Kan de Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par pedrodelavega » 02/05/21, 19:29

Capture.JPG
Capture.jpg (40.34 KB) keer bekeken 1455


: Lol: : Lol: : Lol: : Lol:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Obamot » 02/05/21, 19:31

Fuck you, ik lees wat ik wil, wanneer ik wil, en ik reageer als ik wil. Beeld

Ik merk op dat u impliciet de realiteit erkent van wat ik heb beschreven, aangezien u het niet betwist! Beeld
Dernière édition par Obamot de 02 / 05 / 21, 19: 37, 1 keer bewerkt.
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par pedrodelavega » 02/05/21, 19:36

"Je hebt gelijk"
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Obamot » 02/05/21, 19:38

Macro schreef:
Obamot schreef:Het zijn geen feiten die je zelf beweert
Macro schreef:Mijn eerste werd geboren in 1997, ik stopte met roken in 1998...
Een jaar passief roken (potentieel)

Bekijk meer :

Macro schreef: mijn vrouw stopte voordat ze zwanger werd van de 2e...
Omdat je denkt dat nicotine (en alle onzin die daarmee gepaard gaat) niet al wordt overgedragen op foetussen? Door te roken heb je hun zuurstofniveau, dat ze hadden moeten krijgen, drastisch verlaagd! (Foetale hypoxie) Dit kon de moeder niet vermijden, het hoort OOK bij passief roken...!

Nu we toch bezig zijn, werden overgedragen op foetussen (en dus op uw kinderen :)
— teer, verantwoordelijk voor kankers die verband houden met roken,
— giftige gassen zoals koolmonoxide, die een stijging van de hartslag en de bloeddruk veroorzaken,
— zware metalen zoals kwik of lood,
– en nicotine, een krachtige, verslavende alkaloïde.

De simpele, verre geur van tabak werkt dan als ontstekingsstimulerende middelen/herinneringen! (toen het geen overblijfselen van directe rook waren). En waarschijnlijk ook alcoholgebruik.


Heeft u kinderen?

Mijn kinderen hebben dit soort problemen niet omdat ze geen “vader"onverantwoordelijk : Twisted:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Macro » 02/05/21, 19:50

Nou ja, goed voor ze... : Cheesy: Dus maak je geen zorgen als ze naar school gaan...Aangezien ze een eersteklas genetisch erfgoed hebben...Ik begrijp niet waarom je dit soort alarm slaat...Aangezien jij, jouw volk, jouw nakomelingen al 20 generaties lang riskeer helemaal niets...

En dan... als ik degenen zie die ik vervoer, gehandicapt, achterlijk, onaangepast... zeg ik tegen mezelf dat de mijne nog steeds zo gek zijn...
Dernière édition par Macro de 02 / 05 / 21, 20: 02, 1 keer bewerkt.
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Obamot » 02/05/21, 20:00

Ik doe precies het tegenovergestelde, aangezien ik het afgelopen jaar heb geprobeerd de beoordeling van de situatie terug te brengen naar het meest realistische niveau dat mogelijk is (en op subsidiaire wijze de angst te verminderen) en ik blijf herhalen dat dit syndemie niet de 1% betreft. van de bevolking, en daarvoor gebruik ik de werkelijke sterftecijfers in ziekenhuizen.

Ik zie niet in waar je zoveel zou hebben gedaan, erger nog, je spot met preventieve maatregelen.
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par pedrodelavega » 02/05/21, 20:06

Obamot schreef: Ik blijf herhalen dat deze syndemie niet 99,81% van de bevolking betreft, en dat ik daarvoor de echte cijfers over het aantal dodelijke slachtoffers in ziekenhuizen gebruik.

Natuurlijk natuurlijk.
Niemand twijfelt eraan dat iemand die er na 1 of 2 maanden intensive care gevolgd door langdurige covid uit komt, zich geen ‘bezorgdheid’ maakt.

Kunt u ons de echte cijfers over de “ziekenhuisdodelijkheid” geven? Laten we gerustgesteld zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Macro » 02/05/21, 20:17

Ik maak geen grapjes over preventieve maatregelen... Vanochtend ging ik sporten. Ik paste al meer dan een jaar de barrièregebaren toe die ons zijn verteld, waarbij ik zo ver mogelijk uit de buurt van anderen bleef. , mijn handen wassen voor en na de activiteit en een masker dragen....Ook al is het geen 100% bescherming....Het moet nog steeds beschermen omdat we nog steeds verpleegsters, fysiotherapeuten, artsen hebben....die dat niet zijn besmet met covid door symptomatische mensen te hebben behandeld....Ik had vanochtend onder mijn sportvrienden precies een fysiotherapeut en een ATSEM...Meerdere keren contactgevallen van symptomatische patiënten en niet ziek geworden... Welnu, sinds 1 maand zijn ze beiden ingeënt....
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Janic » 02/05/21, 20:45

door Macro »02/05/21, 19:50
Nou ja, goed voor ze... : Cheesy: Dus maak je geen zorgen als ze naar school gaan...Aangezien ze een eersteklas genetisch erfgoed hebben...Ik begrijp niet waarom je dit soort alarm slaat...Aangezien jij, jouw volk, jouw nakomelingen al 20 generaties lang riskeer helemaal niets...
Meer dan een simplistische kijk op het onderwerp.
Uit dierproeven weten we dat pathologieën één of zelfs twee generaties kunnen duren voordat ze weer verschijnen. Daarbij komt nog de genetische erfenis van ouders, grootouders, enz.; plus ook de levensstijl om naar de eenvoudigste te gaan en dus epigenetica.
Integendeel SI Sterker nog, gedurende meerdere opeenvolgende generaties die op dezelfde plaatsen leefden, met dezelfde praktijken en hetzelfde genetische erfgoed van alle voorouders, konden we er, met volledige monitoring vanaf de oorsprong, zeker van zijn dat het individu een optimaal immuunsysteem zou hebben. Helaas zijn deze omstandigheden, behalve in gesloten gemeenschappen zoals bepaalde religieuze of filosofische groepen, uitzonderlijk.
Mensen kunnen dus niet op voorhand weten of een bepaald gedrag bescherming biedt zonder gebreken kinderen, kleinkinderen, kleinkinderen, etc!
Aan de andere kant kunnen we bij voldoende grote groepen meten of deze of gene maatregel een ‘gezondheidsvoordeel’ heeft in vergelijking met andere doelgroepen (wat wordt gedaan in de klassieke geneeskunde met zijn verschillende fasen) zoals voor tabaksconsumptie, alcohol, vlees , vaccins, enz. Door vergelijkingen kunnen we dus altijd bepalen of dit of dat gedrag een bepaald voor- of nadeel heeft op het gebied van de gezondheid.
Dan hoef je alleen maar de effecten van dit gedrag van familie tot familie, van groep tot groep, van gemeenschap tot gemeenschap te observeren, en dat duurt generaties, niet een paar weken of maanden zoals bij de huidige geneeskunde.
Onder mijn sportvrienden had ik vanochtend een fysiotherapeut en een ATSEM...Meerdere keren contactgevallen van symptomatische patiënten en niet ziek geworden...Nou, sinds 1 maand zijn ze allebei gevaccineerd....
zonder de “barrière”-gebaren (sic) te willen minimaliseren, zou dit al meer dan 14 maanden geleden zijn gebeurd als deze mensen door deze virussen moesten worden belast. Het vaccin speelt alleen op psychologisch vlak een heel belangrijke rol door de gevaccineerden gerust te stellen, waardoor hun immuunsysteem weer normaal wordt (wat hen ondanks alles infecteert, aangezien dit systeem antilichamen produceert, een teken van infectie).
Dernière édition par Janic de 02 / 05 / 21, 20: 58, 2 keer bewerkt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9841
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2677

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par sicetaitsimple » 02/05/21, 20:46

Obamot schreef:Fuck you, ik lees wat ik wil, wanneer ik wil, en ik reageer als ik wil.


Zoals wij allemaal. Je ‘handtekening’ is des te belachelijker en verwijst alleen maar naar een oester-IQ.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 240-gasten