Oscaro-vergoeding: u moet erop staan!

En als ze het repareren in plaats van het gooien en verandering? Herontdek het plezier van de reparaties zelf. Hoe een probleem te constateren of vind reserveonderdelen? Reparatie zelf is manier om geld te besparen in het algemeen!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072

Oscaro-vergoeding: u moet erop staan!




par Christophe » 12/03/16, 14:32

Eind december 2015 kocht ik een ABS-sensor achter op Oscaro, de beschrijving op de site was goed maar de referentie op de site was die van de sensor voor: ik kreeg daarom een ​​sensor vooraan...

Ik verzoek daarom om een ​​annulering van de bestelling, de retourzending gebeurt snel en op 4/1 wordt de terugbetalingsprocedure gestart op mijn klantenaccount...

Ik wacht...ik wacht...er gebeurt niets. Er zijn twee herinneringen van mij nodig voordat dit van kracht wordt... op 2 maart, dat wil zeggen 4 maanden na het begin van de procedure.

Dus hier was het om mijn kleine ervaring met terugbetaling bij Oscaro met jullie te delen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Oscaro-terugbetaling: we moeten aandringen!




par Macro » 12/03/16, 17:00

nooit problemen gehad (soms duurde het even).... Daarentegen werd mijn laatste bestelling (een uitlaatdemper) in tweevoud bij mij afgeleverd...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072

Re: Oscaro-terugbetaling: we moeten aandringen!




par Christophe » 12/03/16, 17:03

Nou, dat is dubbele bezorging :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Oscaro-terugbetaling: we moeten aandringen!




par Macro » 14/03/16, 08:33

Wanneer de factuur eenvoudig is...En niemand om het duplicaat vraagt...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364

Re: Oscaro-terugbetaling: we moeten aandringen!




par Forhorse » 14/03/16, 19:05

Over uitlaat gesproken, wat vervelend is aan dit soort sites (ze zijn niet de enige, ik heb ook hetzelfde probleem met een concurrent) is dat als het in de categorie 'uitlaat' valt, het wordt geleverd door een vervoerder (nou ja, door post een uitlaatpijp werkt niet)
Tot nu toe logisch, zeker als je een complete lijn bestelt.
Aan de andere kant, als het gewoon een gewricht of een veer is die in een kleine bubbelenvelop zou passen, is het veel komischer (om niet te zeggen stom) en dan heb ik het niet over het verschil in verzendkosten.
0 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Oscaro-terugbetaling: we moeten aandringen!




par Ahmed » 14/03/16, 19:55

Dit komt door een "commercieel partnerschap" met de vervoerder, wat gunstig is voor de handelaar, maar minder voor de klant... en logica!

Ik heb al onderdelen besteld bij "yakarouler" die mij het duidelijkst leken (dimensionale diagrammen en geen simpele foto's) en ik was zeer tevreden met hun diensten; Ik moet toekomstige en mogelijke klanten echter waarschuwen om waakzaam te zijn: aan het einde van de transacties werd mij aangeboden om mij te registreren om te profiteren van toekomstige kortingen op verschillende commerciële sites, een aanbod dat ik krachtig weigerde vanwege mijn afkeer van adverteren.
Toen ik twee maanden later mijn rekeningen raadpleegde, bleek echter dat er maandelijks € 20 werd afgeschreven voor deze beroemde "kortingen"; Ik heb onmiddellijk een e-mail gestuurd in dreigende bewoordingen om deze onrechtmatige inhoudingen stop te zetten en terugbetaling te eisen, wat ik snel heb verkregen.
Wees dus voorzichtig met dit soort oplichting, die onschadelijk is voor de daders en daardoor het risico loopt zich opnieuw voor te doen... Het gebruik van een I-card (eenmalig gebruik) zou ook kunnen voorkomen dat er een kaartnummer wordt doorgegeven.
0 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'

Terug naar "mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren? "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 96-gasten