Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Covid-vaccinatie: wie wil er uit voorzichtigheid niet worden gevaccineerd?

par Janic » 03/03/21, 09:02

IK!
deze zigoto wil meer toevoegen om de rotzooi nog een keer te verpesten, er bestaat al een onderwerp, geen nominatief, met behoud van de anonimiteit van iedereen. Omdat hij het weet, doet hij dat alleen om het op een verderfelijke manier als toekomstig argument te gebruiken.
2 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: re-re- wie wil er niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par Macro » 03/03/21, 09:16

Een van mijn cliënten...97 jaar oud wordt binnenkort 98...Ze is bezig met haar derde brief van het stadhuis om zich te laten vaccineren...Ze verloor vorig jaar haar man (101 jaar oud)...Ze is levendig, alert is nog steeds aan het tuinieren en stapt in de auto zonder met haar voeten over de dorpels te wrijven...Omdat ze er krassen op krijgen : Cheesy: ....Ze weigerde de vervanging van haar batterij, haar heupoperatie... Ze zegt de coco...Nou, als hij me wil meenemen, laat hem me dan meenemen...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: re-re- wie wil er niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par Janic » 03/03/21, 09:33

Ze zegt de kokosnoot... Nou, als hij me wil pakken, laat hem me dan maar nemen...
hé ja, de wijsheid van de ouderdom. Luister maar eens naar de mensen van de ephads die minder bang zijn voor de dood (die vergezelt ze al elke dag) dan om afgesneden te worden van hun reden om nog te leven, hun familie, hun vrienden, dat is echt dodelijk! En de chantage die ze ondergaan doordat ze van deze link kunnen worden afgesneden, zet hen ertoe aan deze verkrachting van het lichaam te "accepteren", om door te gaan met het zien en aanraken van degenen van wie ze houden.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: re-re- wie wil er niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par GuyGadeboisTheBack » 03/03/21, 12:48

Ik (als antwoord op de vraag in de titel).
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: re-re- wie wil er niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par Janic » 03/03/21, 13:09

op het nieuws, gezondheidswerkers die terughoudend zijn om zich te laten vaccineren en dat is nog meer het geval in ephads.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: re-re- wie wil er niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par ABC2019 » 03/03/21, 13:11

terughoudend om zich te laten vaccineren door AstraZeneca vanwege de bijwerkingen, zoals ik het begrijp.
In het verpleeghuis van mijn moeder stemden ze er bijna allemaal mee in zich te laten vaccineren door Pfizer (ook zij, die het heel goed doet, bedankt)
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: re-re- wie wil er niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par Janic » 03/03/21, 14:02

door ABC2019 "03/03/21, 14:11
terughoudend om zich te laten vaccineren door AstraZeneca vanwege de bijwerkingen, zoals ik het begrijp.
In het verpleeghuis van mijn moeder stemden ze er bijna allemaal mee in zich te laten vaccineren door Pfizer (ook zij, die het heel goed doet, bedankt)
op haar leeftijd heeft ze weinig risico om kanker te krijgen of een misvormde baby te krijgen! : Cheesy: en als ze over een tijdje sterft, zul je zeggen dat het te wijten was aan haar hoge leeftijd. Maar als ze, sinds deze covid overal ronddwaalt, geen slachtoffer is geworden van het akelige, akelige virus, dan is dat omdat ze robuust genoeg was om eraan te ontsnappen.
Dernière édition par Janic de 03 / 03 / 21, 14: 06, 1 keer bewerkt.
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: re-re- wie wil er niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par GuyGadeboisTheBack » 03/03/21, 14:05

Janic schreef: op haar leeftijd heeft ze weinig risico om kanker te krijgen of een misvormde baby te krijgen! : Cheesy:

Wat betreft de misvormde baby (van binnen), het is klaar. : Mrgreen:
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: re-re- wie wil er niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par ABC2019 » 03/03/21, 15:09

Janic schreef:Maar als ze, sinds deze covid overal ronddwaalt, niet het slachtoffer is geworden van het akelige, akelige virus, dan is dat omdat ze robuust genoeg was om eraan te ontsnappen.

nee, het is gewoon dat er een paar gevallen zijn die effectief zijn ingeperkt.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: re-re- wie wil er niet gevaccineerd worden, uit voorzorg?

par GuyGadeboisTheBack » 03/03/21, 15:11

ABC2019 schreef:
Janic schreef:Maar als ze, sinds deze covid overal ronddwaalt, niet het slachtoffer is geworden van het akelige, akelige virus, dan is dat omdat ze robuust genoeg was om eraan te ontsnappen.

nee, het is gewoon dat er een paar gevallen zijn die effectief zijn ingeperkt.

Bedoel je dat we ze in hun kamer hebben achtergelaten om te sterven?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 245 gasten