Zoek gevonden 14115 resultaten

par Flytox
27/01/23, 19:39
Forum : Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ...
onderwerp: Sintel en onverbrande pellet probleem op easypell ketel (Okofen)
antwoorden: 5
views: 4769

Re: Sintel- en pelletprobleem niet verbrand op easypell-ketel (Okofen)

Geen probleem precies van deze stijl, maar twee keer vond ik een mus die in de uitlaatpijp was gevallen (buiten de stookperiode). Ze hadden geluk dat ik ze hoorde en ze via het luikje onderaan de pijp kon bevrijden. Dit soort "obstakel" moet kunnen...
par Flytox
27/01/23, 16:26
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: We hebben ChatGPT getest: stel hier je vragen zonder account
antwoorden: 346
views: 28324

Re: We hebben ChatGPT getest: stel hier je vragen zonder account

https://securite.developpez.com/actu/340582/Des-experts-en-securite-sont-parvenus-a-creer-un-logiciel-malveillant-polymorphe-hautement-evasif-a-l-aide-de-ChatGPT-le-logiciel-malveillant-serait-capable-d-echapper-aux-produits-de-securite/ Des experts en sécurité sont parvenus à créer un logiciel mal...
par Flytox
18/01/23, 23:22
Forum : humanitaire rampen, natuurlijke, klimatologische en industriële
onderwerp: Spanning met Rusland in Oekraïne
antwoorden: 9969
views: 666984

flytox

Wanneer een vliegtuig wentelt zijn er een aantal mogelijke oorzaken. Oké, in oorlogstijd kan het Bureau voor Onderzoek van Ongevallen misschien niet op dezelfde manier worden ingeschakeld, en heeft het misschien niet de vrije hand om zijn onderzoek in goede omstandigheden uit te voeren... :frown: Van daaruit om te zeggen dat deze helikopter...
par Flytox
14/01/23, 21:28
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17118
views: 3643277

Re: [een andere] Humor

ghf.jpg
ghf.jpg (249.49 KiB) 1247 keer bekeken
par Flytox
12/01/23, 00:09
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?
antwoorden: 1131
views: 257013

Re: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?

Jean-François Auzolle, een centrale ingenieur, begon het te lezen om het te bekritiseren in "Politique & Eco". Hij wijst op de leugens... Geen wonder voor een klimaatsceptische samenzweringstheoreticus https://crowdbunker.com/v/eL3rgNYDVP Nee, ik heb die quote niet geschreven,...
par Flytox
10/01/23, 23:21
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?
antwoorden: 1131
views: 257013

Re: Is Jean-Marc Jancovici een c ...?

https://tvl.fr/politique-eco-n0370-avec-jean-francois-auzolle-j-m-jancovici-comme-un-collaborateur-de-davos Jean-Marc Jancovici, ingénieur du mondialisme ? L'homme a publié un ouvrage remarqué par les médias :"Un monde sans fin". Jean-François Auzolle, ingénieur centralien, s'est attelé à...
par Flytox
20/12/22, 23:07
Forum : Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingsystemen
onderwerp: Overheidsschuld: faillissement van Griekenland ... wie is de volgende?
antwoorden: 1568
views: 423411

Re: Overheidsschuld: faillissement van Griekenland ... wie is de volgende?

De Europese Unie, hier om ons te helpen... Meerdere lidstaten van de Europese Unie gebruiken spyware op hun burgers voor politieke doeleinden. ..
par Flytox
20/12/22, 22:45
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17118
views: 3643277

Re: [een andere] Humor

nrgie.jpg
nrgie.jpg (176.77 KiB) 944 keer bekeken
par Flytox
17/12/22, 00:00
Forum : Fossiele brandstoffen: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en fusie)
onderwerp: EPR, tot op het bot voor EDF en Areva?
antwoorden: 339
views: 101028

Re: EPR, tot op het bot voor EDF en Areva?

:lol: ... Kreeg een schepmasker (bescherming 7) waar ik het altijd mee eens was, maar het neemt een hand in beslag. Ik had een elektronische verduisteringshelm, maar ik kon niets zien omdat de minimale bescherming begint bij 8 of 9. Ik heb er nog een gekocht bij Li..l, omdat er lagere instellingen zijn (blijkbaar?) ...

Zoek Geavanceerd zoeken