Plate alle risico's en voedsel alert [CAP]

Consumptie en duurzaam en verantwoord dieet tips per dag om energie- en waterverbruik, afval te verminderen ... Eet: bereidingen en recepten, vind gezonde voeding, seizoensgebonden en lokale behoud informatie eten ...
Aumicron
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 387
Inschrijving: 16/09/09, 16:43
Plaats: Bordeaux
x 1




par Aumicron » 01/07/10, 08:43

Econosaurus schreef:Het zal me er niet van weerhouden om 's middags mijn gekookte maaltijden "Marie" te eten (helaas geen tijd om iets anders te eten)

Maar als, Econosaurusje kunt iets anders eten. Je moet gewoon de wil hebben en denken dat het winstgevend voor je zal zijn. Hierna veranderen beetje fantasie en gewoonten beetje bij beetje.
0 x
Om te betogen.
Econosaurus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 149
Inschrijving: 04/05/10, 11:14
Plaats: Segny




par Econosaurus » 01/07/10, 09:47

Ik heb alleen 20 minuten op de middag :( Ik verzeker je, het is echt spannend! (Behalve voor een frisse salade dat is rechts te maken)
0 x
"Het is niet als je in bed schijt dat je in je kont knijpt ..."
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79373
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 01/07/10, 10:08

In 20 minuten persoonlijk heb ik geen tijd om Marie te eten (inclusief ontdooien en "koken") ... maar Marie in 20 minuten kraken lijkt mogelijk! : Idee:

Sorry Christine en sorry voor anderen was het een beetje gemakkelijk ...
0 x
Econosaurus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 149
Inschrijving: 04/05/10, 11:14
Plaats: Segny




par Econosaurus » 01/07/10, 13:01

Hennn! POV 'Mary!
0 x
"Het is niet als je in bed schijt dat je in je kont knijpt ..."
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 01/07/10, 13:23

Hallo Econosaurus!

Een kleine organisatie. U hebt een elektrische plaat met een timer en deze stoomketel nodig die de temperatuur zelf reguleert tot 90 ° C, waardoor ALLE vitaminen behouden blijven met een minimum aan verlies (inclusief vitamine C):
http://www.vitaliseur.com/fr/produit/77 ... italiseurs

Dus snijd de groenten de dag ervoor, zet water en zet de timer ... Als je aankomt is het al klaar ... en het is de top van de stoomkoken!

Niet nodig om te koken, een scheutje olijfolie en een beetje zout ... Uitzonderlijke smaak gegarandeerd!

Bovendien is de afdekking van de koepel speciaal ontworpen voor het oogsten toxines natuurlijk en industriële verontreinigende stoffen vervat in voedingsmiddelen (of zelfs vetten als we vleesproducten stoppen) en die letterlijk worden "gewassen" met stoom om ze te condenseren en dan langs de muren te laten vallen of ze zullen verdwalen in het lagere gedeelte van water van productie van stoom (die nooit mag worden gedronken of opnieuw moet worden gebruikt om soep te maken ... omdat het giftig wordt! Bovendien zou het nutteloos zijn, omdat alle voedingsstoffen in voedsel achterblijven)
0 x
Econosaurus
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 149
Inschrijving: 04/05/10, 11:14
Plaats: Segny




par Econosaurus » 01/07/10, 14:26

Yes! Dank u de pijp Obamot, maar het probleem is dat ik moet blijven op de werkplek (mijn huis wezen 35 km).

Dus ik heb beschikbaar: een tafel, een wastafel, een magnetron ... en papier te vegen : Mrgreen:
Hier kom ik terug van McDonalds :schok:
0 x
"Het is niet als je in bed schijt dat je in je kont knijpt ..."
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 02/07/10, 13:23

Thuis stomen => tupperware => eventueel in de vriezer als je het weekend voorbereidt op je hele week, enzovoort!

Daarna moet je gewoon opwarmen (voor de winter), want in de zomer is het koud met slechts een scheutje olijfolie als eerste druk, azijn en een beetje zout: MIAM! : Cheesy:
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 02/07/10, 14:35

tupperware = bisfenol A, is het beter om groenten, salades, groenten, vlees en in afgesloten plastic zakken vriezer (inert polyethyleen) of een koud uitgaand blok uit de vriezer, geplaatst in de tupperware en ik eet als thuis, TGV, organisch, zonder industriële troep, bewaarmiddelen, kleurstoffen, bisfenol A uit blikjes, zoetstoffen, etc ... en veel goedkoper en verser !!!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79373
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 06/07/10, 09:21

Hé, omdat we het over koken hebben, wist je dat we een sectie hadden? kook en zelfgemaakt et ingeblikt en geconserveerd voedsel in de site winkel?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 06/07/10, 15:51

Eh, nee, de site is te rijk en we drijven snel weg!
Maar biphenol A maakt deel uit van de voedselrisico's van blikjes.

Het kan interessant zijn om de onderwerpen met een sterkere aanmoediging te groeperen, om te helpen de oude opmerkingen nog steeds geldig te vinden.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips en trucs"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 109-gasten