Fotovoltaïsche zonne-energie: de fabricage zijn zonnepaneel!

Forum fotovoltaïsche zonne-energie PV en zonne-elektriciteitsopwekking uit directe straling zonne-energie.
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364




par Forhorse » 22/08/10, 13:28

Aangezien het gratis is en het ALLEEN uw nieuwsbrief is, zult u er geen probleem mee hebben als ik het hier beschikbaar maak, denk ik... : Cheesy:
(laat iedereen beseffen wat voor mest het is...)

EDIT: anders heb ik een kleine berekening gemaakt. Door een beetje te zoeken naar cellen met drinkbaar vermogen*, vinden we er uiteindelijk een paar voor ongeveer $ 9,5 voor 1,5 Wp vermogen, d.w.z. voor een "12V" -paneel van 50 Wp (32 cellen) $ 306 alleen cellen (zonder verzendkosten)
Aangezien ik de mijne kocht voor 80Wp 240€, stopte ik de vergelijking daar : Lol:

* omdat goed, 3 dagen besteden aan het solderen van 10mm² celuiteinden om een ​​5Wp paneel te maken, heel weinig voor mij...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 22/08/10, 18:35

Wacht even, Forhouse! :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
dakkid
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 08/03/10, 19:21




par dakkid » 22/08/10, 18:43

Als je niet blij bent met mijn werk, zeg je dat objectief zonder te beledigen. Ik heb het allemaal beschikbaar gemaakt voor degenen die het nodig hebben, niet voor een paar haters.

Ik heb heel veel getuigenissen, dankbetuigingen, enz. Zodat je naar mijn werk komt, maakt me niet warm of koud.

Ik wil verduidelijken dat mensen "vrij" zijn om zich aan en af ​​te melden voor mijn nieuwsbrief, en dat ik nooit heb gespamd.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 22/08/10, 19:56

amusant:
omdat goed, 3 dagen besteden aan het solderen van 10mm² celuiteinden om een ​​5Wp-paneel te maken, heel weinig voor mij...


Sommigen maken graag mooie mozaïeken!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364




par Forhorse » 22/08/10, 20:04

Nee, ik ben niet blij met je werk.
De kwaliteit van wat we krijgen is verre van een industrieel kant-en-klaar paneel, in tegenstelling tot wat uw advertentie aankondigt.
Dan staat er in je handleiding niets concreets, het is gewoon onzin zonder interesse. Hetzelfde vinden we op youtube met veel concretere en gedetailleerdere uitleg (bijvoorbeeld de links die je zelf plaatst)
En tot slot, als je dit allemaal echt gratis beschikbaar wilt maken voor zoveel mogelijk mensen uit puur altruïsme, zoals je lijkt te suggereren, dan zouden de bestanden rechtstreeks van je site kunnen worden gedownload zonder dat je een e-mailadres hoeft achter te laten of s aanmelden voor alles. En we hoeven ons niet dronken te voeren met uw spam op alle sites die direct of indirect over zonne-energie praten. Mond-tot-mondreclame deed de rest.
Alleen al het feit dat je je tijd verspilt door ons ervan te overtuigen dat je methode geweldig en geweldig is, terwijl je wordt bekritiseerd, bewijst desnoods dat deze gedwongen registratie iets verbergt dat niet duidelijk is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364




par Forhorse » 22/08/10, 20:16

Oh ja en ik was het vergeten, het verkregen resultaat, verder verwijderd van de kwaliteit van een industrieel paneel, in tegenstelling tot wat uw valse reclame beweert, en bovendien duurder dan een commercieel paneel, ook daar is het het tegenovergestelde van wat wordt geadverteerd.

Aangezien ik geen bezwaar had, sta ik mezelf toe het eerste deel van de gids ter beschikking te stellen (aangezien het tenslotte uw doel is om uw methode zo breed mogelijk te verspreiden zonder enige vergoeding...)
iedereen zal de relevantie en het belang van deze gids beoordelen, gezien al het hooi dat je ervan maakt!
https://www.econologie.com/fichiers/partager2/1282500934EI0XMr.pdf
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 22/08/10, 20:46

Nou, ik denk dat het inhoudelijk niet zo slecht is... maar ach, op een basisidee dat zwak is, kunnen we niet veel doen...

Wat staat er in deel 2?
: Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6993
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2915




par gegyx » 22/08/10, 22:22

Daar, het is een hangar die met het oog is gebouwd, en de voltaïsche installatie in 20 jaar...

http://www.leboncoin.fr/materiel_profes ... htm?ca=7_s


: Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 22/08/10, 22:52

Lief, Gegyx. Zoals we in 2008 in België hebben gezien, vereist dit soort voorstel een zorgvuldig onderzoek van de contracten door (juridische) professionals, om niet verplicht te zijn om dure financiering te verstrekken (of de panelen te verliezen) in geval van faillissement van het bedrijf dat de installatie voorstelt.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364




par Forhorse » 30/08/10, 22:30

Toen ik zei dat deze nepgids slechts een voorwendsel was om ons te spammen met andere dingen.
Dit is nu wat deze nep-site ons biedt, niets minder dan gratis energie
http://www.secrets-energie-renouvelable ... oretpe.htm
En deze keer betaalt de gids... 49€ : Lol:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Duurzame energie: zonne-elektriciteit"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 129-gasten