NERGITEC motor voor zonne-energiecentrale

Forum fotovoltaïsche zonne-energie PV en zonne-elektriciteitsopwekking uit directe straling zonne-energie.
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40




par Eric DUPONT » 16/01/16, 20:22

chatelot16 schreef:ongeacht wat er gezegd wordt over andere technieken: het gaat erom wat je zegt over je techniek, en de stilte is oorverdovend

ik moet het doen die benaderende berekeningen maakt om je een beetje te laten praten, en je zegt niet veel

om een ​​nieuwe techniek te promoten, is het noodzakelijk zowel theoretische positiviteit als bewijs van praktische realisatie te geven

als de theoretische uitleg duidelijk is, kunnen we begrijpen dat de praktische realisatie minder efficiënt is, bijvoorbeeld voor vragen over thermische isolatie die kleine instalatie van vloeibare lucht nadelig beïnvloedt ... hoe groter het is, hoe meer men theoretische maxima nadert

dus geef wat meer informatie


Ik geef de informatie aan degenen die investeren. als ik u de informatie geef, wie wil er dan investeren? dat zal de dingen niet voor elkaar krijgen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28726
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 17/01/16, 00:24

De enige echte informatie die je geeft, is dat je - nu nog steeds - 'zoeken":

Eric DUPONT die in de voorwaardelijke spreekt, schreef:[...] maar het is het waard Zoeken sinds dat zou toestaan [...]

Het is daarom beledigend om te beweren "theoretische resultaten" te hebben die niet bestaan

Want "info" waarover precies, afgezien van ons te hebben verteld over een zoektocht naar fondsen? Omdat iedereen hier je heeft verteld wat je kunt verwachten. En ze zijn niet griezelig, waarom verzin je niet iets anders, want er zijn andere opties. Wat nog meer...
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40




par Eric DUPONT » 17/01/16, 01:05

Ik verkoop alleen licenties. En ik begrijp dat je niet geïnteresseerd bent.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28726
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 17/01/16, 11:32

Als ik in een systeem zou moeten investeren, zou ik inderdaad wedden op een systeem waarmee 60% van de opgevangen energie kan worden hersteld, zoals dit:

Federale Polytechnische School van Lausanne schreef:"Stel je bijvoorbeeld voor dat je zonnecellen op je dak hebt", legt Gabor Laurenczy uit, professor aan het Laboratorium voor Organometaal- en Medicinale Chemie en hoofd van de Katalysegroep voor Energie en Milieu. Bij slecht weer of 's nachts herstelt je mierenzuurbatterij de overtollige energie die is opgehoopt toen de zon scheen. In een dergelijke configuratie maakt de methode het mogelijk om te herstellen meer dan 60% van de elektrische startenergie.

http://actu.epfl.ch/news/de-l-acide-for ... le-moteur/

Ze verkopen licenties en antwoorden ervoor, en voor een overheidsschool kunnen we ze geloven!

Trouwens, ligt het aan mij of om licenties te verkopen op een lastige Guy Nègre-manier moet je toch iets te verkopen hebben? Hij had steenbolk die in ieder geval vooruit gaat. We weten het nog steeds niet en aangezien de veronderstelde prestaties van uw ding veel lager zijn dan die van andere systemen, waarom zou u dan een licentie kopen?
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40




par Eric DUPONT » 17/01/16, 11:50

Want ik streef ook naar een totaalrendement van 60, maar in plaats van een paar uur energie op te slaan, sla ik honderden uren op.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16184
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263




par Remundo » 17/01/16, 11:50

Oké, ben je klaar met de kinderen? : Mrgreen:

Laat Erik het doen. Het is niet nodig om hem lastig te vallen.

@+
0 x
Beeld
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 17/01/16, 13:02

Eric Dupont schreef:Ik verkoop alleen licenties. En ik begrijp dat je niet geïnteresseerd bent.


Ah ja, zoals Guy Négre en zijn perslucht en Rossi met zijn koude fusie-illusies.

Niet voor ons. Beeld

Ik denk dat je geroosterd bent als je op Oleoceen verschijnt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28726
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 17/01/16, 15:07

Ik geloof dat zelfs hier... Beeld Beeld en jammer, want ik heb het ding even doorgeslikt.

Eric Dupont schreef:Want ik streef ook naar een totaalrendement van 60, maar in plaats van een paar uur energie op te slaan, sla ik honderden uren op.

Waarom, mierenzuur van EPFL zou "different" methaanzuur, zou het verdampen?

Sluit gewoon de dop! : Mrgreen:
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40




par Eric DUPONT » 17/01/16, 22:57

Je hoeft niet jaloers te zijn.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28726
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 18/01/16, 07:37

Verdorie, maar wat zou dat betekenen? Beeld

Op dit moment zijn de enige dingen die uw "inventieve inspanning" nog kunnen besparen:

- de truc die het mogelijk zou maken om de prestaties te bereiken die u mogelijk acht, behalve dat het, zonder mij vooruit te willen helpen, gezien wat er is gezegd, in strijd zou zijn met de wetten van de natuurkunde!

- om de klap op te vangen door uw model te gebruiken om koude te produceren, om een ​​systeem te maken dat het mogelijk zou maken om airconditioning te vervangen, maar de COP zou moeten zien in vergelijking met een warmtepomp! Evenals VS de kosten: is er een koeltechnicus in de kamer?

Anders, wat was de vraag ook alweer?
:schok:
0 x

Terug naar "Duurzame energie: zonne-elektriciteit"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 132-gasten