Ze hebben de Notre Dame de Paris vermoord!

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

Re: Ze hebben de Notre Dame vermoord!




par Did67 » 20/04/20, 19:06

Christophe schreef:
" : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: "= ironie eh !! We gaan nog geen laag toevoegen aan de ambient malaise van kokos !!

Heb je het BMFTV-rapport van de dag bekeken?


Laatste! Beloofd jurylid.

1) Ik weet niet wie de kokosnoot is? Pure ironie natuurlijk [maar ik heb al meer domme dingen op internet gezien!]

2) Nee, ik verspil geen tijd aan het kijken naar BFM - niet in mijn referenties. En ik denk er niet veel over na. Noch de zorgvuldig gekoesterde continue stroom van "informatie" gebaseerd op pure emotionaliteit - neuken voor 1% marktaandeel! Noch over de cultuur van de primeur, het telefoneren van gevangenen van de gebroeders Kouachi of wat dan ook. Voor altijd verbannen in mijn gedachten.

Ik ben bedroefd voor degenen die hieraan verslaafd zijn!

Dit is slechts mijn mening. En ik deel het.

En ik beloof te zweren: de laatste hier (ik heb het over deze draad over dit onderwerp - er is geen misverstand).
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Ze hebben de Notre Dame vermoord!




par GuyGadebois » 20/04/20, 19:26

Did67 schreef:
Christophe schreef:
De ene vervuiling heeft de andere nooit gewist ... : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Er is gewoon meer ernstige vervuiling dan andere ...


U noemt de jagers - het is "groen" om op hen te richten!

Het is nog steeds gemakkelijker om de jacht op te geven dan om uw voertuig op te geven. De meeste mensen hebben het nodig.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79457
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11096

Re: Ze hebben de Notre Dame vermoord!




par Christophe » 20/04/20, 19:57

GuyGadebois schreef:Het is nog steeds gemakkelijker om de jacht op te geven dan om uw voertuig op te geven. De meeste mensen hebben het nodig.


Zeker als er al bijna 30 jaar meer in benzine zit !!! : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79457
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11096

Re: Ze hebben de Notre Dame vermoord!




par Christophe » 20/04/20, 20:07

Did67 schreef:
2) Nee, ik verspil geen tijd aan het kijken naar BFM - niet in mijn referenties. En ik denk er niet veel over na. Noch de zorgvuldig gekoesterde continue stroom van "informatie" gebaseerd op pure emotionaliteit - neuken voor 1% marktaandeel! Noch over de cultuur van de primeur, het telefoneren van gevangenen van de gebroeders Kouachi of wat dan ook. Voor altijd verbannen in mijn gedachten.

Ik ben bedroefd voor degenen die hieraan verslaafd zijn!



Bravo daar passeer je voor een oude c * n reac ... : Cry: : Cry: : Cry:

Het is een onderzoeksdocumentaire en het duurt 26 minuten ... het is de enige die ik ken van de Notre Dame ... daarom heb ik het gedeeld!

Zijn conclusie is dat er geen ... conclusie is ...

Ik geloof niet dat bmftv, gezien de kokosnoot, deze documentaire nodig had om marktaandeel te winnen, dat ze al hun records momenteel exploderen ... kortom
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Ze hebben de Notre Dame vermoord!




par GuyGadebois » 20/04/20, 20:57

Christophe schreef:
GuyGadebois schreef:Het is nog steeds gemakkelijker om de jacht op te geven dan om uw voertuig op te geven. De meeste mensen hebben het nodig.


Zeker als er al bijna 30 jaar meer in benzine zit !!! : Cheesy:

Vooral omdat de "licentiemoordenaars" met grote, zeer vervuilende 4x4's naar hun "jachtpartijen" gingen (en nog steeds gaan). Dubbele straf.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Ze hebben de Notre Dame vermoord!




par Leo Maximus » 10/06/20, 22:43

Did67 schreef:... automobilisten hebben tonnen en tonnen lood op de randen van wegen / snelwegen geloosd, en dat het grootste deel er nog steeds is [sommige, vandaag, hurken deze ruimtes om ... moestuinen te installeren !! !]

Helaas, en uit de analyses blijkt dat bepaalde moestuinen aan de rand van de stad een verbluffend loodgehalte hebben.

Aan de tetraethylloodverontreiniging van loodhoudende benzine moeten we die van lood toevoegen dat wordt gebruikt met arseen als fungicide op de wijnstok (loodacetaat, loodarsenaat, natriumarsenaat), de beroemde Billaud-pap, gemakkelijk te bereiden en zeer effectief. Het is tegenwoordig verboden, maar de regens spoelen de grond weg en lood en arseen worden aangetroffen in meren en rivieren. Rondom mijn huis is het loodgehalte in water tot 100 keer het "toegestane maximum". Het is dramatisch.

Guérande-zout veroordeeld? :
https://www.francetvinfo.fr/monde/envir ... 96837.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79457
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11096

Re: Ze hebben de Notre Dame vermoord!




par Christophe » 11/06/20, 01:10

Gelukkig wordt er nog steeds gejaagd! https://www.liberation.fr/france/2019/0 ... nt_1704800

: Mrgreen:

Opgeroepen in de link ...

Het is nog steeds minder dan wat het wereldwijde wagenpark in de jaren zeventig verwierp: bijna 70 ton per jaar :schok:

https://fr.wikipedia.org/wiki/Essence_(hydrocarbure)
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Ze hebben de Notre Dame vermoord!




par GuyGadebois » 11/06/20, 01:40

En roestbestendige Minium en andere loodhoudende verf ... en vissen.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124

Re: Ze hebben de Notre Dame vermoord!




par Leo Maximus » 11/06/20, 10:56

Naast lood uit munitie was er kwik uit de kwikfulminaatprimers (vandaag verboden).

De hoeveelheid gemorst kwik op de slagvelden van Verdun wordt geschat op 90 ton. :schok:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79457
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11096

Re: Ze hebben de Notre Dame vermoord!




par Christophe » 11/06/20, 11:22

Maar hoe hebben we het allemaal overleefd ??? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 188-gasten