Dunning-Kruger-effect: incompetentie Vertrouwen Bias (ultracrepidarisme)

filosofische debatten en bedrijven.
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Dunning-Kruger Effect: Incompetentie Confidence Bias (Ultracrepidarianism)




par ABC2019 » 06/02/21, 06:20

Obamot schreef:
gegyx schreef:Guy is niet serieus

Ik belde je 0102030405 voor een bloed-pb, en ik kwam een ​​bedrijf tegen dat kwam om een ​​linkmeter voor enedis te installeren! :schok:

(Ik had op mijn hoede moeten zijn voor veel opmerkingen die dit nummer als 'beschamend' kwalificeren)

Pas op voor openbaarmaking van privé-informatie "iemand laten opsporen zonder hun toestemming" _ Beeld Beeld

... de DST waakt over uw veiligheid, eerlijke burgers ( Beeld )

Eerst heb ik het niet gegeven, maar Guy, en dan betwijfel ik of 01 02 03 04 05 iemands nummer is, in tegenstelling tot het nummer waarvan je de eerste 8 cijfers hebt gegeven. Speel opnieuw een potje als je wilt, maar als het helemaal naar de rechtbank zou gaan, zou je minder slim zijn.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Dunning-Kruger Effect: Incompetentie Confidence Bias (Ultracrepidarianism)




par ABC2019 » 06/02/21, 06:51

niet hem eerder sinds je gegyx hebt geantwoord ...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Dunning-Kruger Effect: Incompetentie Confidence Bias (Ultracrepidarianism)




par Obamot » 07/02/21, 05:51

Stop met psyching, heeft u nog steeds niemand u op deze lijnen gebeld? ...Ja? Welke eerst ...? ​ : Mrgreen:
En toen zei "Guy" dat hij niets zou onthullen (zelfs niet onder marteling zoals ik begreep : Cheesy: Dus het is hem noch ik.

Gezien uw gedrag hierover weet u niets van gerechtigheid forum, gezien het feit dat je zelf de informatie hebt gegeven om het naar jou te herleiden (en dat weet ik niet, jij bent het die er de hele tijd over praat), zou de zaak worden gesloten “zonder follow-up”.
Aan de andere kant zou je zeker een hoge boete krijgen voor smaad met compensatie voor moreel onrecht.
Et le forum zou er niet ongedeerd uit komen, ineens lijkt het duidelijk dat je overlastdoel het is forum zelf ...
Het blijft alleen om uit te vinden "waarom" ...? (Ik laat het over aan geïnteresseerden om het te vinden ...) maar eerlijk gezegd, stop met ontgrendelen: helaas zet je nog een stap richting "the great outdoors" ...
Dernière édition par Obamot de 07 / 02 / 21, 06: 02, 1 keer bewerkt.
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Dunning-Kruger Effect: Incompetentie Confidence Bias (Ultracrepidarianism)




par ABC2019 » 07/02/21, 06:02

Obamot schreef:Stop met psyching, heeft u nog steeds niemand u op deze lijnen gebeld? Welke eerst ...? ​ : Mrgreen:

aangezien ik niets met deze arme man te maken heb, zou het moeilijk zijn om je te antwoorden, maar als je het wilt weten, moet je hem gewoon bellen : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Dunning-Kruger Effect: Incompetentie Confidence Bias (Ultracrepidarianism)




par Obamot » 07/02/21, 06:08

Ik kan niet bellen, Remundo heeft alles gewist, maar zie je, dat is wat ik zeg, onthulde je en daar zet je aan ...
Het is riskant en als je de gevolgen negeert, is je doel opnieuw om de forum! :schok:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Dunning-Kruger Effect: Incompetentie Confidence Bias (Ultracrepidarianism)




par ABC2019 » 07/02/21, 06:52

Het is niet nodig om te zeggen dat je bij de acrobatische terugslag getalenteerd bent :schok:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Dunning-Kruger Effect: Incompetentie Confidence Bias (Ultracrepidarianism)




par Remundo » 07/02/21, 08:28

de heilige nummers staan ​​niet noodzakelijk op de forum, maar staan ​​op de forum.

te veel gekibbel, te veel pretentie, te veel onvruchtbaarheid.

dus ik vergrendel, opnieuw.
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Dunning-Kruger Effect: Incompetentie Confidence Bias (Ultracrepidarianism)




par Christophe » 07/02/21, 14:15

Hier, bedankt, ik heb vanavond de 2 kandidaten voor seizoen 3 gevonden ... er kunnen er plotseling 3 of 4 zijn!

Bedankt, want ik aarzelde
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Dunning-Kruger Effect: Incompetentie Confidence Bias (Ultracrepidarianism)




par Remundo » 07/02/21, 17:20

jij bent de baas, de meester van het economische web, zoals ze zeiden. 8)

veel succes. : Roll:
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 177-gasten