Windturbine en zonnepanelen

Forum fotovoltaïsche zonne-energie PV en zonne-elektriciteitsopwekking uit directe straling zonne-energie.
fidobedo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 05/09/18, 13:33

Windturbine en zonnepanelen




par fidobedo » 05/09/18, 14:17

hallo allemaal, ik heb op dit moment bij mij thuis 3 zonnepanelen waarvan het midden rijp is en in de zon mag ik ook een windturbine hebben
die ik voor de nacht met de panelen wil beheersen en wanneer er natuurlijk niet meer dan 160 kh wind is, anders hallo de schade
Ik vraag je, want ik heb een PWM-oplader voor zonneregeling, deze heeft een ingang voor de panelen voor de plus en min in het midden
de uitgang voor de gevechten of een en een uitgang om een ​​licht te beheersen dat ik niet naar je toe ga, zal zeker lachen.
Ik heb de helft om een ​​lamp onder de knie te krijgen. Ik heb de helft van de windturbine. Misschien is de windturbine in plaats van de boot te laden
ga resultaat het verbruikt in plaats van mij meester wat het kan doen :onheil:
Ik vraag je of het mogelijk is om een ​​antwoord van je stap voor dit probleem te hebben, te weten of te beheersen
de komst van de windturbine in de strijd en om te weten of we twee meisjes bij de ingang van de beschadigde lader kunnen beheersen dat ik niet weet hoe een foto te beheersen
wachtend op uw reponce recever kan groet en alvast bedankt voor de reponce fidobedo
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12308
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: eoliene met zonnepanelen




par Ahmed » 05/09/18, 14:42

Ik laat het aan anderen over, veel competenter dan ik op dit gebied, om u te antwoorden, maar ik moet u waarschuwen, aangezien u dit punt noemt: pas op voor naakte meisjes! : Wink:
2 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: windturbine en zonnepanelen




par Christophe » 05/09/18, 17:15

Serieus, we begrijpen geen zin op 2 ... fhoto en gevechten serieus? Doe je het expres? :onheil:

10 jaar zijn er gratis spellingscontroles geweest!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: windturbine en zonnepanelen




par Gaston » 06/09/18, 10:15

fidobedo schreef:Ik heb de helft om een ​​lamp onder de knie te krijgen. Ik heb de helft van de windturbine
ernstig :?

Ik leg een ketting tussen het voorwiel en het achterwiel van mijn fiets en ik begrijp niet waarom deze niet vanzelf beweegt : Twisted:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame energie: zonne-elektriciteit"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 143 gasten