ChronoDose, snel mijn dosis vaccin (voor mij, voor mij, voor mij ...)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79373
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

ChronoDose, snel mijn dosis vaccin (voor mij, voor mij, voor mij ...)




par Christophe » 11/05/21, 09:02

"Snel mijn dosis" de dienst gewijd aan drugsverslaafden van consumentisme! Voor degenen die haast hebben om GGO's te worden (oeps ...) om heimelijk een normaal leven te vinden ... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

"Snel mijn dosis" biedt zichzelf een verlenging aan om vanaf woensdag 24 mei binnen 12 uur een niche te vinden.

Ingenieur Guillaume Rozier staat aan alle kanten om de Franse strijd tegen Covid-19 te helpen. Aan de oorsprong van de CovidTracker-site om de epidemie vanuit alle hoeken te volgen en de zoekmachine "Quickly my dose" die alle vaccinatieafspraken verzamelt die beschikbaar zijn op alle platforms (Doctolib, Maïa, KelDoc, enz.). Vanaf maandag 50 mei kunnen 10-plussers daar ook terecht om een ​​tijdslot te reserveren.

Maar de ingenieur stopte daar niet, hij kondigde vandaag op RMC de lancering van "ChronoDose" aan.

Hoe werkt deze nieuwe tool?

"We vinden het jammer dat slots niet gevuld blijven omdat dit doses zijn die nog een nacht in de koelkast zullen slapen. Dit vertraagt ​​de vaccinatiecampagne van de overheid. We ontwikkelen een nieuwe functie, die zal worden verbeterd. Door" ChronoDose "te noemen, komt het het is mogelijk om binnen 24 uur een vaccinatiedosis te vinden voor de hele bevolking en je zult het exacte aantal vaccinatieslots zien ”, legt ingenieur Guillaume Rozier uit op het RMC-platform.

Momenteel is de extensie "ChronoDose" nog niet beschikbaar. Het zal woensdag zijn (datum waarop vaccinatie voor iedereen openstaat). Het doel van deze nieuwe tool die rechtstreeks in "snel mijn dosis" is geïntegreerd, is daarom om Fransen "zonder leeftijdsgrens" in staat te stellen binnen 24 uur een vaccinatiedosis te vinden.

5.000 vaccinatieslots te vullen

“We zullen het exacte aantal vaccinatieslots hebben. Omdat vaccinatiecentra soms meerdere doses per tijdslot missen ”, onderstreept de oprichter van CovidTracker.

Volgens de datawetenschapper "zijn er voor vandaag en morgen ongeveer 5 vaccinatieslots niet gevuld, en we kunnen ons voorstellen dat het volgende week hetzelfde zal zijn".


https://www.passeportsante.net/fr/Actua ... -24-heures

Dit is waar dit me aan doet denken:

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79373
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: ChronoDose, snel mijn dosis vaccin (voor mij, voor mij, voor mij ...)




par Christophe » 11/05/21, 09:32

Een kleine herinnering aan gezond verstand ... lijkt mij dat we de prijs van vaccins hier nog niet hebben besproken?

Als het gratis is, ben jij het product!

maxresdefault.jpg
maxresdefault.jpg (104.56 KiB) 1584 keer bekeken






Dezelfde hoofdstad spreekt erover: https://www.capital.fr/votre-carriere/q ... it-1298428
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: ChronoDose, snel mijn dosis vaccin (voor mij, voor mij, voor mij ...)




par Macro » 11/05/21, 09:34

Ze hadden zoiets kunnen doen als "vaccineroo" of "Uberpique" ...

Hier is het ... ik hoop dat ik stilletjes kan worden ingeënt met een niche gewijd aan mijn leeftijdsklasse en / of professional ... Nou nee ... Het wordt de jungle ... : Mrgreen:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Biobomb
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 681
Inschrijving: 02/10/20, 21:13
x 141

Re: ChronoDose, snel mijn dosis vaccin (voor mij, voor mij, voor mij ...)




par Biobomb » 11/05/21, 09:43

Christophe schreef:Een kleine herinnering aan gezond verstand ... lijkt mij dat we de prijs van vaccins hier nog niet hebben besproken?


Laat de verkiezingen maar voorbij, de kassalade is er achteraf zeker voor.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79373
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: ChronoDose, snel mijn dosis vaccin (voor mij, voor mij, voor mij ...)




par Christophe » 11/05/21, 09:54

Ik denk dat dit debat veel verder gaat dan de verkiezingen ...simpelweg omdat het wereldwijd is!

Dus ik denk aan Kingsman ... ik weet niet waarom! : Mrgreen:



Ga voor een beetje verwennen:





Uitstekende film trouwens, veel beter dan de meeste van de laatste James Bond!
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: ChronoDose, snel mijn dosis vaccin (voor mij, voor mij, voor mij ...)




par ABC2019 » 11/05/21, 10:29

Christophe schreef:"Snel mijn dosis" de dienst gewijd aan drugsverslaafden van consumentisme! Voor degenen die haast hebben om GGO's te worden (oeps ...) om heimelijk een normaal leven te vinden ... : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

Het kan me niet schelen, met alle vaccins die ik ooit heb gehad, ben ik al heel lang een gemuteerde zombie, dus ik kan niet meer doodgaan, je hebt niet genoeg horrorfilms gezien !! : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: ChronoDose, snel mijn dosis vaccin (voor mij, voor mij, voor mij ...)




par Janic » 11/05/21, 12:24

Het kan me niet schelen, met alle vaccins die ik ooit heb gehad, ben ik al heel lang een gemuteerde zombie,
eindelijk een ondubbelzinnige bevestiging!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: ChronoDose, snel mijn dosis vaccin (voor mij, voor mij, voor mij ...)




par ABC2019 » 11/05/21, 12:26

Janic schreef:
Het kan me niet schelen, met alle vaccins die ik ooit heb gehad, ben ik al heel lang een gemuteerde zombie,
eindelijk een ondubbelzinnige bevestiging!

je wilde en ik zal je zelfs komen achtervolgen in je nachtmerries : Twisted: : Twisted:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79373
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: ChronoDose, snel mijn dosis vaccin (voor mij, voor mij, voor mij ...)




par Christophe » 11/05/21, 12:38

ABC2019 schreef:Ik ben al heel lang een gemuteerde zombie, dus ik kan niet meer dood, heb je niet genoeg horrorfilms gezien !! : Mrgreen:


Dat je een beetje rot bent, is hier geen groot geheim meer! : Lol: Mouahaha P0wN3D!!

Anders ben jij het die niet genoeg heeft gezien: een zombie sterft heel goed, hij moet worden doorboord, gebroken, verpletterd of zijn hoofd moet worden afgescheurd! U kunt videogames oefenen : Mrgreen:

In deze, een klassieker, kunnen we zelfs vorken gebruiken om voorzichtig het hoofd van het lichaam te verwijderen (blijkbaar zijn zombies zachter en kwetsbaarder ... omdat ze al verrot zijn ... waar heb ik het over! : Mrgreen: )

0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: ChronoDose, snel mijn dosis vaccin (voor mij, voor mij, voor mij ...)




par Exnihiloest » 11/05/21, 19:50

Christophe schreef:...
In deze, een klassieker, kunnen we zelfs vorken gebruiken om voorzichtig het hoofd van het lichaam te verwijderen (blijkbaar zijn zombies zachter en kwetsbaarder ... omdat ze al verrot zijn ... waar heb ik het over! : Mrgreen: )

https://www.youtube.com/watch?v=wJMF-zxgbLc

Je houdt duidelijk van het tienerniveau!
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx, Remundo, sicetaitsimple en 197 gasten