon mee aan de slag.

Ik respecteer je kruistocht tegen we weten niet wat, maar je bent echt koppig
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: elektrische auto's en transport, draad nieuws




par plasmanu » 15/11/23, 09:43

"egocentrisch"
Wat maakt mij dat aan het lachen.
Ik heb twee jaar als onderofficier in de Alpenjagersstaf gediend. Ik zou als vredeshandhaver naar Joegoslavië moeten gaan om dit bloedbad te stoppen.
8 jaar als ambachtelijk horlogemaker en juwelier bezig geweest met voornamelijk reparaties voor anderen.
Daarna 10 jaar bij Thiriet als bezorger om lekker eten te bezorgen aan wie niet kan reizen.

Je bent echt een goede...
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: elektrische auto's en transport, draad nieuws




par Janic » 15/11/23, 13:43

plasmanu
Dat is sterk, en het is zwaar jouw reacties van de herder op de herderin door systematisch de argumenten in je eigen belang op te nemen. zonder enige directe link over het onderwerp.
de link in kwestie heeft betrekking op dezelfde mentale mechanismen, ongeacht de onderwerpen. Je moet globaal kijken en niet beperkt!
Je geeft mij de schuld van wat je in je professionele leven als verspilling hebt gedaan.
Je weet gewoon niet of ik er een grotere puinhoop van heb gemaakt dan wie dan ook, inclusief jij! Als je geen boemerang terug in je gezicht wilt, gooi hem dan niet
Ik respecteer je kruistocht tegen we weten niet wat, maar je bent echt koppig
Welke kruistocht? Moeten wij volgens u een blatend schaap zijn, als een braaf soldaatje, onderworpen aan degenen die de middelen hebben om hun wil op te leggen?
Ik respecteer echter ook de individuen die, al dan niet bewust, onzin herhalen omdat het cultureel geaccepteerd is; Maar niet de onzin inspraak. Aan de andere kant verwar je koppig en volhardend, maar misschien ben je zelf ook koppig?
"egocentrisch"
Hoe het mij aan het lachen maakt
en ik dan! : Cheesy: Wat als je leest wat ik schreef?
Ik vergelijk het egocentrisme van leiders die alleen hun demagogische politieke en financiële belangen zien om deugdzaam over te komen, terwijl het onderwerp de hele wereld aangaat die zich de luxe van deze elektrische auto’s, waarvan de kosten onvermijdelijk zullen exploderen, niet zal kunnen veroorloven. Want als we (op dit moment) een goedkope elektriciteitsvoorziening hebben, zullen veel andere landen dat niet kunnen. Dat is het egocentrisme waar het om gaat! 70 miljoen, vergeleken met 8 miljard, wegen we niet zo zwaar mee in de balans.
Je bent echt een goede...
en zelfs uitstekend! Als je gaat denken met je neuronen, en niet met die van het opgelegde systeem, kun je goed en zelfs uitstekend worden!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: elektrische auto's en transport, draad nieuws




par Janic » 15/11/23, 20:54

15/11/23, 21:46
phil
Ik ben blij dat je niet alleen kunt lezen, maar ook kunt begrijpen.
begrijp het, dan is dit duidelijk niet jouw geval!
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: elektrische auto's en transport, draad nieuws




par plasmanu » 16/11/23, 04:25

Janisch:

Bent u voor elektrische voertuigen? Onhoorbare reactie

Bent u tegen elektrische voertuigen? Onhoorbare reactie

Twijfelt u over elektrische voertuigen? Zelfs dat zal onhoorbaar zijn

Ben jij een kampioen van omgekeerde psychologie?
Was jij waarschijnlijk de pestkop van de kleuterschool?
En later was u vakbondsvertegenwoordiger voor de turfindustrie?

Wat mij troost is dat zolang je achter je toetsenbord blijft zitten, je niemand op straat lastig valt.

Ik vraag me af of jouw neuronen in staat zijn een vraag met JA, NEE of misschien te beantwoorden
1 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: elektrische auto's en transport, draad nieuws




par Janic » 16/11/23, 08:15

plasmanu
Janisch:
Bent u voor elektrische voertuigen? Onhoorbare reactie
Bent u tegen elektrische voertuigen? Onhoorbare reactie
Twijfelt u over elektrische voertuigen? Zelfs dat zal onhoorbaar zijn
Ben je dom en/of bekrompen omdat je niet weet hoe je moet lezen wat ik duidelijk heb gezegd? Als je moeite hebt met Frans en semantiek, vraag dan hulp aan een leraar van dit onderdeel.
Ben jij een kampioen van omgekeerde psychologie?
Was jij waarschijnlijk de pestkop van de kleuterschool?
En later was u vakbondsvertegenwoordiger voor de turfindustrie?
zelfs niet! Het lijkt er echter op dat dit bij u het geval is.
Wat mij troost is dat zolang je achter je toetsenbord blijft zitten, je niemand op straat lastig valt.
op dezelfde manier als jij! Gelukkig voor deze mensen!
Ik vraag me af of jouw neuronen in staat zijn een vraag met JA, NEE of misschien te beantwoorden
Ik vraag me af of je al neuronen hebt! Het is op dit soort stomme vragen dat de grote Charles door een referendum werd afgezet!
Als ik je bijvoorbeeld vraag of je dom bent: JA, NEE, misschien? Het enige feit dat u hierop antwoordt, zou zijn dat u inderdaad zo bent omdat u erop hebt geantwoord! Gaat het, gaat het door je kleine brein zonder neuronen? : Roll:
Ah, en terwijl je toch bezig bent, mediteer op je handtekening die je blijkbaar niet hebt begrepen:
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: elektrische auto's en transport, draad nieuws




par plasmanu » 16/11/23, 08:40

Pirouette en salto opzij.
Je moet in een ander leven een Bouglione zijn geweest
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: elektrische auto's en transport, draad nieuws




par Janic » 16/11/23, 08:52

16/11/23, 09:40
plasmanu
Pirouette en salto opzij.
is dat wat je doet?!
Je moet in een ander leven een Bouglione zijn geweest
inderdaad, jij was daar ook en speelde Bozo de clown met je belachelijke pirouettes en salto's aan de zijkant die je elke keer miste, daarom blijf je permanent belachelijk, maar het vermaakt de kinderen tenminste!

PS: Dus het is ja, nee, misschien, op de vraag of je een idioot bent! En dit keer geen pirouettes!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: elektrische auto's en transport, draad nieuws




par plasmanu » 16/11/23, 13:13

Maar wat een hansworst...
Als iemand mij een vraag stelt, geef ik antwoord. Puntenbalk.

Je bent een ontwijkende paling!
Uw Cauet-methode bestaat al 20 jaar.
Het kostte je 10 jaar om een ​​toetsenbord te gebruiken.
Nog 10 jaar om een ​​screenshot te maken.
En over nog eens tien jaar weet u hoe u een e-mail moet beantwoorden.

Kunt u 10 seconden de tijd nemen om de vraag: VOOR of TEGEN het elektrische voertuig te beantwoorden?
1 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 164-gasten