Paris aanslagen van november 13 ... waar gaan we heen?

filosofische debatten en bedrijven.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 14/11/15, 01:50

Ik luister hiernaar in een lus



met tranen in mijn ogen ... denkend aan mijn kleintje en de wereld waarin hij gaat leven ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 14/11/15, 01:57

Je hebt je best gedaan om de wereld beter te maken! Moet proberen haar koel te houden (gemakkelijk te zeggen.)
Ja, het is het ondenkbare dat is gebeurd.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 14/11/15, 02:08

Ja, ik heb het geprobeerd ... maar niet genoeg (nou, ik deed wat ik kon op dit moment op mijn niveau) ... en niet zeker of de context gunstig was ... hoewel ik dat niet deed klaar met mij te "slaan" ...

Het ondenkbare ... ja maar goed doordacht door een aantal hoerenzonen !!!

Maar deze klootzakken van terroristen zijn ernstig verkeerde doelwitten ... als ze echt 'het Westen willen neuken' ... zijn het niet de mensen die het doelwit zouden moeten zijn ... deze idioten zouden de middelen hebben om 'het Westen te wereld "maar niet door onschuldige mensen neer te schieten!

Als econologie.com (of als ik) vanaf nu niet meer antwoordt, weet je waarom!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 14/11/15, 02:15

GA MOED ...

De gewonden en de families van de slachtoffers hebben het nodig. In gedachten met hen en met de doden. De anderen blijven staan.
De nacht zal lang zijn ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 14/11/15, 02:17

François Hollande: "Er zal een vastberaden, verenigd, verenigd Frankrijk zijn dat niet onder de indruk zal zijn" #Bataclan (@itele)


Maar natuurlijk ....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 14/11/15, 02:45

Beeld

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 14/11/15, 02:53

Christophe schreef:
François Hollande: "Er zal een vastberaden, verenigd, verenigd Frankrijk zijn dat niet onder de indruk zal zijn" #Bataclan (@itele)


Maar natuurlijk ....

Moeilijk om op dit punt over hem te praten, hij zal de ronde blijven terugdraaien ...!
Hij was op het toneel van een van de sites van de aanslagen (Stade de France) ...!

Moeilijk om over hem te praten omdat zijn slechte keuzes zeker voor velen zijn (zonder dat het formeel kan worden beschuldigd, volgt hij zijn lijn en is de lijn fout, vol compromissen ...).

Door koel en pragmatischer te redeneren, wat is dan het doel? Het doel van deze criminelen is om zich te richten op symbolen van de beoogde landen. Het doel is om te stigmatiseren. Het doel is om te destabiliseren (vooral Europa) om het in een spiraal van chaos te dompelen en ze stoppen het pakket in! Het zijn geen geïmproviseerde terroristen, arme voorsteden die voor de week naar Dae $ h gaan, wie kan dat allemaal!

Deze zomer in Bangkok was een Hindu-schrijn gericht op 145-slachtoffers (20 gedood) >>> maar het stigma faalde! beide segmenten samen wordt er gevonden: illegale immigratie + bomaanslagen (de jongens waren het produceren van valse paspoorten en had een concentratie van verschillende materialen om bommen te maken verzamelden, werden ze georganiseerd, de hersenen zijn op de vlucht naar Turkije ...) crash van de Russische Airbus ook mislukt in stigmatisering! Zal Parijs stigmatiseren?

In Parijs zijn / worden ook twee keer dit jaar symbolen getarget, dat is veel! Gebrek aan duidelijkheid in de politieke lijn, dat is zeker. Hollande's ambitie, en hij heeft het al vaak gezegd, zou gekozen zijn "om politiek te doen"Het is een politiek van noten, van trouw ... we zien het resultaat.

Mijn eerste intuïtie is dat de agressors proberen Europa te verdelen! Het zou vooral ook zijn om de betrokkenheid van de VS (zwaar nat in de problemen, in de nek met de CIA-financiering, de vorming en bewapening van de twee opstandige kampen te maskeren zonder zich voor een van hen te verbergen). tussen hen zouden ze vechten: Al Qaeda), Nederland ziet niets en wil het niet zien, en het zal een tijdje werken, want nu zullen we er niet over praten voor 2 maanden ...
Het bluft, een andere bluf om af te leiden, maar het is dodelijk. En onschuldige mensen betalen de zware prijs.

Ik zou het mis hebben, maar ik bedoel dat het de moeite waard zou zijn niet om onze eigen aandacht af te leiden van het centrale punt van het probleem: om de zaak aan te pakken, is het nu noodzakelijk dat Europa de oprichting van een Palestijnse staat eist. Het hele probleem komt van daar en naar mijn bescheiden mening.

In alle gevallen die we kennen, hebben we alleen maar aandachtspunten gezien om ons af te leiden van de oplossing van het echte probleem, van de onderkant van het probleem. En het zijn niet deze psychiatrische patiënten die het probleem vormen, het zijn instrumenten.

Wat de pers 'terrorisme' wil noemen, is Hollywood op een reality-tv-manier door burgers te betrekken bij een vermeende oorlog over de hele planeet, maar vooral waar het in de media loont - echter via een dramatisering die in het begin niet bestond - terwijl de beoogde volkeren er aanvankelijk niet om geven, niet meer dogmatisch dan ideologisch, dan is het nodig om te doden om het 'waar' te laten zijn (om ons in de val te laten lopen, wij vreedzame mensen, om onszelf erbij te betrekken en we 'verkopen' dit paradigma van het absurde) het zijn allemaal verduistering van het echte politieke probleem.

Het andere echte probleem is dat van immigratie, dat opnieuw een gevolg is en geen oorzaak. Als bij toeval versmelten de twee kanalen; daar zal het opnieuw nodig zijn om de oorzaken te behandelen, anders zullen de effecten eindeloos zijn ...

Het behandelen van de effecten, niet de oorzaken, schept verwarring, ik noem het niet "om politiek te doen"wat mij betreft. Hier is mijn mening over de marionet van de president, die in feite een soort pure marionet van technocracratie is die niets van het probleem begrijpt en individuen terugbrengt naar hun eigen onbeduidendheid, wanneer het verkregen resultaat niet veel beter dan wat huurmoordenaars doen voordat ze de trekker overhalen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 14/11/15, 04:16

Voorlopige balans 120 sterfgevallen waarvan

Stade de France: 4
Bataclan: 80
R van Charonne: 18
Bd Voltaire: 1
R van de Fontaine-au-Roi: 5
R Alibert 14

Tweet schreef:de gruwel heeft geen nummer, vooral wanneer het dicht bij ons is


Sectoren en bekende sites van de aanvallen op dit moment:

Beeld

Mensen uitgenodigd om thuis te blijven!

Laten we hopen dat deze keer de summiere misdaden geen aanleiding zullen geven tot vergelding om alle aanvallers te doden, we moeten deze kanalen kennen om rechtszaken aan te spannen, we zijn in een democratie!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 14/11/15, 04:34

200 mensen raakten gewond bij de aanvalsgolf die Parijs trof, 80 verkeert in een ernstige toestand, dus het evenwicht kan zwaarder zijn.

Ik ontdek dat 4 vermeende aanvallers werden gedood tijdens de politie-inval in de gijzelaar crisis in Bataclan. 3 zou een explosieve riem hebben gebruikt. Sommigen overleefden door uit de daken te komen.

Noodgeval afgekondigd in Frankrijk.

Scholen en universiteiten in Parijs zijn zaterdagochtend gesloten.

Het stadhuis van Parijs heeft ook besloten om al zijn infrastructuur te sluiten.

Een getuige meldde de opmerkingen van de aanvallers op Bataclan, de mannen hadden een beroep gedaan op de Franse interventie in Syrië:
- 'Ik heb ze duidelijk tegen de gijzelaars horen zeggen:' Het is de schuld van Hollande, hij hoeft niet in te grijpen in Syrië. '

Als het de schuld van Holland is, waarom de schuld geven aan degenen die niet schuldig zijn? Niet begrijpen!

In totaal stierven acht aanvallers.
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 14/11/15, 07:07

als voorbijgangers en toeschouwers doelgericht worden uitgevoerd, stelt niemand de vraag: nooit is het beleid gericht !! maar de raketten zijn zelfbediening ... en de internationale politiek wordt er goed door geleid! het is onvermijdelijk dat de aanvallers de sponsors niet schieten! , ministers met dual-nationaliteit Moslim toespraken die de Islam beschrijven als onze cultuur enzovoort! de islamisten zijn aan de macht, de migranten zijn massaal een geknorst en hebben geen controle over de oorlog thuis, de burgeroorlog is er ... . . .
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 163-gasten