NERGITEC motor voor zonne-energiecentrale

Forum fotovoltaïsche zonne-energie PV en zonne-elektriciteitsopwekking uit directe straling zonne-energie.
ARMAND
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 92
Inschrijving: 18/09/12, 21:14
x 2




par ARMAND » 14/01/16, 11:41

Zou het niet eenvoudiger zijn om een ​​prototype te laten zien dat werkt? : Mrgreen:
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40




par Eric DUPONT » 15/01/16, 22:57

0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 15/01/16, 23:20

een prototype bewijst niets ... er zijn er die prototypen laten zien van eeuwige beweging of vrije energie

wat nuttig is, is om goede theoretische grondslagen te laten zien ... thermodynamica is geen nieuwe wetenschap, alles is berekend! ... ik toonde berekeningen een beetje onbeleefd, soms fout omdat het niet mijn hoofdvaardigheid is: om vooruit te komen moet je beter presenteren!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28726
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 16/01/16, 00:04


De Tinguely-machine werkt ook erg goed:

Beeld

Zoals Chatelot al zei, betekent dit niet dat ze erin slaagt energie in stikstof op te slaan met een prestatie / prijsverhouding die overtuigend en concurrerend is ... of zelfs dat het haalbaar is met de middelen die worden gebruikt ...
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40




par Eric DUPONT » 16/01/16, 10:10

Als we het prototype van de epr flamanville nemen, weten we al dat het niet winstgevend is. En met betrekking tot de demonstratie van energieopslag van nergitec heeft persone tot op heden bewezen dat het concept niet goed is.
Dit toont ons dat er tussen de berekeningen en de realiteit een abyssale afgrond is voor de epr.et, zodat de opmerking van chatelot grillig is.
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:




par izentrop » 16/01/16, 16:29

Eric Dupont schreef:met betrekking tot de demonstratie van energie-opslag van nergitec heeft tot nu toe bewezen dat het concept niet goed is.
Het maakt ons niet zoveel uit. de sleutel is de opslag / voorraadvermindering ... Het is niet moeilijk :D
Gemeten door externe wetenschappers natuurlijk.
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40




par Eric DUPONT » 16/01/16, 19:46

het lijkt erop dat wetenschappers zich een beetje vergissen over de uitstoot van lachgas en co2-voertuigen. hoe ze te vertrouwen? :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28726
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 16/01/16, 20:07

Eric Dupont schreef:Als we het prototype van de epr flamanville nemen, weten we al dat het niet winstgevend is. En met betrekking tot de demonstratie van energieopslag van nergitec heeft persone tot op heden bewezen dat het concept niet goed is.
Dit toont ons dat er tussen de berekeningen en de realiteit een abyssale afgrond is voor de epr.et, zodat de opmerking van chatelot grillig is.

Volgens het principe van het Okham Razor is het niet voor anderen maar voor jezelf om het te bewijzen ...

Alle punten van je laatste twee posts zijn gebouwd rond drogredenen, afgezien van defensief zijn, bewijst het, als je dezelfde sofismen toepast die je uitoefent, behalve een mooie enscenering en mooie valse beloften uitgedrukt, maar niet aangetoond. we worden inderdaad geconfronteerd met een slimme vorm van bedenken, er is waarschijnlijk niets dat objectief kan worden misbruikt. Het grenst zelfs aan oneerlijkheid gezien het aantal dodges.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 16/01/16, 20:12

ongeacht wat er gezegd wordt over andere technieken: het gaat erom wat je zegt over je techniek, en de stilte is oorverdovend

ik moet het doen die benaderende berekeningen maakt om je een beetje te laten praten, en je zegt niet veel

om een ​​nieuwe techniek te promoten, is het noodzakelijk zowel theoretische positiviteit als bewijs van praktische realisatie te geven

als de theoretische uitleg duidelijk is, kunnen we begrijpen dat de praktische realisatie minder efficiënt is, bijvoorbeeld voor vragen over thermische isolatie die kleine instalatie van vloeibare lucht nadelig beïnvloedt ... hoe groter het is, hoe meer men theoretische maxima nadert

dus geef wat meer informatie
0 x
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40




par Eric DUPONT » 16/01/16, 20:13

wat zal het me vertellen om je te bewijzen dat ik gelijk heb?
0 x

Terug naar "Duurzame energie: zonne-elektriciteit"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 150-gasten