Zoek gevonden 14115 resultaten

par Flytox
23/06/23, 15:14
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17118
views: 3644630

Re: [een andere] Humor

francisco.jpg
francisco.jpg (249.57 KiB) 558 keer bekeken
par Flytox
22/06/23, 21:14
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: [Een ander] Humor
antwoorden: 17118
views: 3644630

Re: [een andere] Humor

Het Melkmeisje.jpg
La Laitiere.jpg (275.45 Kio) 596 keer bekeken
par Flytox
30/05/23, 22:09
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Maaier en E85: maaien met alcohol zonder aanpassingen mogelijk? Tests op Toro Recycler 53 cm en Stiga Park 1994
antwoorden: 77
views: 8837

Re: Maaier en E85: maaien met alcohol zonder modificatie mogelijk? Tests op Toro Recycler 53 cm en Stiga Park 1994

Ja, maar ik wil me niet meer vervelen op deze site...Hij start goed, hij loopt, de bougie is niet te wit...dus hij zou het na verloop van tijd moeten houden... Op één twee tijd, observeer de kleur van de kaars, het werkt vrijwel. Op een viertakt met aanzienlijk minder h ...
par Flytox
29/05/23, 21:54
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Maaier en E85: maaien met alcohol zonder aanpassingen mogelijk? Tests op Toro Recycler 53 cm en Stiga Park 1994
antwoorden: 77
views: 8837

Re: Maaier en E85: maaien met alcohol zonder modificatie mogelijk? Tests op Toro Recycler 53 cm en Stiga Park 1994

De boren bestaan ​​van 1/10 tot 1/10 vooral in de kleine maten. Ik kocht een doosje van 0.5 tot 2.3 mm. Het is niet erg duur. Ze hebben een andere diameter voor de aandrijving (groter) en een relatief kort deel met de gewenste diameter. Het is erg kwetsbaar en gebroken als je er alleen maar naar kijkt...
par Flytox
28/05/23, 23:29
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Doping van een verbrandingsmotor met waterdamp
antwoorden: 1290
views: 608794

Re: Doping van een verbrandingsmotor met waterdamp

Hallo, ik ben nieuw bij de forum en ik zou graag mijn Mercedes 412D willen spiken. Ik wilde een ecopra kopen, maar ik aarzel en lees anders forums Ik zag dat Flytox net als ik uit Bayonne kwam, dus als iemand me zou kunnen begeleiden om geen fouten of slechte keuzes te maken (misschien Flytox e...
par Flytox
18/05/23, 22:05
Forum : Company en Wijsbegeerte
onderwerp: Sarko gaat niet naar de gevangenis
antwoorden: 0
views: 1747

Sarko gaat niet naar de gevangenis

Proces Sarkozy: schuldig bevonden aan corruptie, waarom gaat hij niet naar de gevangenis? La Rédaction, Bijgewerkt op 17 mei 2023 18:43 Proces Sarkozy: schuldig bevonden aan corruptie, waarom gaat hij niet naar de gevangenis? SARKOZY. Nicolas Sarkozy werd schuldig bevonden aan corruptie en beïnvloeding...
par Flytox
18/05/23, 20:26
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Maaier en E85: maaien met alcohol zonder aanpassingen mogelijk? Tests op Toro Recycler 53 cm en Stiga Park 1994
antwoorden: 77
views: 8837

Re: Maaier en E85: maaien met alcohol zonder modificatie mogelijk? Tests op Toro Recycler 53 cm en Stiga Park 1994

E85 heeft een lagere energiedichtheid dan pure benzine, dus voor hetzelfde geleverde vermogen zal de motor meer moeten verbruiken. Maar... Ethanol verhoogt het octaangetal... Dus de prestaties van de motor... We verliezen aan de ene kant, we winnen aan de andere kant... Wat de dichtheden betreft... Je moet wat... .
par Flytox
17/05/23, 23:41
Forum : Wetenschap en Technologie
onderwerp: We hebben ChatGPT getest: stel hier je vragen zonder account
antwoorden: 346
views: 28398

Re: We hebben ChatGPT getest: stel hier je vragen zonder account

https://intelligence-artificielle.developpez.com/actu/344289/Le-chien-robot-Spot-parvient-a-parler-en-langage-naturel-avec-des-humains-grace-a-ChatGPT-ce-qui-lui-confere-plusieurs-avantages-comme-l-acces-a-des-informations-auparavant-difficiles-a-obtenir/ Spot, le célèbre chien robot de Boston Dyna...

Zoek Geavanceerd zoeken