Hoe werkt een RNA-vaccin? Is het GGO door CRISPR-Cas9 in Vivo?

Algemene wetenschappelijke debatten. Presentaties van nieuwe technologieën (niet direct gerelateerd aan hernieuwbare energie of biobrandstoffen of andere thema's ontwikkeld in andere subsectoren) forums).
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14974
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4370

Re: Hoe werkt een RNA-vaccin? Is het GGO door CRISPR-Cas9 in Vivo?




par GuyGadeboisTheBack » 31/01/21, 19:00

ABC2019 schreef: Of heb ik vanmiddag met een geest gesproken? :schok:

Nee, tegen een nog levende vlieg. : Mrgreen:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Hoe werkt een RNA-vaccin? Is het GGO door CRISPR-Cas9 in Vivo?




par ABC2019 » 31/01/21, 19:14

Het is mijn moeder waar je het over hebt, herinner ik je eraan :onheil:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6991
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Hoe werkt een RNA-vaccin? Is het GGO door CRISPR-Cas9 in Vivo?




par gegyx » 31/01/21, 19:30

Een man die op een 'kinderdagverblijf' werkt, merkt verrassende dingen op en meldt dit.
Dat betekent niet dat het overal is. Gewoon een combinatie van geconcentreerde feiten.
Hij zou moeten zwijgen omdat dit niet de doxa is van de laboratoria, van de overheid, of van geleerde soapseries die in griesmeel kunnen schaatsen?
Het is een bijzondere ervaring, die de moeite waard is, en je bent vrij om erover na te denken zoals je wilt...
**
Wat mijn pijn betreft (noodzakelijkerwijs gecharlataniseerd door een doxa die noch verlicht noch verhelderend is), het duidt precies op dingen en ruimdenkende gedachten die alleen ons zullen redden van deze gangreneuze intellectuele inzinking.
Ex in het huidige onderwerp van oneindig muterende virussen, omdat zonder heilige geometrie, niet in overeenstemming met "de natuur")

In de ‘corona’-video (van april) heeft het mij echt geïnspireerd over ons gedrag tijdens deze mondiale opsluiting
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14974
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4370

Re: Hoe werkt een RNA-vaccin? Is het GGO door CRISPR-Cas9 in Vivo?




par GuyGadeboisTheBack » 31/01/21, 19:35

ABC2019 schreef:Het is mijn moeder waar je het over hebt, herinner ik je eraan :onheil:

Ja en? Ik herinner je eraan dat ik herhaalde “het valt als vliegen” en dat het puur ironisch was.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Hoe werkt een RNA-vaccin? Is het GGO door CRISPR-Cas9 in Vivo?




par ABC2019 » 31/01/21, 21:09

gegyx schreef:Een man die op een 'kinderdagverblijf' werkt, merkt verrassende dingen op en meldt dit.
Dat betekent niet dat het overal is. Gewoon een combinatie van geconcentreerde feiten.

oh ja, van de 80 miljoen toegediende doses ziet een man die in een kinderdagverblijf werkt 14 doden, en dat bewijst dat

“Het anti-Covid-vaccin doodt oude mensen!”


Dus hoeveel oude mensen denk je dat hij in Frankrijk heeft gedood met 1,5 miljoen vaccinaties? Als ik de regel van drie gebruik, zou dat 0,7 sterfgevallen zijn, maar dat is misschien niet de juiste manier om te berekenen. Heeft u een andere manier?

Misschien gebaseerd op iscosaëders en analogen?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Hoe werkt een RNA-vaccin? Is het GGO door CRISPR-Cas9 in Vivo?




par ABC2019 » 31/01/21, 21:10

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:Het is mijn moeder waar je het over hebt, herinner ik je eraan :onheil:

Ja en? Ik herinner je eraan dat ik herhaalde “het valt als vliegen” en dat het puur ironisch was.

Ik weet dat het een grap was : Roll:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Hoe werkt een RNA-vaccin? Is het GGO door CRISPR-Cas9 in Vivo?




par Christophe » 09/03/21, 10:58

Ik kopieer en plak hier enkele opmerkingen die gisteren over dit onderwerp zijn gemaakt: gezondheid-vervuiling-preventie / het-coronavirus-cons-t16359-3170.html omdat interessant maar verloren in een groot onderwerp (opnieuw)...

Christophe schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Hij is heel sterk ! Heel erg sterk ...


Je vindt ? Hij verwart het object (het vaccin) en het hulpmiddel om daar te komen, toch?

Er valt niets te zeggen dat er geen cas9-eiwitten zijn (residuaal of volontaires) in deze RNA-vaccins ... vandaar opslag bij ultralage temperatuur, omdat het inderdaad een eiwit is dat zulke lage temperaturen nodig heeft ... ?

Dan zegt niets dat er niets in het stukje RNA verborgen zit, een ander doel dan het immuunsysteem versterken versus sars-cov2 ... is dit stukje RNA puur identiek aan de natuurlijke versie of is het genetisch sleutelen?

Hee hee hee hee patapé patapé : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Kortom, heeft iemand buiten de grote farmaceutische industrie precies dit RNA geanalyseerd?

wetenschap-en-technologie / a-rn-vaccin-werkt-hoe-het-is-gm-t16695.html
Science-and-Technology / CRISPR-cas9-l-a-man-gmo-gebeurt-welcome-Gattaca-t14421.html

Een echte vraag is: we hebben de voedingsindustrie al decennialang gedwongen om precies de recepten aan te geven, maar voor de "recepten" van vaccins is niets nodig. haastig en dringend geïnjecteerd in honderden miljoenen mensen ​ Er zijn misschien wel de grootste idioten van de covid! Neen ?

Maar deze opmerking geldt voor alle vaccins en niet voor verlengingsmedicijnen ... Ik denk niet dat we de exacte samenstelling hebben. Alleen het molecuul van het actieve ingrediënt staat op de doos ...

Heeft een onafhankelijke gezondheidsorganisatie (big pharma) de samenstelling van de verschillende vaccins in detail geanalyseerd? Het is de basis van gezondheidsbescherming, nietwaar?


1e reactie van ABC:

ABC2019 schreef:
Christophe schreef:Er valt niets te zeggen dat er geen cas9-eiwitten zijn (residuaal of volontaires) in deze RNA-vaccins ... vandaar opslag bij ultralage temperatuur, omdat het inderdaad een eiwit is dat zulke lage temperaturen nodig heeft ... ?

uh .. Cas 9-eiwitten worden geassocieerd met RNA MENS (tenslotte het RNA van het organisme waarvan we het genoom proberen te wijzigen), aangezien het doel is om precies te bepalen waar een gen in de gastheer moet worden ingebracht. Het is juist heel selectief omdat een vrij lange sequentie alleen op een bepaalde plek in het DNA van een bepaalde soort wordt aangetroffen. Het kan niet "toevallig" worden gevonden, het wordt voor een specifiek doel gedaan!

welk belang om eerlijk gezegd het RNA van het virus in het menselijk DNA te willen invoegen? Om nog maar te zwijgen over het feit dat het bij twijfel gemakkelijk te detecteren is door middel van sequencing! Raoult hoeft alleen maar een dosis van het vaccin te nemen en te kijken of hij er menselijk RNA in vindt!

En nee, het zijn niet de eiwitten die kwetsbaar zijn, het zijn de RNA-moleculen (die snel worden aangemaakt uit DNA en ook snel worden vernietigd in het lichaam).

Dan zegt niets dat er niets in het stukje RNA verborgen zit, een ander doel dan het immuunsysteem versterken versus sars-cov2 ... is dit stukje RNA puur identiek aan de natuurlijke versie of is het genetisch sleutelen?


euuuh bis ... het doel van het vaccin is juist om immuniteit te ontwikkelen vergeleken met een viruseiwit ​ En het is heel specifiek, aangezien een enkele mutatie van een enkel aminozuur van dit eiwit de effectiviteit van het vaccin kan verminderen of zelfs onbruikbaar kan maken! (de vorm van het eiwitmolecuul kan volledig worden veranderd door een enkele mutatie, bijvoorbeeld in het geval van sikkelcelanemie, en de antilichamen herkennen het mogelijk helemaal niet!)

Het belang van het vaccin is om selectief te zijn voor het virus en niets anders, waarom zou iemand iets anders proberen?



De mijne :

Christophe schreef:
ABC2019 schreef:welk belang om eerlijk gezegd het RNA van het virus in het menselijk DNA te willen invoegen? Om nog maar te zwijgen over het feit dat het bij twijfel gemakkelijk te detecteren is door middel van sequencing! Raoult hoeft alleen maar een dosis van het vaccin te nemen en te kijken of hij er menselijk RNA in vindt!


Dit is precies dezelfde suggestie die ik hierboven heb gedaan!

ABC2019 schreef:En nee, het zijn niet de eiwitten die kwetsbaar zijn, het zijn de RNA-moleculen (die snel worden aangemaakt uit DNA en ook snel worden vernietigd in het lichaam).


Ik meen te hebben gelezen dat het een eiwit is dat zeer gevoelig is voor hitte en dat de uiteinden van RNA beschermt/stabiliseert... toch?

ABC2019 schreef:...waarom zouden we iets anders proberen te doen?


Ik weet het niet, er zijn zoveel vreemde dingen gebeurd sinds het begin van de covid-crisis dat we ons moeten afvragen!!

Ik zeg dat het technisch MOGELIJK is om iets anders dan viraal RNA in een RNA-vaccin te stoppen... aangezien de kosten transport/opslag/verspreiding zijn...

In een envelop kun je meerdere velletjes doen, meerdere berichten... Dus zolang je de inhoud van de envelop niet in detail hebt onderzocht, kun je de afzenders altijd op het woord geloven! : Mrgreen:

Ik zeg alleen dat dit basisverificatiewerk is... waarvan ik hoop dat het is uitgevoerd door N-laboratoria over de hele wereld! Vooral omdat er niet-verantwoordelijkheidsclausules zijn ondertekend... Als dit werk niet is gedaan, komt dat omdat we ons in een wereld van mentale gebreken bevinden!

ps: behoren wij daar nog tot de idioten of niet meer? : Cheesy:


En mijn laatste bericht daar:

Christophe schreef:Voor de eerste keer in de geschiedenis van de mensheid zouden we de mogelijkheid hebben om de mens genetisch en massaal te veranderen... en met hun bereidwillige toestemming! En dat dit alleen bij hun kinderen te zien zou zijn, om niet te bewijzen dat de complottheoretici gelijk hadden...

Dit is het proefschrift van een geweldige SF-roman! Neen ? : Mrgreen:

Ik zeg dat het een hypothese is... technisch mogelijk op dit moment! Dat is alles !


In het kort:

a) Niemand onafhankelijk zou de exacte inhoud van RNA-vaccins hebben geanalyseerd die van de orde van medisch experimenteel zijn? Goed of fout ? Toch worden ze bij honderden miljoenen mensen geïnjecteerd: hoe is dit mogelijk in een samenleving die voorstander is van nulrisico?

b) Als we één RNA-streng stoppen, kunnen we andere in een RNA-vaccin stoppen... toch? Wat kost de envelop en de acceptatie van mensen om dit vaccin te ontvangen!
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Hoe werkt een RNA-vaccin? Is het GGO door CRISPR-Cas9 in Vivo?




par Obamot » 09/03/21, 11:23

En nog sterker... (ik denk eerst aan Izentrop en Pedrodelavega)

Deze pro-vaxxers hebben bepaalde onderzoeken naar HCQ, ivermectine, enz. verworpen:

– omdat bepaalde protocollen “in vitro” waren, ah bah, => ook voor vaccins, maar er is geen haast om op de proppen te komen:
https://pfe-pfizercom-d8-prod.s3.amazon ... F1IbRhqX0S

— omdat ze tendentieus zouden zijn geweest => we wachten nog steeds op studies onafhankelijk gerandomiseerd enz. voor vaccins?

- maar het is "een”, voor vaccins “Er is een noodgeval”, ach => Was er geen urgentie voor HCQ?
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14974
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4370

Re: Hoe werkt een RNA-vaccin? Is het GGO door CRISPR-Cas9 in Vivo?




par GuyGadeboisTheBack » 09/03/21, 11:47

We zouden hieraan kunnen toevoegen dat niemand hen heeft zien reageren op de persoonlijkheden die getroffen zijn door belangenconflicten, noch op de grootste zwendel van de eeuw "Surgisphère", noch op Discovery, noch op Recovery, noch op Remdesivir, noch op de tests. varkens (valse studie in Brazilië, valse studie over veteranen in de VS). Integendeel, slaafse volgers, ze hebben alle leugens vanaf het begin doorgegeven en ondersteund. Zei je “geloofwaardig”?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Hoe werkt een RNA-vaccin? Is het GGO door CRISPR-Cas9 in Vivo?




par Obamot » 09/03/21, 12:01

Voeg daarbij de fantasierijke schattingen over valse PCR-tests en andere beweringen... vrijwel alles wat ze in 2020 hebben gepost is onjuist!

Misschien moeten we een lijstje maken? Beeld Beeld Beeld

We zullen het nog zien over vaccins – als ze werken, des te beter, maar het falen ervan is al aangekondigd transmissie (de nieuwe soorten vaccins houden dit niet tegen) wat de reductie van R = 0 betreft, het is slecht in Israël – we zullen de komende jaren met een scherp oog de griepstatistieken afwachten, maar als de griep verdwijnt, zullen we om de feiten onder ogen te zien dat covid19 zijn plaats heeft ingenomen en de consequenties te trekken...
0 x

Terug naar "Wetenschap en Technologie"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 174-gasten