Kan de Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Obamot » 02/05/21, 18:10

Haar kleintje “rien'Het is iets dat hij heeft en dat hij probeert in te zetten en te vermenigvuldigen : Cheesy:
Dernière édition par Obamot de 02 / 05 / 21, 18: 18, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Macro » 02/05/21, 18:15

En wat maakt het in vredesnaam uit of ze naar school gaan... Aangezien volgens jouw statistieken... Nog geen 2% van hen ergens het risico op loopt...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par sicetaitsimple » 02/05/21, 18:33

Macro schreef:En wat maakt het in vredesnaam uit of ze naar school gaan... Aangezien volgens jouw statistieken... Nog geen 2% van hen ergens het risico op loopt...

Bedoel je 0,2%?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Obamot » 02/05/21, 18:36

Macro schreef:En wat maakt het in vredesnaam uit of ze naar school gaan... Aangezien volgens jouw statistieken... Nog geen 2% van hen ergens het risico op loopt...
In jouw plaats zou ik mijn mond houden, omdat je kinderen (en/of je vrouw) “passieve rokers” zijn geweest, dus ze “risico lopen” en op een dag door jou allergieën of ademhalingsproblemen kunnen krijgen (ik wil niet dat ze hen).

Macro schreef:- "Ze adviseerde me niet om weer te gaan roken... Ze vertelde me alleen dat als ik was blijven roken, ik waarschijnlijk niet zoveel amandelontstekingen en andere milde ademhalingsproblemen zou hebben gehad... Maar uiteindelijk was het beter om zelfs maar ernstige angina pectoris te hebben. zoals degene die ik had, die in phlegmons veranderde: een week in het ziekenhuis met koorts, niet mogelijk om twee keer per dag pus te dauwen....in plaats van mezelf in dezelfde toestand te bevinden als mijn buren in de ziekenhuiskamer :schok: Ik kan je garanderen dat ze je niet hebben aangezet om nog een sigaret te nemen...'


PS: en vertel ons niet: “Nee” bla bla bla bla ik was aan het opletten, met je ego zullen we het niet geloven. : Twisted:
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par pedrodelavega » 02/05/21, 18:44

izentrop schreef:Duidelijke ideeën


Maar nee, “het gaat door de handen” - DR : Lol:
Dernière édition par pedrodelavega de 02 / 05 / 21, 18: 58, 1 keer bewerkt.
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par GuyGadeboisTheBack » 02/05/21, 18:47

Arme Durocher Léopold, kan niet eens een zin zeggen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Macro » 02/05/21, 18:50

Je uit nog steeds beschuldigingen tegen mij... Uit je fantastische kristallen bol... Mijn twee kinderen... Waren nooit passieve rokers, noch bij mij, noch bij hun moeder... We rookten niet in een afgesloten ruimte of in hun aanwezigheid..

Mijn eerste werd geboren in 1997. Ik stopte met roken in 1998...mijn vrouw stopte voordat ze zwanger werd van mijn tweede...

Maar ... Ze hebben de keuze gemaakt om allebei actieve vapers te worden ... Ze zijn nu gratis jongvolwassenen naar keuze ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Obamot » 02/05/21, 19:06

Het zijn geen feiten die je zelf beweert
Macro schreef:Mijn eerste werd geboren in 1997, ik stopte met roken in 1998...
Een jaar passief roken (potentieel)

Bekijk meer :

Macro schreef: mijn vrouw stopte voordat ze zwanger werd van de 2e...
Omdat je denkt dat nicotine (en alle onzin die daarmee gepaard gaat) niet al wordt overgedragen op foetussen? Door te roken heb je hun zuurstofniveau, dat ze hadden moeten krijgen, drastisch verlaagd! (Foetale hypoxie) Dit kon de moeder niet vermijden, het hoort OOK bij passief roken...!

Nu we toch bezig zijn, werden overgedragen op foetussen (en dus op uw kinderen :)
— teer, verantwoordelijk voor kankers die verband houden met roken,
— giftige gassen zoals koolmonoxide, die een stijging van de hartslag en de bloeddruk veroorzaken,
— zware metalen zoals kwik of lood,
– en nicotine, een krachtige, verslavende alkaloïde.

De simpele, verre geur van tabak werkt dan als ontstekingsstimulerende middelen/herinneringen! (toen het geen overblijfselen van directe rook waren). En waarschijnlijk ook alcoholgebruik.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Obamot » 02/05/21, 19:19

pedrodelavega schreef:Maar nee, “het gaat door de handen” - DR : Lol:
Als ik het goed begrijp, vallen de terugkerende beschuldigingen van de ‘grappige jongens’, die sommigen van hen erop wijzen dat ze de ‘cultgoeroe’ volgen, door de mazen van het net. aangezien velen hier melden dat covid tot op 200 meter afstand wordt overgedragen door aërosolen... in ecosystemen die gunstig zijn voor het virus

Hier is dan de oogverblindende demonstratie van de sofistische drift
en cognitief-gedragsmatig gebaseerd, van de zététi-ZOO-sfeer


Je bent zojuist weer tussen je tanden aangereden door een oplegger.
Dernière édition par Obamot de 02 / 05 / 21, 19: 29, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Mag Covid19 in de lucht zijn? Via zwevende deeltjes? Vervuiling, pollen, mist




par Macro » 02/05/21, 19:29

Obamot schreef:Het zijn geen feiten die je zelf beweert
Macro schreef:Mijn eerste werd geboren in 1997, ik stopte met roken in 1998...
Een jaar passief roken (potentieel)

Bekijk meer :

Macro schreef: mijn vrouw stopte voordat ze zwanger werd van de 2e...
Omdat je denkt dat nicotine (en alle onzin die daarmee gepaard gaat) niet al wordt overgedragen op foetussen? Door te roken heb je hun zuurstofniveau, dat ze hadden moeten krijgen, drastisch verlaagd! (Foetale hypoxie) Dit kon de moeder niet vermijden, het hoort OOK bij passief roken...!

Nu we toch bezig zijn, werden overgedragen op foetussen (en dus op uw kinderen :)
— teer, verantwoordelijk voor kankers die verband houden met roken,
— giftige gassen zoals koolmonoxide, die een stijging van de hartslag en de bloeddruk veroorzaken,
— zware metalen zoals kwik of lood,
– en nicotine, een krachtige, verslavende alkaloïde.

De simpele, verre geur van tabak werkt dan als ontstekingsstimulerende middelen/herinneringen! (toen het geen overblijfselen van directe rook waren). En waarschijnlijk ook alcoholgebruik.


Heeft u kinderen?

Als dat zo is... Zorg dus voor hun gezondheid.... Dan voor die van mij....
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 205-gasten