Bieden seizoensgebonden buitenlanders in de agrarische sector voldoende gezondheidsgaranties?

filosofische debatten en bedrijven.
Avatar de l'utilisateur
Avibel
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 57
Inschrijving: 03/11/09, 17:10
Plaats: Var-La Garde

Bieden seizoensgebonden buitenlanders in de agrarische sector voldoende gezondheidsgaranties?




par Avibel » 18/04/20, 14:25

Ik ben natuurlijk een Forum verondersteld de economische en / of ecologische aspecten te analyseren van alles wat onze huidige en nabije toekomst beïnvloedt, omdat ik eerlijk gezegd verbaasd ben dat dit onderwerp hier niet aan de orde is gekomen terwijl we ons midden in de gevolgen van deze pandemie bevinden? Dus ik zou mijn tijd niet verspillen met het schrijven van een goed gelinkt bericht en zo. Deze schermafbeelding is voldoende. Ik raad admins aan om de aantrekkelijkheid van hun site te verbeteren en anderen om op de hoogte te blijven van dit profiel.
toebehoren
2020-04-18_14h04_44.jpg
2020-04-18_14h04_44.jpg (173.4 KiB) 3462 keer geraadpleegd
0 x
Evolve is overgave aan het lot
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Betreft: bieden buitenlandse seizoenarbeiders in de landbouwsector voldoende gezondheidsgaranties?




par GuyGadebois » 18/04/20, 16:41

"... de seizoensarbeiders in de sector zijn meestal Marokkaans of Tunesisch en zullen geen betere gezondheidsgaranties bieden (dan de Roemenen, ndr)"
Laat me je vertellen dat je Raymond Tardino stinkt naar racistische xenofobie. Uw onderwerp bovendien ook ...
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Betreft: bieden buitenlandse seizoenarbeiders in de landbouwsector voldoende gezondheidsgaranties?




par ENERC » 18/04/20, 17:22

Alvorens het gezondheidsprobleem aan te pakken, moet men zich afvragen onder welke voorwaarden zij werken.
Sommigen zijn onlangs in opstand gekomen omdat ze niet genoeg te eten kregen. Hun accommodatievoorwaarden zijn vaak onwaardig en zeker niet binnen de perken. Het zou dus verboden moeten zijn.

De vraag is of de slaven niet ziek zijn? Zullen we stoppen met het gebruik van slaven?
1 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Betreft: bieden buitenlandse seizoenarbeiders in de landbouwsector voldoende gezondheidsgaranties?




par Macro » 18/04/20, 17:48

Ik ga door voor de ergste facho's ....

De Marokkanen, de Roemenen, de Portugezen, de Spanjaarden ..... Ze zijn seizoensgebonden thuis ... punt ...

Ik was seizoensgebonden met het plukken, mijn moeders waren seizoensgebonden met de castratie van ... maar het is noodzakelijk om te stoppen met het zoeken naar personeel aan de andere kant van de planeet ... zelfs onze dieven. .¨niet nodig om Roemeense minderjarigen te zoeken ... Onze echtgenoten in de voorsteden kunnen Chinese toeristen zo goed mogelijk beroven.
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Betreft: bieden buitenlandse seizoenarbeiders in de landbouwsector voldoende gezondheidsgaranties?




par GuyGadebois » 18/04/20, 18:14

Macro schreef:Ik ga door voor de ergste facho's .... <<< Niet zomaar een Franchouillard Facho.

De Marokkanen, de Roemenen, de Portugezen, de Spanjaarden ..... Ze zijn seizoensgebonden thuis ... punt ...

Jongens, ze hebben er niets mee te maken, we halen ze binnen. Dit zijn degenen die ze uitbuiten waartegen je je energie moet houden ...
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6459
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1610

Betreft: bieden buitenlandse seizoenarbeiders in de landbouwsector voldoende gezondheidsgaranties?




par Macro » 18/04/20, 19:58

Je hebt al seizoenen gedaan Guy ... Ik ja ... Of je komt naar je werk om fatsoenlijk in je omgeving te leven ... de honger, ze komen uit het andere eind van Europa, slapen in de holte uit een greppel, wortels aan het eten, om je pik te slaan, dan komen ze hun nakomelingen op de bruggen van Parijs plaatsen om prolo te zuigen, of om te strippen tegen buitenlandse toeristen ... om weelderige villa's te bouwen en in kwik te rijden in roemenië ...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Betreft: bieden buitenlandse seizoenarbeiders in de landbouwsector voldoende gezondheidsgaranties?




par GuyGadebois » 18/04/20, 20:07

Macro schreef:Je hebt al seizoenen gedaan Guy ... Ik ja ...

Ik heb in mijn jeugd 5 keer geoogst, waarom?
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79127
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Re: Bieden buitenlandse seizoenarbeiders in de landbouwsector voldoende gezondheidsgaranties?




par Christophe » 18/04/20, 20:33

Eenvoudig, duidelijk en effectief antwoord: natuurlijk NEE !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Betreft: bieden buitenlandse seizoenarbeiders in de landbouwsector voldoende gezondheidsgaranties?




par GuyGadebois » 18/04/20, 20:54

Macro schreef:Je hebt al seizoenen gedaan Guy ... Ik ja ... Of je komt naar je werk om fatsoenlijk in je omgeving te leven ... de honger, ze komen uit het andere eind van Europa, slapen in de holte uit een greppel, wortels aan het eten, om je pik te slaan, dan komen ze hun nakomelingen op de bruggen van Parijs plaatsen om prolo te zuigen, of om te strippen tegen buitenlandse toeristen ... om weelderige villa's te bouwen en in kwik te rijden in roemenië ...

Eindelijk ben je echt een xxxxxx xxxxxx van de ergste soort, ik miste onderscheidingsvermogen. :onheil:

matig
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Bieden buitenlandse seizoenarbeiders in de landbouwsector voldoende gezondheidsgaranties?




par GuyGadebois » 18/04/20, 20:54

Christophe schreef:Eenvoudig, duidelijk en effectief antwoord: natuurlijk NEE !!

Aan wie antwoord je?
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 202 gasten